burenruzie

23-10-2018 22:01 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik woon drie hoog en onder mij wonen echt geen lieve mensen ze houden echt geen rekening met de buren.
Begon met huilbaby en ik dacht nog ach dat kind groeit er wel overheen. (slapeloze nachten) Daarna namen zij een kitten die ze elke avond op het balkon opsloot. Katje huilde hele nacht.
Nu is huilbaby ouder en rent en stampt de hele dag door. Qua gehoor lijkt het alsof iemand de hele dag met hamer op vloer beukt. Heb het al paar keer aangegeven maar geven de schuld aan bewoners op nr 1. Klopt niks van.
als ik dan al wat zeg doet ze net of ze me niet begrijpt (zij komen uit Syrië) Woningbouw doet er niks aan en kan daar ook niks aan doen.

Hoe op te lossen
anoniem_373978 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 16:41
0.75% gewijzigd
Heel handig om een dier te nemen als je een huilbaby hebt. WOEST en verdrietig word ik van dat soort types >:-(
Calamitycat schreef:
23-10-2018 22:18
TO heeft het over een huilbaby, kan toch? De ouders zullen ook wel wanhopig zijn geweest.
Mijn vriendin had vroeger een huilbaby, ze werd er zelf ook bijna krankzinnig van maar er viel niets aan te doen. Is vanzelf overgegaan ook.
ja dat schrijf ik toch
Ik snap überhaupt niet dat je aan een huisdier begint als je net een baby hebt
Heleen2018 schreef:
23-10-2018 22:51
daar zei ik toch niks over. behalve dat ie er ooit wel over heen slaapt
Lé-zen. Ik reageerde op een reactie van een andere forummer die impliceerde dat er misschien wel eens iets aan de hand zou kunnen zijn omdat de baby zo vaak huilde 's nachts. Waarop ik schreef dat de OP vermeldde dat het om een huilbaby ging en de ouders daar misschien wel helemaal niets aan konden doen. Ik beschuldig jou dus helemaal nergens van.
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
Heleen2018 schreef:
23-10-2018 22:56
ja dat schrijf ik toch
:facepalm:
Je snapt wel vaker de context niet?
het gaat erom dat ze geen rekening houden met flatbewoners die ook willen slapen
Heleen2018 schreef:
23-10-2018 22:55
deed ik ook.... aan dieren kom je niet
En toch is het katje overleden? Na 1 nacht op het balkon? Ik begin dit verhaal steeds vreemder te vinden.
roosje1976 schreef:
23-10-2018 22:57
Ik snap überhaupt niet dat je aan een huisdier begint als je net een baby hebt
zij sporen gewoon niet.. ik ben echt lang bezig geweest om dat katje te redden..
Maar hoe kan je dan zeggen dat het echt lieve mensen zijn?
Calamitycat schreef:
23-10-2018 22:57
Lé-zen. Ik reageerde op een reactie van een andere forummer die impliceerde dat er misschien wel eens iets aan de hand zou kunnen zijn omdat de baby zo vaak huilde 's nachts. Waarop ik schreef dat de OP vermeldde dat het om een huilbaby ging en de ouders daar misschien wel helemaal niets aan konden doen. Ik beschuldig jou dus helemaal nergens van.
is mijn beleving toch? jij woont niet in mijn flat
roosje1976 schreef:
23-10-2018 22:56
Heel handig om een dier te nemen als je een huilbaby hebt. WOEST en verdrietig word ik van dat soort types >:-(
top jij begrijpt het
Heleen2018 schreef:
23-10-2018 23:03
:facepalm: x 3

Ik geef het op.
Calamitycat schreef:
23-10-2018 23:00
En toch is het katje overleden? Na 1 nacht op het balkon? Ik begin dit verhaal steeds vreemder te vinden.
ok jij hebt vast goed contact met je buitenlandse buren
Heleen2018 schreef:
23-10-2018 23:03

Volgens mij is jouw begrijpend lezen niet zo sterk ontwikkeld.
Hebben jullie nou ruzie of niet, dat is me niet helder. Ik zou iets verdraagzamer worden. Die mensen komen uit een oorlog en hadden een huilbaby. Ik geloof dat ik een klagende buurvrouw er ook niet bij kon hebben.
Hallo?!
Heleen2018 schreef:
23-10-2018 23:08
Wat een raar antwoord op de vraag hoe het kan dat het katje na een nacht op het balkon overleden is.
why moeten mensen mij afvallen
Heleen2018 schreef:
23-10-2018 23:22
Je verhaal klinkt een beetje tegenstrijdig. Misschien daarom...
Heleen2018 schreef:
Waarom geef je niet normaal antwoord op de vragen?
Heleen2018 schreef:

Misschien omdat je onduidelijk communiceert en slecht leest?
Als ik jou was zou ik toch nog een keer met ze gaan praten en direct de dierenpolitie eropaf sturen als je merkt dat ze weer een dier hebben.
Heleen2018 schreef:
23-10-2018 23:08
:rofl:
Ik schrijf toch geen Chinees, of wel soms?

Maar je wil dus gewoon even klagen over 'buitenlanders'. Had dat dan meteen gezegd, dan was ik wel weggebleven uit dit topic.
Heleen ik heb met jou te doen, weet echt waar je doorheen gaat...kost zoveel energie en je hebt weinig rust in je eigen huis...sterkte.
Heleen2018 schreef:
23-10-2018 22:01

[...]
Vanavond aflevering van rijdende rechter gezien. Volgens hem moet de woningbouw daar juist wel wat aan doen. Laat je dus niet afschepen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-10-2018 11:45
Reden: OP gequote, maatregelen genomen
60.54% gewijzigd
Calamitycat schreef:
23-10-2018 23:00

Er staat toch in de OP dat ie elke avond op het balkon zat.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven