burenruzie
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:01
ik woon drie hoog en onder mij wonen echt geen lieve mensen ze houden echt geen rekening met de buren.
Begon met huilbaby en ik dacht nog ach dat kind groeit er wel overheen. (slapeloze nachten) Daarna namen zij een kitten die ze elke avond op het balkon opsloot. Katje huilde hele nacht.
Nu is huilbaby ouder en rent en stampt de hele dag door. Qua gehoor lijkt het alsof iemand de hele dag met hamer op vloer beukt. Heb het al paar keer aangegeven maar geven de schuld aan bewoners op nr 1. Klopt niks van.
als ik dan al wat zeg doet ze net of ze me niet begrijpt (zij komen uit Syrië) Woningbouw doet er niks aan en kan daar ook niks aan doen.
Hoe op te lossen
Begon met huilbaby en ik dacht nog ach dat kind groeit er wel overheen. (slapeloze nachten) Daarna namen zij een kitten die ze elke avond op het balkon opsloot. Katje huilde hele nacht.
Nu is huilbaby ouder en rent en stampt de hele dag door. Qua gehoor lijkt het alsof iemand de hele dag met hamer op vloer beukt. Heb het al paar keer aangegeven maar geven de schuld aan bewoners op nr 1. Klopt niks van.
als ik dan al wat zeg doet ze net of ze me niet begrijpt (zij komen uit Syrië) Woningbouw doet er niks aan en kan daar ook niks aan doen.
Hoe op te lossen
anoniem_373978 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 16:41
0.75% gewijzigd
vrijdag 26 oktober 2018 om 12:35
Met het verkeerde been uit bed gestapt?REDHOTHEAD schreef: ↑26-10-2018 11:00Ik geloof helemaal geen fluit van je verhaal Heleen.
Je reinste flauwekul allemaal.
Ik zou niet weten waarom het niet zou kloppen!
vrijdag 26 oktober 2018 om 13:52
Nou, dankjewel hoor.REDHOTHEAD schreef: ↑26-10-2018 13:37De toon van de berichten, serieus wat een Calimero-gedrag.
Maar ik denk dat jullie elkaar heel goed kunnen steunen.