Burgers Randwijk markt
zondag 6 juni 2010 om 10:31
Hallo,
Heb deze vraag eerder gesteld maar alleen commentaar gekregen ipv antwoorden. Wil je alleen reageren als je het antwoord weet svp?
wie kan mij zeggen op welke markten (plaatsen) Burgers groente en fruit uit Randwijk staan?en hoe kan ik de andere vraag verwijderen ivm vervuilen forum?
Al vast hartelijk dank!
Heb deze vraag eerder gesteld maar alleen commentaar gekregen ipv antwoorden. Wil je alleen reageren als je het antwoord weet svp?
wie kan mij zeggen op welke markten (plaatsen) Burgers groente en fruit uit Randwijk staan?en hoe kan ik de andere vraag verwijderen ivm vervuilen forum?
Al vast hartelijk dank!
zondag 6 juni 2010 om 16:27
Maar weet je, volgens mij is TO gewoon een beetje gedist door die leuke groenteboer.
Als ik de firma zoek kom ik hier uit. En er staat niet bij dat ze ook op markten staan. Nee, ze hebben een winkel in Scherpenzeel en ze leveren aan horeca, instellingen, kantines en kinderdagverblijven.
je kunt ze trouwens wel mailen TO.
Als ik de firma zoek kom ik hier uit. En er staat niet bij dat ze ook op markten staan. Nee, ze hebben een winkel in Scherpenzeel en ze leveren aan horeca, instellingen, kantines en kinderdagverblijven.
je kunt ze trouwens wel mailen TO.
maandag 7 juni 2010 om 13:50
quote:JacinthaL schreef op 07 juni 2010 @ 13:36:
euhmmm nee hij komt niet uit scherpenzeel maar uit Randwijk.
Dat is gewoon een andere. Morgenmiddag dan maar naar Zetten toe <NOTSo? Volgens Google maps is het maar 44 km rijden van randwijk naar Scherpenzeel. Sommige mensen wonen in een andere plaats dan wara ze werken
Dat is gewoon een andere. Morgenmiddag dan maar naar Zetten toe <NOTSo? Volgens Google maps is het maar 44 km rijden van randwijk naar Scherpenzeel. Sommige mensen wonen in een andere plaats dan wara ze werken
maandag 7 juni 2010 om 14:35
Hey Starshine, heel lief dat je wilt helpen. Vaak is het zelfs zo dat mensen ergens anders werken dan ze wonen. Omdat ik de winkel heb gebeld weet ik dat het om twee verschillende bedrijven gaat. Het probleem is: dat ik HEM niet durf te bellen. Bovendien is het dan wel direct heel doorzichtig. Bellen en dan op de markt verschijnen. Daarbij komt dat ik gewoon eerst wil kijken of ik HEM nog steeds zo leuk vindt. Misschien was het de vakantie wel enz. En.... er is geen markt in Zetten.
maandag 7 juni 2010 om 14:35
quote:JacinthaL schreef op 07 juni 2010 @ 13:36:
Dat is gewoon een andere. Morgenmiddag dan maar naar Zetten toe <NOT
Niehiet?? Jeetje, je moet er wel wat voor over hebben hoor! Zo kom je nooit aan je groenteboer.
Misschien pakt iemand hem morgen wel van je af! Daar gaat je groenteboer!
Dat is gewoon een andere. Morgenmiddag dan maar naar Zetten toe <NOT
Niehiet?? Jeetje, je moet er wel wat voor over hebben hoor! Zo kom je nooit aan je groenteboer.
Misschien pakt iemand hem morgen wel van je af! Daar gaat je groenteboer!