Cadeau voor oom

30-07-2013 13:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oom was vorige week jarig. Morgen zien we (mijn vriend en ik) hem en we willen hem graag iets geven. Ik heb alleen geen idee wat. Elk jaar wordt het weer moeilijker om met iets origineels te komen. Hij houdt van films en dvd's, maar we hebben al zo vaak een dvd of een cadeaubon gegeven...

Verder houdt hij van vissen. We hebben hem al meerdere malen een tijdschrift over vissen gegeven, dus dat is ook niet echt origineel. Hij is ook veel bezig in de moestuin. We zaten te denken aan een cadeaubon voor een tuincentrum, maar we kunnen daar vandaag niet heen om er een te halen.

Heeft iemand misschien nog een goed idee?
Bioscoopbon misschien?
Bon van de viswinkel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Flesje whiskey, cognac, wijn, belgisch bierpakket (iets wat ie lekker vindt in elk geval)
quote:elninjoo schreef op 30 juli 2013 @ 13:43:

Flesje whiskey, cognac, wijn, belgisch bierpakket (iets wat ie lekker vindt in elk geval)

Niet doen als je niet weet waar iemand van houdt.

Mijn vriend heeft 2 bierpakketten gekregen voor z'n verjaardag omdat iedereen denkt dat ie van bier houdt. Maar eigenlijk is hij nogal merk en type vast.

'moet' ik het weer allemaal proeven.

TO kan je niet morgenochtend even langs het tuincentrum rijden.

zaait hij ook zelf. Ik vind van die cocospotjes erg handig voor kwetsbaar spul alleen vind ik ze duur maar wel leuk om kado te krijgen.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:minion schreef op 30 juli 2013 @ 13:13:

Hij is ook veel bezig in de moestuin. We zaten te denken aan een cadeaubon voor een tuincentrum, maar we kunnen daar vandaag niet heen om er een te halen.

Heeft iemand misschien nog een goed idee?

Waar kan je dan wel nog heen?

Een dag van te voren is dan toch te krap?

Hier zijn alle tuincentra tot 21.00 uur open elke dag. Dus misschien toch nog vanavond heen gaan?

Anders is het handiger te melden naar welke winkels je nog heen kunt gaan, dat is handiger meedenken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bedankt voor het meedenken! Ik vind een bon toch niet zo leuk, beetje standaard... Maar als ik niets anders kan vinden zal ik dit zeker doen!

Tuincentrum wordt een beetje lastig voor morgen aangezien ik geen auto tot mijn beschikking heb. We gaan zo de stad in om wat te kopen, dus in principe zijn er veel winkels waar we heen kunnen!
quote:Apatura schreef op 30 juli 2013 @ 14:07:

[...]

Niet doen als je niet weet waar iemand van houdt.

.Je mag er toch vanuit gaan dat als je zo close met 'n oom bent dat je regelmatig naar z'n verjaardag gaat, je ondertussen wel weet waar ie van houdt.
Je kunt tegenwoordig ook bij vaak bij supermarkten of de Primera cadeaukaarten voor andere winkels kopen. Ik weet dat de Primera bijv. ook cadeaukaarten voor Intratuin verkoopt.
Het eerste waar ik aan dacht, was drank. Moet je wel even weten waar hij van houdt.
Een lekkere fles drank, is altijd goed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bij de ah en andere winkels hebben ze tegenwoordig heel veel verschillende cadeaukaarten,ook van tuincentra etc.

Bladcadeau is op zich ook wel een leuk cadeau om te krijgen,kan hij zelf een mini abonnement op een tijdschrift uitzoeken.
Mijn vader en broer zijn wel van de gadgets, die vindt je genoeg op het internet.. Bij [spam] bijvoorbeeld, verder is drank altijd wel welkom merk ik. Of boeken geef ik ook graag, maar dan moet je wel beetje de smaak van iemand weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven