Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En welke browser gebruik je lughnasadh?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Als ik een bericht gepost heb kan ik niet bij mijn Viva komen. Ik krijg dan de melding dat ik niet ingelogd ben.

Dan moet ik eerst even ergens anders heen klikken voordat ik het wel kan openen.
quote:ModeratorViva schreef op 27 juni 2012 @ 11:48:

En welke browser gebruik je lughnasadh?Chrome.
quote:lughnasadh schreef op 27 juni 2012 @ 09:42:

Je bedoelt dat kloterige canaldigitaalding?

Bij elke paginawissel komt dat rotding weer in beeld en als je op het kruisje klikt komt er een bak herrie uit.

Mag dat ding alsjeblieft weg?

ja die idd. en soms ga zelfs naar hun pagina en dat wil ik niet!!!

Ook heb ook chrome mod fijn dat je er naar wilt kijken want dit verpest echt mijn forumplezier en als ik al van plan was ooit canaldigitaal te gaan nemen is deze kans voorgoed verpest.
Ik ben hem zelf nog steeds niet tegengekomen (dat zou handig zijn, want dan kan ik wat eigenschappen bekijken en een screenshot doorsturen), maar sowieso geef ik het wel door. Vooral dat er geluid wordt afgespeeld op het moment dat je deze wil wegklikken is inderdaad erg storend, hopelijk kunnen ze dat aanpassen.

.
Ik weet niet wat jullie aan het doen zijn, maar mijn Viva-app (voor ipad) is helemaal van streek.

Alles loopt door elkaar heen.
Viva lag er een tijd uit. Wit scherm.
Waar o waar kan ik toch mijn emailadres en wachtwoord voor mijn gebruikersID voor dit forum wijzigen.

Hier: http://www.viva.nl/profiel-wijzigen/ zou het moeten kunnen, maar ik zie het niet....
.
Ik ben vast blind, maar ik zie het niet.

Op het panel waar je moet inloggen zie ik wel mogelijkheden als je niet kan inloggen of als je wil registreren, maar niet hoe je je ww moet wijzigen.

Als als ik ingelogd ben en op het tabblad 'uitloggen druk', gebeurt er precies dat: ik word uitgelogd...

Kan je misschien ietsje specifieker zijn?
.
Ik ben mijn wachtwoord niet vergeten.. En eigenlijk wil ik mijn wachtwoord ook niet wijzigen, maar het email adres dat gekoppeld is aan account.

Het is een oud adres dat ik al afgesloten had, maar weer moest activeren omdat ik niet kan vinden waar je je email adres kan wijzigen...
.
.
Ok, wachtwoord wijzigen kan inderdaad via die truuk. dat is dan in ieder geval anders dan er in de FAQ staat... En bijzonder onhandig.. Wie bedenkt zoiets nou..

Ik snap nu pas dat ik dus een mail moet sturen naar het 'gewone' viva email adres met de vraag of ze mijn email adres willen wijzigen? Dit is zo dom dat het in mijn fantasie niet opkwam... En alweer is het niet wat er in de FAQ Staat.

En ahum.. wat is het 'gewone' viva email adres?

Ik ben nog steeds verbaasd hoe in het ****naam mogelijk is dat een zich serieusnoemende uitgever zo enorm vaak fouten in zijn websites heeft...
.
.
Dat oude emailadres heb ik al geactiveerd, maar ik wou en wil er vanaf.. Alleen dat gaat niet zolang viva de notificaties daarheen stuurt.. snap je het nog?

En mijn activatielink... pff heb je gekeken hoe lang ik hier al kom? Dat is al jaren terug...

Ik wil best een mail sturen naar het 'gewone viva' email adres, alleen weet ik niet wat dat is.. De contact optie hieronder brengt me in een contact formulier.. en het zou toch wel erg slecht zijn als viva aan de hand van vragen via een formulier emailadressen wijzigt lijkt me...

Hallo technische jongens van Viva? Kan ik misschien helpen ergens een wachtwoord en email wijzig optie bij te bouwen?

Kan ik wel hoor, werk pas 31 jaar als software ontwikkelaar...
anoniem_72222 wijzigde dit bericht op 28-06-2012 00:23
Reden: onTwikkelaar schrijf je met een t erin
% gewijzigd
.
.
Het is nog steeds prut, op de Viva app voor iPad.

De logo's lopen nog steeds over de schrijfsels (Posts) van anderen heen.

heel vervelend en onleesbaar.
quote:x-oblak-x schreef op 28 juni 2012 @ 00:35:

Oh, je hebt nog je werkende bekende e-mailadres.

Dan is 't ' kat in 't bakkie.'

Hoef je alleén daarmee een mail te sturen met gebruikersnaam, oude, en nieuwe e-mailadres.Dank, gedaan, we zullen zien wat dit brengt.
quote:galadriel schreef op 28 juni 2012 @ 07:49:

Het is nog steeds prut, op de Viva app voor iPad.

De logo's lopen nog steeds over de schrijfsels (Posts) van anderen heen.

heel vervelend en onleesbaar.Erg vervelend. We hebben dit doorgegeven.

De app voor iPad laadt niet meer, bij mij. Ik heb hem er afgegooid en opnieuw gedownload, maar het wordt niet beter. Ik kom wél op Home. Blog en Forum laden niet.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven