Boekenbon gekregen maar geen idee wat ervan te halen

10-08-2025 22:03 128 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zoals de titel al zegt vorige week een boekenbon gekregen, geen idee wat ik ermee moet, want sinds ik een kind heb lukt het me niet meer om te lezen.

Het is vooral heel erg jammer van het geld, want het is echt een enorm bedrag voor boeken.

Hebben jullie ideeën, of plekken waar je ze in kan leveren, maar niet perse boeken hoeft te kopen? Liefst online. Bruna al gecheckt, maar daar zie ik ook zo nog niet echt iets.

Ben al een week aan het bedenken wat ik ermee kan doen, maar kom er niet uit.
Mariejan schreef:
13-08-2025 10:20
Precies, waarom niet? Gewoon aardig doen terwijl het je letterlijk niks kost dan een beetje tijd. Poe poe. En eerlijk oversteken. De meeste mensen deugen ga ik dan maar vanuit.

Ik was degene die dat royaal vond. Maar misschien is het normaal en ben ik een kniepert, dat kan ook ;-D
Ik zou geen bon voor het volle bedrag van een vreemde willen kopen, al was het maar omdat je met het overmaken ook je werkelijke persoonsgegevens bekendmaakt en ik blijf hier liever anoniem. En ik zou liever die beperking niet willen dat ik er alleen nog boeken van kan kopen, maar daar had diegene die het aanbood dus geen last van.
Ik heb overigens ook ooit een “kast-bon” van 50 euro kunnen weggooien omdat dat bedrijf failliet ging, dus ik ben sowieso niet meer happig op bonnen maar dat zal bij een boekenbon nog wel meevallen hoop ik.

Hoe dan ook, dat ik het royaal noemde is een compliment hè, geen belediging :)
Harba lorifa
Nou, en dan even een update wat ik uiteindelijk heb gekocht:

Een e-reader voor mijn studie.... Hahah, zelf nooit aan gedacht dat ik daar de boekenbon dus ook voor had kunnen gebruiken.
The End
Zoek eens een andere hobby

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven