Centraal Alcohol Inname meld-topic

14-07-2013 15:32 89 berichten
Zeker in de zomer, waar '5 over één' toch ook al een acceptabele 5 in de klok heeft om een roseetje bij weg te tikken, is het wellicht handig om hier af en toe te komen melden hoe het peil er bij jou voorstaat.

Dan kunnen je medeforummers je posts wat beter op waarde schatten
quote:yellowlove2punt0 schreef op 14 juli 2013 @ 17:31:

Beetje speed gesnoven met een likje MDMA. Let's do thisI wanna bounce a quarter off those nostrils.
Haha, wel binnen houden hè!!
Uhhh, Huh?
Alle reacties Link kopieren
Paulaner!
Licked a toad
I'm bangin' 7 gram rocks, that's how I roll
Nu een Radler. Das eigenlijk limonade...
In wat voor scene zijn we beland? Rocks, MDMA, toads
hoppa, vakmanschap is meesterschap - plop
two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high powered blotter acid, a salt shaker half full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... and also a quart of tequila, a quart of rum, a case of Budweiser, a pint of raw ether and two dozen amyls.
Gut, kan opa ons weer niet bijbenen.
Fear and Loathing! Morgen gaat mijn vakantie weer beginnen met Jefferson Airplane's White Rabbit

En daarom nu nog geen alcoholinname hier, want moet nog inpakken (en stofzuigen en dweilen en en en en). De komende 3 weken zullen er aardig wat litertjes rose en rood door gaan.
quote:aspoes schreef op 14 juli 2013 @ 18:19:

Fear and Loathing! Morgen gaat mijn vakantie weer beginnen met Jefferson Airplane's White Rabbit

Toch niet in bad hè. Zelfmoordaankondigingen mogen hier niet. Ze willen graag dat het een verrassing blijft.
quote:Murdoch schreef op 14 juli 2013 @ 18:12:

Gut, kan opa ons weer niet bijbenen.
Hèhè, 1e glaasje discount-rosé. Proost.

Even een bodempje leggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ga ik ondertussen aan de Poppers.
Fear and loathing :-)

Witte wijn gaat het worden bij mij, over een uurtje ca.
Inmiddels 2 gekanteld, 3de vin rouge staat klaar

Zo, een wodka tamponnetje in al mijn gaten en dan nog even van het late zonnetje genieten in het park.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hell yeaaaaahh booz it is!
quote:sensys schreef op 14 juli 2013 @ 19:14:

Fear and loathing :-)

Witte wijn gaat het worden bij mij, over een uurtje ca.Witte wijn? Dat is toch voor wijven?
Ik heb al een fles absynth ge-eyeballed.

Misschien dat ik mijn reacties in dit topic later weghaal want ik word inene heel para dat de kliniek misschien meeleest.
Ik ben van de kliniek maar als je mij wat poppers passt dan lul ik niks door.

Net nog wat random pillen geslikt, altijd gezellig. Alcohol echt nepdrugs, geef mij maar wat paddo's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven