Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:groentsoep2 schreef op 23 april 2012 @ 18:45:

@Mollywobbles: op het gevaar af dat ik nu ook offtopic ga , maar ik had toch echt het idee dat de insteek die van jou was zeg maar. Maar ik moet onmiddellijk toegeven dat het niet echt van de grond is gekomen allemaal.

Dat was wel de insteek.

Ik ga hem uppen en blijf hem uppen.

Als iemand anders hem had geopend had het storm gelopen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 april 2012 @ 17:54:

[...]

Dank je. Maar later wordt ik gequote, zou je die ook willen verwijderen?

Zou je aub het tijdstip willen aangeven want ik kan zo snel niet een quote vinden waar je op zou kunnen doelen.

@ Molly, voor jou hetzelfde verzoek, dan haal ik voor jullie beide de quote/posting direct weg.

mvg,

Junior.
Dat was ik, niet Maylea.

Oh, dat staat er nu ook. In ieder geval kan ik hem nu niet meer terugvinden. Ik heb het gestaft, waarop jullie me waarschuwden (zie mails terug van mij, van vanmiddag), dus ik neem aan dat jullie dat nog wel bewaard hebben. Heb net diverse pagina's doorlopen, maar kan het niet meer vinden.
Verplaatst naar Prikbord Gevraagd;

Bioscoop maatje gezocht

mvg,

Junior.
quote:molly74 schreef op 23 april 2012 @ 19:01:

Dat was ik, niet Maylea.

Oh, dat staat er nu ook. In ieder geval kan ik hem nu niet meer terugvinden. Ik heb het gestaft, waarop jullie me waarschuwden (zie mails terug van mij, van vanmiddag), dus ik neem aan dat jullie dat nog wel bewaard hebben. Heb net diverse pagina's doorlopen, maar kan het niet meer vinden.

De Junioren kunnen niet waarschuwen dus ik weet niet welke posting het is. Ik ga het doorgeven/vragen aan de Mods welke posting het geweest kan zijn.

mvg,

Junior.
quote:molly74 schreef op 23 april 2012 @ 19:01:

Dat was ik, niet Maylea.

Huh, waar heb je het nu over.

Daarom heb ik nou dat topic geopend
quote:juniormoderatorviva schreef op 23 april 2012 @ 18:56:

[...]

Zou je aub het tijdstip willen aangeven want ik kan zo snel niet een quote vinden waar je op zou kunnen doelen.

@ Molly, voor jou hetzelfde verzoek, dan haal ik voor jullie beide de quote/posting direct weg.

mvg,

Junior.12.00 uur, Maya82
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 april 2012 @ 19:15:

[...]

12.00 uur, Maya82Ik haal het weg, Is verwijderd.

mvg,

Junior.
quote:maylea schreef op 23 april 2012 @ 19:09:

[...]

Huh, waar heb je het nu over.

Daarom heb ik nou dat topic geopend Typfoutje van junior kort daarvoor. Ze vroegen aan jou om die qoute te zoeken, terwijl mijn naam er moest staan. Wat later verbeterd is. Hij gaat lekker zo, haha.
quote:juniormoderatorviva schreef op 23 april 2012 @ 19:07:

[...]

De Junioren kunnen niet waarschuwen dus ik weet niet welke posting het is. Ik ga het doorgeven/vragen aan de Mods welke posting het geweest kan zijn.

mvg,

Junior.Ah, ik had met een junior te doen. Even niet gezien. Dan hoor ik van de mods nog wel.
Als U weer aan het poetsen bent, neem dan even een kijkje naar hetgeen er voor geschreven staat.

Je kunt nl. ook teksten zogenaamd heel oppervlakkig neer zetten, maar ondertussen wel geniepig uithalen.

Quote van Jaap: Niet zelden gaat deze dwang zelfs gepaard met vurige pleidooien voor 'vrijheid'. En dan denk ik altijd aan de gevleugelde woorden van mijn moeder: 'Er lopen er meer buiten rond, dan er in (het gesticht) zitten.......'

Kijk je kan op deze manier van alles in de derde persoonsvorm neerkwakken. Maar ik zou zeggen wees dan een held en spreek namens jezelf.
Hier mag een slotje op, we hebben een nieuw topic geopend.

Niet zwanger na 6 mnd (of langer)
Verwijderd ivm oproepje;

Interview rap/hiphop

mvg,

Junior.
quote:Panda_Jet schreef op 23 april 2012 @ 20:45:

Hier mag een slotje op, we hebben een nieuw topic geopend.

Niet zwanger na 6 mnd (of langer)

Ik zal hem sluiten.

mvg,

Junior.
Verplaatst naar Prikbord Gevraagd;

Opleiding Paraveterinair Dierenartsassistent Barneveld

mvg,

Junior.
Goeiemorgen mods, daar zijn we weer met de spam alert: triciams op o.a. 'Mensen die doen alsof ze bewust geen kinderen willen'. Sterkte maar weer.
Hier de links naar de spammer: spammer
quote:sri schreef op 24 april 2012 @ 06:58:

Goeiemorgen mods, daar zijn we weer met de spam alert: triciams op o.a. 'Mensen die doen alsof ze bewust geen kinderen willen'. Sterkte maar weer.

Bedankt voor de melding Sri en Jaschenca.

Ik ga ze verwijderen.

mvg,

Junior.
Waarom staat er nog steeds reclame voor een gratis VT-wonen servies bij een abo op VIVA op de site terwijl het allang is uitverkocht?
Topic Zeer delicaat onderwerp (2e wereldoorlog, joden etc) verplaatst naar Actueel.

mvg,

Junior.
Spammer
quote:Tegucigalpa schreef op 24 april 2012 @ 10:43:

Spammer

Bedankt voor het melden, ik ga ze verwijderen.

mvg,

Junior.
quote:Maja82 schreef op 24 april 2012 @ 09:42:

Waarom staat er nog steeds reclame voor een gratis VT-wonen servies bij een abo op VIVA op de site terwijl het allang is uitverkocht?Bedankt voor het melden, we geven dit door.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:juniormoderatorviva schreef op 24 april 2012 @ 10:45:

[...]

Bedankt voor het melden, ik ga ze verwijderen.

mvg,

Junior.

Poster Mizani reageert telkens op deze spam én heeft zelf een dergelijk topic geopend. Die mag gelijk mee in de run, toch?

En vraagje: ik zie dat je steeds zegt dat je 'ze' gaat verwijderen. Slaat dat 'ze' op de postings? Levert zo'n spam-account niet meer gewoon per definitie een permaban op? Maakt het ook makkelijker toch: control alt delete account, ipv al die postings af moeten?
Spammer Mizani

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven