Cadeau voor oma!
donderdag 1 april 2010 om 23:40
Omdat mijn oma altijd zo veel voor me doet en ze echt als een moedertje voor me is, wil ik haar graag iets geven.
Een bosje bloemen, iets leuks voor de huiskamer, etc, heb ik haar al vaker cadeau gedaan. Ik zoek dus echt iets wat een oma van 83 echt leuk vindt om te krijgen of te doen!
Heeft iemand ideeen?
Een bosje bloemen, iets leuks voor de huiskamer, etc, heb ik haar al vaker cadeau gedaan. Ik zoek dus echt iets wat een oma van 83 echt leuk vindt om te krijgen of te doen!
Heeft iemand ideeen?
donderdag 1 april 2010 om 23:46
Een stripper Die heeft ze vast nog nooit gehad
Misschien, als ze nog goed ter been is, eens naar een theatervoorstelling of musical? Of de bioscoop, dat is voor oude mensen vaak een hele belevenis.
ik zou in elk geval iets samen gaan doen, als dat gezondheidstechnisch mogelijk is. Daar beleeft zo'n mens lol aan en jij hebt er een mooie herinnering bij.
Misschien, als ze nog goed ter been is, eens naar een theatervoorstelling of musical? Of de bioscoop, dat is voor oude mensen vaak een hele belevenis.
ik zou in elk geval iets samen gaan doen, als dat gezondheidstechnisch mogelijk is. Daar beleeft zo'n mens lol aan en jij hebt er een mooie herinnering bij.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
donderdag 1 april 2010 om 23:47
quote:xDoortjex schreef op 01 april 2010 @ 23:46:
Ja, dat is een goeie . Ik ging regelmatig met m'n oma een stukje rijden (mooi ergens door een bosrijke omgeving bijvoorbeeld) en dan ergens lunchen. Genoot ze altijd erg van.
En ik ook trouwens.
Ja, dat is een goeie . Ik ging regelmatig met m'n oma een stukje rijden (mooi ergens door een bosrijke omgeving bijvoorbeeld) en dan ergens lunchen. Genoot ze altijd erg van.
En ik ook trouwens.
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 23:48
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 2 april 2010 om 00:16
Haha, ik heb mijn oma ooit een tegoedbon gegeven voor een ritje door een omgeving naar keuze, met koffie en appelgebak, en een lunch of diner.
Ook mijn oma is in de 80. Nu is het alleen een ramp om met haar wat af te spreken. Als ik spontaan langs kom is ze meestal thuis, maar als ik dan vraag wanneer we er eens lekker op uit gaan, dan heeft ze altijd wel wat te doen. De zonnebloem, boodschappen met de hulp, de tuinman komt, de hulp komt, ze moet naar de dagopvang, ze moet puzzelen met vriendinnen etc.
Er is geen plannen aan met de 80ers van tegenwoordig.
Ook mijn oma is in de 80. Nu is het alleen een ramp om met haar wat af te spreken. Als ik spontaan langs kom is ze meestal thuis, maar als ik dan vraag wanneer we er eens lekker op uit gaan, dan heeft ze altijd wel wat te doen. De zonnebloem, boodschappen met de hulp, de tuinman komt, de hulp komt, ze moet naar de dagopvang, ze moet puzzelen met vriendinnen etc.
Er is geen plannen aan met de 80ers van tegenwoordig.
vrijdag 2 april 2010 om 00:28
vrijdag 2 april 2010 om 07:48
Mijn oma kreeg voor haar 83e verjaardag van al haar kleinkinderen (7) een 'herinneringsboek' omdat het leuker is dat te geven als ze nog leeft, in plaats van herinneringen op te halen op een begrafenis (en dat kun je tegen mijn oma op die manier ook gewoon zeggen x-D )
We hadden allemaal een brief geschreven waarin we ons vertelden wat we ons herinnerden van vroeger, en ook van toen opa (16 jaar geleden overleden) er nog was. Nicht had deze brieven mooi gebundeld. Mijn oma vond het gewéldig en leest het nu nog zeker één keer in de week na.
Het beste cadeau wat we haar ooit hadden kunnen geven!!
We hadden allemaal een brief geschreven waarin we ons vertelden wat we ons herinnerden van vroeger, en ook van toen opa (16 jaar geleden overleden) er nog was. Nicht had deze brieven mooi gebundeld. Mijn oma vond het gewéldig en leest het nu nog zeker één keer in de week na.
Het beste cadeau wat we haar ooit hadden kunnen geven!!
zaterdag 7 augustus 2010 om 23:09
Beste Allemaal,
Ik heb een heel leuk Uniek en Apart kado voor Oma, namelijk een rapport voor Oma, in te vullen dus door een kleinkind Door middel van vele vragen en er kunnen ook stickers bijgeplakt worden.
Uitgevoerd in een hele mooie glossy uitstraling. Oma heeft een Lila bloementjes jurk aan, echt heel grappig !
Kijken jullie eens bij heidewietska.nl daar kan je het uitvoerig bekijken !
Groetjes van Lindsay
Ik heb een heel leuk Uniek en Apart kado voor Oma, namelijk een rapport voor Oma, in te vullen dus door een kleinkind Door middel van vele vragen en er kunnen ook stickers bijgeplakt worden.
Uitgevoerd in een hele mooie glossy uitstraling. Oma heeft een Lila bloementjes jurk aan, echt heel grappig !
Kijken jullie eens bij heidewietska.nl daar kan je het uitvoerig bekijken !
Groetjes van Lindsay