Bullet journal

29-06-2018 15:42 78 berichten
Het is helemaal the thing, een bullet journal, dus zit ik eraan te denken om er ook eentje aan te schaffen, maar in feite heb ik geen flauw idee wat ik met dat ding aanmoet, dus open ik maar een topic om aan jullie bullet journalisten te vragen wat je allemaal met dat boek doet en hoeveel tijd erin gaat zitten en wat de leukste journal is.
Dus allen bevredig alsjeblieft mijn nieuwsgierigheid en vertel me er alles over, please?

Plaatjes plakken is zeer gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
14-12-2019 22:24
Het is alweer bijna 2020 zijn jullie al bezig met het voorbereiden van jaar pagina's voor aankomend jaar

Ik heb nu:
Een jaarkalender
Creative projecten 2020
Leeslijst 2020

Ik wil nog maken
Gewicht tracker 2020
Wensenlijstje 2020

Ben benieuwd naar ideeën van anderen
Ik werk met schooljaren, maar waar ik wel aan dacht was een soort serie-lijst te maken, of in mijn dagelijkse beschrijving opschrijven wat ik kijk. Ik kijk ontzettend veel series, maar vergeet ook best wat. Dat had ik met boeken ook altijd. Inhoudelijk niet, maar als ik een titel hoor weet ik niet meer of iets gelezen/gezien heb.

Ik heb een vriend die zijn hele leven (in de 80 nu) heel veel (echt heel veel, minstens 3 pw, toneelvoorstellingen heeft gezien en van álle voorstellingen het kaartje inplakte en er een recensie bijschreef, en als hij geen tijd had in ieder geval een sterrensysteem. Zoiets wil ik ook doen.
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
14-12-2019 23:24
Ik heb nog niets, maar wil denk ik in ieder geval een jaarkalender met weeknummers maken. Die moet ik nu steeds ergens opzoeken.
Ik heb een gewone agenda gemaakt en inderdaad overal weeknummers bij gezet.
Je zou een maandoverzicht kunnen maken met zeven vakjes per regel, met daarboven zo ma di Wo do vr za. En vóór elke regel het weeknummer.
Hij is ondertussen gemaakt, dus dat is helemaal goed gekomen ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven