Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
een swiffer redt het bij mij niet meer hoor. Dweilen met afbijtmiddel is het minste...

Maar laat maar, want eerst moet mijn fiets uit de woonkamer. Het kreng heeft alweer een lekke band en staat hier op zijn kop dus.

Ik heb al twee gaten gedicht maar heb geen plakspul meer. Maar ook al had ik dat wel, ik geloof dat het geen zin heeft, er onstaan steeds kleine gaatjes, ik snap niet waar het vandaan komt.

Ik wilde eigenlijk een nieuwe binnenband erop zetten, maar de gereedschapskist is foetsie (ws heeft manlief hem op een logische plek neergezet waar ik hem niet kan vinden).
Heerlijk terrasjesweer Yet!

'k Heb gekeken hoor, Leo! Commentaar daaro...

De wereld is dan misschien niet wit meer, maar nu is 'ie nat.

Yet, hoe is het gisteren afgelopen?
pff nou, band geplakt en morgen dan maar samen aan de klus om er een nieuwe band op te zetten.

Bleeh, voel me op zich voldaan, maar heb toch zin in iets slechts (paprikachips met dipsaus of zo).
Starshine, na zoveel werk heb je ook wel een bak chips met dip verdient. En morgen ook als je je binnenband hebt verwisseld.

Mag ik hier nog even klagen dat ik het eigenlijk best wel koud vind buiten? En nat? Fijn dat er nu een terrasverwarmer is maar ik zit toch liever hier binnen hoor. Hier waait het niet zo. Brrrr.
ja, ik heb net uren op dat terras mijn band staan te plakken en het is er inderdaad frisjes.

Ik bedoel leuk hoor een terraswarmer, maar doe dan ook het regenscherm dicht, nu hadden we warme regen, maar da';s nog steeds nat.

Doe mij dus maar een chocomelk hot en een gevulde koek (chips komt morgen wel).
Hmmm, nou heb ik óók zin in paprikachips... Maar even naar beneden naar de automaat, kijken of er nog wat te snaaien valt.

Thanks Starshine!
Ik neem gewoon vast een wijntje. Het leven is te kort om nuchter te zijn.

Het was heftig gisteren, Norre. Naast de zorgen om de gezondheid van Zoon* gaat het op school ook niet goed. Zijn zwakte wordt herhaaldelijk gebruikt om hem uit te dagen. Hij heeft hierop laatst met dreigende woorden en een klap gereageerd. Fout van hem natuurlijk. Maar nu krijgen we te maken met ouders die alleen hun eigen kind geloven en naar de politie zijn gegaan. Je staat zo machteloos dan. Je kan je amper verdedigen omdat het wordt opgevat als goedpraten van het foute gedrag van je eigen kind. Gelukkig ziet de school het wel helder: een jongensgevecht. Dus daar hebben we steun aan. Ik heb nog geen idee wat de gevolgen zijn. Hoop dat het met een sisser afloopt want het is eigenlijk zó gemeen. Heb op dit moment ook niet de kracht om zelf te gaan vragen wat er is opgetekend. We hebben besloten om Zoon niet te vertellen wat die ouders hebben gedaan. Het gaat al zo slecht met hem, dit kan net dat duwtje zijn dat nog ontbrak om hem helemaal kapot te maken.

*een heel verhaal - hij heeft sinds een half jaar de diagnose pdd-nos, sinds 6 weken ernstige epilepsie, sinds vier weken medicatie waar hij gek van werd en sinds vorige week weten we dat hij een afwijking in zijn hersenen heeft die morgen met een MRI nader wordt onderzocht.

Hmmm. Nog steeds geen wijn gehad. Ik ga maar kinderen halen.
Hier Yette, verdorie dat klinkt hartstikke zwaar in jouw leven, ik zet gewoon de hele fles voor je neer:

Yette, wat een heftig verhaal. Wat erg voor je kind. Zoveel wat op hem afkomt in zo'n korte tijd. Sterkte meid, voor jou, je zoon en de rest van je gezin

heftig hoor.

Snap die ouders ook niet zo goed...naar de politie gaan?
Ach, wat zielig voor hem Yet. Sommige ouders hebben echt een tunnelzicht! Verdorie! Ik leef met je mee...
Yet, wat heftig zeg!

Heel veel sterkte.
Yet, wat k*t.....

Waarom heb ik nou de ene keer wel smiley's en de andere keer niet....? :huh:
Da's nou het nieuwe forum, Trench...

Ik duik effe in de wijnkelder. Ik ga een hele goeie fles champagne zoeken voor de jarige morgen. Heeft ze meer dan verdiend!
En stond het kleine mannetje net een rondedansje te doen, Trench?
Hij sprak alweer over fikse kortingen...dus hou je vast!
Ja, vind je het erg als ik dat niet meer geloof!
Ja, een goede fles wijn, goed idee en misschien dat we het hele café vast wat kunnen versieren.

Het gaat niet om zomaar een jarige maar een hele bijzondere.....

Hier heb ik alvast wat ballonnen.....
En ik zet deze op de bar, kan iedereen ze gewoon pakken.

Ik heb al gepast, Leo.

Elastiekje zit wat strak, maar ik maak er voor morgen een langer elastiekje aan.

Champagne is ook gevonden.

En nu wachten op de kinderen die uit school komen. Een hele week vakantie en het gaat alleen maar regenen...

Meloenmandje er bij......
Houdt Robo van dansen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven