Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
Voor de meisjes hier:

dank voor je kus Nor,

dat helpt eigenlijk wel!

Gisteren heb ik alleen maar gehuild. Ben naar mijn broer gegaan en hebben samen ook een potje zitten janken.

Soms heb ik momenten dat ik het er niet meer over wil hebben omdat het er dan niet is. Lekker met mijn kop in een bak zand hangen.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
En ook dat kan hier, Bar...
ja, maar dan moet ik hier weer aan een paal gaan hangen. Das niet zo'n goed idee met mijn postuur hoor! Dan buigt die paal om
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 17 maart 2010 @ 08:39:

waarschijnlijk haalt hij het einde van het jaar niet meer. We leven in een hele rare boze droom. Dank voor je knuffel. Heb ik af en toe wel even nodig (wie had hier nu die absorberende schoudervullingen?)

Dat was ik, kom maar op

Wat verschrikkelijk allemaal Bar Ik hoop dat jullie, ondanks het verdriet, zoveel mogelijk kunnen genieten van de tijd die je nog samen hebt.
Arme jij Barbarella, wat een afschuwelijk bericht.

Hoe is het vandaag met je?
Heey meiden,

het gaat. Gisteren is mijn vader (we zullen hem maar even Barbapapa noemen ) naar de cardioloog geweest en er zit nog te weinig vocht om het weg te kunnen halen, maar chemo zit er echt niet meer in.

het ene moment zit mijn hoofd in die emmer met zand, dan wil ik er niet over praten. En het andere moment wil ik alleen maar bij mijn ouders zijn en dingen voor ze doen. Ik voel me ontzettend machteloos en dat frustreerd enorm.

Ik wil het verdriet nog niet toelaten. Hij is er nog, en dat is het belangrijkste. Hij geniet gelukkig volop van Barba(klein)zoon en we hopen dat hij in juli zijn 2e kleinkind nog kan zien en nog goed kan meemaken.

dank voor jullie lieve knuffels. Die doen zo verschrikkelijk goed. Meer dan van mijn eigen familie.

Mijn tante sprak ik vorige week en die vroeg me letterlijk of ik geschrokken was van het nieuws van mijn vader.

Ik heb haar toen maar sarcastisch gemeld dat ik een dansje ben gaan doen toen ik het hoorde. Stom mens
Lieve Bar,

Laat je gevoelens maar komen zoals ze komen. Fijn dat je vader zo geniet van Barzoon. En genieten jullie nu maar goed van je vader.

Hier ook een rare dag. Vorig jaar vonden we mijn schoonvader. Echt zo'n eerste keer dag...
Ik heb ook zo'n tante. Rare vrouw. Ik heb héél wat aan te merken op mijn eigen moeder maar man, wat ben ik blij dat zij mijn moeder niet is.

Ik vind je reactie wel geweldig. Zou ik ook gezegd hebben.

Maar je situatie is vreselijk. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om te weten dat een van je ouders gaat sterven. Sterkte

kan er niks anders van zeggen, alles klinkt banaal en niet ter zake doende. Sterkte.
Ik zou toch zweren dat ik net een reactie heb zitten typen. Waarschijnlijk niet op verzenden geklikt. Stom gatenkaas hoofd!

dank voor jullie knuffels.
mijn vader is gisteren opgenomen. Er is 1,5 liter vocht afgetapt en hij ligt op de ic.

Ik ben heel erg bang!
O meisje, wat erg voor je.......

Ben je alleen?

Of zijn er mensen met wie je kunt praten?

Moet je naar het ziekenhuis om bij je vader te zijn?

Sterks lieve meid!
Ik ben nu op kantoor. Even mijn gedachten verzetten (lukt natuurlijk niet, maar was een leuke poging!)

Ik ga straks barbazoon ophalen van de creche en ik mag hem meenemen naar hem.
Naar je vader?

Goed idee, zo veel mogelijk bij elkaar zijn lijkt me het enige wat je wil en kan doen nu....
Hij knapt erg op van zijn kleinzoon, dus dat gaan we maar gewoon lekker doen.

Helaas is door alle comotie en stress mijn borstvoeding teruggelopen en zijn mijn tieten leeg. Ook dat vind ik erg verdrietig. Kan echt de hele dag huilen....

Maar doe het niet, wil sterk zijn voor mijn moeder

Ik heb trouwens een hoopgevende melkmededeling: mijn jongste dochter heeft een tijdje nepmelk als bijvoeding gehad tot mijn voorgevel na een paar weken weer op afroep volschoot. Ik geloof dat het bij mij terugliep omdat ik ziek was, maar dat weet ik niet meer precies.
Yette, dank voor je knuffel.

Ik heb besloten om te stoppen met de borstvoeding. Ik heb er geen energie voor om het weer op peil te krijgen.

Ik ben snot verkouden, de zorgen om mijn vader en zelf overeind blijven zijn al zwaar genoeg op dit moment. Ik trek het niet om ook nog de productie op gang te krijgen.

Hoe verdrietig ik het ook vind, ik had graag in ieder geval het half jaar volgemaakt.
Ach ja, het is jammer, maar borstvoeden kost je inderdaad enorm veel energie en die heb je nu hard nodig. Gelukkig dat het ook anders kan, toch? Bovendien denk ik dat je zoon er veel meer baat bij heeft dat jij niet uitgeblust raakt.

Ik ga even lekker borrelen bij mijn buuv Tot vanavond!
Dikke knuffel voor Bar!
Potverdikkeme wat kan die Leo toch gek doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven