Cadeau voor schoonvader?

14-02-2020 09:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonvader is dit weekend jarig maar ik zit zo te brainstormen over een cadeautje.. weet zo weinig van hem of van wat hij leuk vind. Mijn vriend komt ook niet echt met goede ideen.. helpppp
Lillybit schreef:
14-02-2020 09:54
Zie OP.

Zie loep.
Quincy2 schreef:
14-02-2020 09:55
Haar vriend schijnt ook niet zoveel te weten, maar het is zijn verantwoordelijkheid, niet die van haar.
Echt wat een onzin.
Mijn man koopt zo vaak een cadeautje voor mijn kant van de familie. En ik doe weer andere dingen. Dingen voor elkaar doen in een relatie mag gewoon hoor. En we hebben ook een band met elkaars familie.
Een geurtje, horloge, leuke sjaal, sokken, mooi overhemd, riem, stropdas, fleece trui, dagje uit, lekkere taart, foto op canvas afgedrukt, cadeaubon, goed boek, bioscoopbon, wijntje, fotocollage, wandklok, avondje uiteten
Anyco schreef:
14-02-2020 09:53
Het is al 5 jaar haar schoonvader, neem aan dat ze inmiddels wel iets van de man weet.
Dat zegt niets. Ik ken mijn broertje al 29 jaar maar ik weet ook nooit wat ik voor hem moet kopen als hij jarig is ( of met de kerst ).
Mijn moeder trouwens ook niet en zijn vriendin ook niet. Hij is gewoon lastig met cadeaus, het is altijd of te duur of hij weet zelf ook niet wat hij wil. Ik weet genoeg van hem maar ja als hij zelf al niet weet wat hij wil dan weet ik het ook niet.

TO, ik zou hem een leuke bol.com bon geven. Daar is bijna iedereen wel blij mee lijkt me. Of neem hem inderdaad mee uit eten.
Ontbijtservice.
Of zo'n tegoedbon dat hij een middagje in een mooie sportwagen mag rijden ofzo.
Dat heeft mijn broer ook eens gehad, niet dat hij hem ooit gebruikt heeft. Was zonde van mijn moeder's geld.
Alle reacties Link kopieren
Is hij fan van een bepaalde voetbalclub? Misschien leuk om een rondleiding door het stadion ed te doen? Samen met jouw vriend natuurlijk.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Heb je interesse om je schoonouders beter te leren kennen? If so..

- Plan een etentje in voor jou, vriend en schoonouders - jullie betalen
- Nodig ze bij jullie thuis uit voor een etentje waarbij jullie koken
- Workshop met z'n 4'en of juist alleen voor vriend en zijn vader. Niemand wordt dommer van een kookworkshop ;)
- Bier-/ wijn- / whiskeyproeverij regelen

Indien je gewoon een cadeau zoekt om te geven:

- Gepersonaliseerde bier- of wijnopener
- Een doos happy-socks
- Boek: Verhalen uit de pits van Jack Plooij (F1)
- Boek: Wat als? of Hoe dan? van Randall Munroe. Grappig om te lezen
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt helemaal niet uit wat je cadeau geeft, het gaat erom dat jullie op zijn verjaardag zijn en dat je iets geeft.

Dus: een mooie plant, prima. Of een staatslot. Een boek. Of zoiets.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Een mooie pen (Parker of lamy of waterman bijv) bij kantoorboekhandels verkopen ze die.
En TO, geïnspireerd geraakt?
Alle reacties Link kopieren
Is je vriend enig kind? Wij geven als broers/zussen meestal een gezamenlijk cadeau. Bij schoonfam ook. Dus ik regel nooit een cadeau voor schoonvader of moeder. Dat regelt mn man met zn zussen.
Dat TO niks weet vind ik niet heel raar. Ik ken mn schoonouders al 20jr en dat wil niet zeggen dat ik dus tig ideeën heb. Mn man en zussen kennen hun vader nog veel langer en toch is het elk jaar weer heel lastig iets te verzinnen. Hij heeft weinig hobbies, is niet zo actief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven