Cadeautje voor jezelf

14-12-2012 21:58 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kreeg ik, surprise surprise, een cadeaubon van ¤250 van mijn lieve oma met als boodschap: "koop eens wat moois voor jezelf". Ik ben er heel blij mee, maar tegelijkertijd weet ik ook ff niet wat ik ermee moet. Natuurlijk koop ik vaker wat voor mezelf maar dat is vaak ook omdat ik het nodig heb, het nuttig is enzo maar ik geef nooit zomaar zo'n bedrag aan mezelf uit. Zouden jullie wel direct weten wat je met zo'n bon zou willen kopen?
Wauw, wat lief van je oma zeg!

Misschien een mooie outfit voor de kerst, lekkere parfum en verzorgingsspulletjes?
Een mooie ring
Iets blijvends als aandenken aan je oma, decoratie voor in huis of een sierraad of een meubel
Bewaren voor 2014, dat word een klote jaar voor ons allemaal.
Een sieraad!

Van de bijdrage uit de erfenis van mijn oma heb ik een aantal rijlessen betaald. Rijdt ze in gedachten altijd met me mee
Ik zou iets kopen wat mij voor altijd aan deze lieve oma zou herinneren. Misschien samen met oma een dagje shoppen en samen een mooi sieraad kopen en 2 mooie foto lijstjes kopen die deze dag voor altijd in jullie hart herinnerd aan deze leuke dag! En oma dan deze foto geven natuurlijk. Veel plezier ermee..
Sieraad is ook een goed idee!
Tja, 3407xx, ik denk dat oma een beetje raar opkijkt als ik haar dat vertel ;)

Ik heb m'n rijbewijs al Louba, maar ik vind het een mooi idee.
Ik zou er een paar uggs of een mooie tas van kopen. Daar trakteer ik mezelf weleens mee maar in dit geval heb je het geld gekregen van je oma en zou ik er eerder een mooi sieraad van kopen. Iets blijvends als aandenken.
Een leren tas, mooie laarzen, kleding, sieraad, iets voor in huis. Dagje sauna/stad.
quote:3407xxx schreef op 14 december 2012 @ 22:09:

Bewaren voor 2014, dat word een klote jaar voor ons allemaal.Nou, jij bent ook wel het zonnetje in huis
Hallo?!
Ik zou ook iets blijvends kopen, iets wat me voor altijd aan oma zou doen herinneren.

Omdat een mooi blijvend aandenken aan oma me veel meer waard is dan een dure tas of schoenen.
668, the neighbour of the Beast
Idd iets blijvends wat een herinnering is aan zo'n lieve oma!
Ik zou mooi sieraad doen..Iets blijvends

Leuke fotoshoot?
Ms kun je sieraad laten maken
Oh ik las: 'Cateautje voor jezelf'.
ik zou voor iets blijvends kiezen, tenzij je het echt nodig hebt voor iets.

Wil zelf heel graag een ring. Zou het daar dus aan besteden.
een smartphone of tablet? Of nieuwe laarzen.

Een reisje naar de Costa? Een nieuwe salontafel of leuke stoelen.
it's a big club and you ain't in it
Bijleggen bij 'n nieuwe smartphone

Leuk zakcentje voor op reis

gps voor in de auto

nieuwe laptop
Kleding, sieraad en iets wat ik zelf echt heel graag wil hebben maar er geen geld voor (over) heb.

Dat laatste kan dus vanalles zijn en in mijn geval zou dat hobby gerelateerd zijn.
Een leuke fotoshoot voor jullie beiden? Dat is gezellig en een blijvende aanteken aan jouw lieve oma. Veel plezier in elk geval, met het fantastische cadeaugebaar!! Fijne kerst voor jou en oma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven