Cadeautje voor mijn moeder

05-10-2016 15:32 23 berichten
Omdat mijn moeder vaak voor me klaarstaat wil ik graag iets leuks voor haar doen of kopen. Het probleem is dat ze eigenlijk alles al heeft, bijv. parfum zat, geen hobbies heeft, niet houdt van sauna, massage, gezichtsbehandeling e.d. Ik weet nooit zo goed wat ik haar moet geven, ze vindt ook niet snel iets echt leuk of is ergens enthousiast over.

Het budget is ongeveer 25 euro.

Iemand nog een lumineus idee?
Alle reacties Link kopieren
een boek?

een cateraar aan huis?
Een mooi boek is inderdaad wel een idee.

Dan kan ik er ook nog iets bijkopen.
Iets samen met haar gaan doen? Een workshop (bij groupon heb je goedkope acties), naar de film, ergens lunchen?

Ik vind 'herinneringen' vaak de leukste cadeautjes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dank je himalaya. We gaan al wel regelmatig samen eten of lunchen.

Naar de film kan ik wel eens kijken, even zien wat er draait.
Mooi boeket?
Via ns kaartje kopen om een andere stad te bekijken. Via spoordeelwinkel zijn er soms leuke aanbiedingen met lunch/koffie. Ze hebben nu een high tea bij de bijenkorf geloof ik.
Of een rondleiding door een stad, rondvaart, een museum, samen schilderen, kleien, etc..
Bedankt voor alle tips, er staan zeker dingen bij die leuk zijn om te doen / geven.

Ik moet nu weg, maar kom later nog even kijken hier.
Ik ben geloof ik je moeder

Ik hou niet van gefrunnik aan mijn lijf, dus alle welness/sauna/kapperstoestanden vallen al af, en tv kijken en declutteren als hobby's benoemen is ook weer zoiets raars

Mij doe je enorm veel plezier met kaarsen (zeker deze tijd van het jaar), bloemen, goeie chocola,... Dus vooral dingen die op raken.

DVD's vind ik ook wel fijn om te krijgen, man had laatst de box van Vera (tv-reeks) voor me gekocht en daar was ik dolblij mee

O ja, en ik heb mezelf onlangs getrakteerd op een heerlijk zachte sjaal, werd helemaal blij van het gevoel en de kleuren ervan
Een dinerbon?
Nothing worth having ever comes easy
http://www.bladcadeau.nl/
Oh heel herkenbaar, die van mij heeft ook al zoveel.

Mijn moeder maakt je vaak al blij met gewoon een mooie attentie, zeker als ze het niet verwacht. Zo geef ik wel eens een bloemetje, of trakteer ik op een dagje shoppen (omdat ze er vaak overschiet omdat ze kleren voor mij koopt). Misschien iets van een juweeltje, al is dat vaak wel persoonlijke smaak en ook wat duurder. Samen eten lijkt mij inderdaad ook heel leuk!

Wat je ook kiest, je moeder zal sowieso wel blij zij dat je zo aan haar denkt en haar wilt bedanken voor zo'n goede moeder te zijn ;)
Naar een museum, een tuin bezoeken, bios (al gezegd). Of kook een heerlijk driegangenmenu voor haar, tafel mooi dekken, verse blommen... voilà!
Van die mooie lekkere geurstokjes van Rituals..

Ik weet niet of ze het leuk vindt om te koken, anders een soepkalender. Hier staan 365 verschillende, lekkere, soepen in.

Of een mooie plant voor in huis of iets anders moois ter decoratie.

Of een mooi kettinkje, bij de lucardi zijn die wel voor €25.

Ik weet niet of je moeder een tuin heeft met een kale schutting, misschien een mooie roos die er tegen aan kan groeien?

Altijd onwijs lastig, cadeautjes, maar als je iets leuks hebt is het zo leuk om te geven!

Succes met de zoektocht.
Is chocola een optie? Dan zou ik een lekkere reep samenstellen bij Chocstar.

Ook leuk: een 'gezellige avond'-pakket. Flesje wijn/goeie thee, goed boek, kaars, iets van chocola/iets hartigs om te snaaien...

Of ga samen naar een leuke voorstelling! Avondje theater is iets waar ik mijn moeder echt wel een plezier mee zou kunnen doen.
Een high tea organiseren ?

Kan in veel restaurants.

Maar ook via :

http://lw.hema.nl/thema-s/high-tea/1554
Een vogelhuisje.
quote:lvpk schreef op 05 oktober 2016 @ 16:32:

Van die mooie lekker geurstokjes van Rituals..Over dat 'lekker' verschillen de meningen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Iets voor in huis of tuin?

Ik heb laatst bij mijn moeder een boeket laten bezorgen van Bloomon. Daar was ze heel blij mee.
quote:himalaya schreef op 05 oktober 2016 @ 16:55:

[...]

Over dat 'lekker' verschillen de meningen.. Dat zal ongetwijdeld, gelukkig zijn er meerdere geuren. Maar dan nog zijn er altijd mensen die niet van zulke geuren houden.
High tea? Online een fotoalbum maken en afgedrukt bij haar thuis laten bezorgen (of zelf bezorgen)?

Of houdt ze bijv. van musea of dierentuin? Fles wijn, met een foto van jullie en tekst bedankt als etiket? Workshop bonbons maken als ze van chocolade houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven