Cadeau voor vriend
woensdag 25 mei 2016 om 16:21
Om te beginnen:
Wat is je budget?
Waar houd hij van?
Wat zijn zijn hobby's?
Wat doet hij in zijn vrije tijd?
Hierop kun je je cadeau baseren.
Je zou ook een weekendje weg met hem weg kunnen gaan als je budget dat toe laat. Of iets kunnen geven wat hij vaak gebruikt of wat hij mist. Je zou ook lekker met hem uiteten kunnen gaan en overdag iets doen wat hij leuk vind (bijvoorbeeld karten ofzoiets)
Wat is je budget?
Waar houd hij van?
Wat zijn zijn hobby's?
Wat doet hij in zijn vrije tijd?
Hierop kun je je cadeau baseren.
Je zou ook een weekendje weg met hem weg kunnen gaan als je budget dat toe laat. Of iets kunnen geven wat hij vaak gebruikt of wat hij mist. Je zou ook lekker met hem uiteten kunnen gaan en overdag iets doen wat hij leuk vind (bijvoorbeeld karten ofzoiets)
woensdag 25 mei 2016 om 16:24
woensdag 25 mei 2016 om 16:25
woensdag 25 mei 2016 om 16:26
quote:Misscurl schreef op 25 mei 2016 @ 16:23:
Ja hobbys heeft hij niet echt maar hij vind alles wel best. Budget ongeveer tot 50 euro.
Zat te denken aan zon rit in een laborgini maar wil nog wat andere opties horen.Dat is alles wat je zelf hebt bedacht voor iemand die jij veel beter kent dan wij?
Ja hobbys heeft hij niet echt maar hij vind alles wel best. Budget ongeveer tot 50 euro.
Zat te denken aan zon rit in een laborgini maar wil nog wat andere opties horen.Dat is alles wat je zelf hebt bedacht voor iemand die jij veel beter kent dan wij?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 25 mei 2016 om 16:41
quote:Ollie92 schreef op 25 mei 2016 @ 16:39:
Het is zo zonde om maar iets te kopen om het kopen, als er niet echt iets is wat hij graag wil hebben. Ik zou hem mee uit eten nemen, of naar de sauna of iets dergelijk.
Ook dat wordt krapjes met 50,-
Maar naar een eetcafe met zijn 2 moet wel lukken.
Het is zo zonde om maar iets te kopen om het kopen, als er niet echt iets is wat hij graag wil hebben. Ik zou hem mee uit eten nemen, of naar de sauna of iets dergelijk.
Ook dat wordt krapjes met 50,-
Maar naar een eetcafe met zijn 2 moet wel lukken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 25 mei 2016 om 16:42
woensdag 25 mei 2016 om 19:16
quote:Ollie92 schreef op 25 mei 2016 @ 19:11:
Fles drank doet het hier trouwens ook wel goed. Man is whiskeyliefhebber en met een goede, dure fles is 'ie altijd erg blij.
Oh ja, daar kon ik mijn man ook superblij mee maken, een Malt van 20 jaar oud.
Mezelf ook trouwens
Fles drank doet het hier trouwens ook wel goed. Man is whiskeyliefhebber en met een goede, dure fles is 'ie altijd erg blij.
Oh ja, daar kon ik mijn man ook superblij mee maken, een Malt van 20 jaar oud.
Mezelf ook trouwens
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 5 november 2016 om 18:24