Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb bijna de neiging om verder te gaan in een algemener topic, maar ik wil de TO niet voor het hoofd stoten.
quote:helene31 schreef op 07 maart 2012 @ 14:52:

Ik heb bijna de neiging om verder te gaan in een algemener topic, maar ik wil de TO niet voor het hoofd stoten.

Kunnen onze posts van het weggehaalde topic dan even verplaatst worden naar het jouwe? Dat scheelt weer typen.
Weet ik niet, misschien wel. Dat was ook het geval toen er een interessante discussie ontstond in een spamtopic.

Maar ik weet niet of het een goed idee is, topic is niet voor niets verwijderd.
Open een topic: kinderen van hem en z'n ex, algemeen.

Zoiets?
quote:helene31 schreef op 07 maart 2012 @ 14:52:

Lijkt me niet heel succesvol, dit soort topics loopt juist omdat een TO in een bepaalde situatie zit en iedereen haar adviezen komt geven. Voor een hypothetische discussie zou ik persoonlijk die moeite niet doen.

Jammer hoor. De tijd die ik vandaag met dat topic bezig ben geweest, omdat ik meende iets nuttigs bij te dragen, had ik beter kunnen besteden.

Enige compensatie in de vorm van een moderator of TO die nu mijn was komt vouwen, is er zeker niet?
Ik heb er toch een geopend, ik kijk wel of er interesse is.

Ongepland zwanger, het man/vrouwdilemma

Mod, kunnen de berichten die niet privacygevoelig zijn worden overgezet?
Hoe flauw Dropje.
quote:polkadot28 schreef op 07 maart 2012 @ 14:28:

Ik heb gisteren iemand "vriend gemaakt"

Ik kan echter geen e-mails versturen naar die persoon. Als ik dat probeer krijg ik een melding dat ik moet inloggen... Echter, ik ben al ingelogd.

Zouden jullie hiernaar kunnen kijken?

Alvast bedankt.

Beste Polkadot,

Zou je deze vraag nogmaals per email willen versturen naar: forum@viva.nl samen met je inloggegevens?

Dan kunnen wij kijken wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:gizz schreef op 07 maart 2012 @ 14:07:

mod, op het prikbord heb ik een adv. neergezet voor dvd boxen, deze heb ik per ongeluk ook weer gesloten. KUn je de laatste (waar ondere andere emaille en Neele hebben gereageerd weer openen?

Thanks

Weer geopend!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:Maja82 schreef op 07 maart 2012 @ 11:45:

Kunnen jullie het Gouden eikel topic naar de eetpijler verplaatsen en de titel veranderen in Gouden walnoot topic.

Dank Maja

Verplaatst en aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Beste Mod,

We willen graag het topic De gouden Walnoot iets leuker maken. De tekst in de OP kunnen we zelf aanpassen (gaan we vandaag nog doen) maar we kunnen zelf geen plaatje erin zetten.

Mag ik u verzoeken om dat erin te zetten? U kunt 1 sec de functie aanzetten, het plaatsen en dan weer sluiten.

Ik hoop dat u dat voor ons zou willen doen, we willen gewoon ook er iets gezelligs van maken.

Alvast bedankt voor de moeite als u dat zou willen doen.

mvg, Mylene

Oja handig om het plaatje aan u te geven, hier een plaatje van de Gouden Walnoot;

http://static.freepik.com ... exturen-bruin_3308580.jpg

En handig om u de link te geven van het topic;

Mylene_Valerie in "Gouden walnoot topic"
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle off-topic posts en posts over medeforummers zijn verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum

Mod, kan je die Ksander de Beaujolet spammer ook even verwijderen. Dank je!

(Xander de Buisonjé in bed.)
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 09:10:

Beste Mod,

We willen graag het topic De gouden Walnoot iets leuker maken. De tekst in de OP kunnen we zelf aanpassen (gaan we vandaag nog doen) maar we kunnen zelf geen plaatje erin zetten.

Mag ik u verzoeken om dat erin te zetten? U kunt 1 sec de functie aanzetten, het plaatsen en dan weer sluiten.

Ik hoop dat u dat voor ons zou willen doen, we willen gewoon ook er iets gezelligs van maken.

Alvast bedankt voor de moeite als u dat zou willen doen.

mvg, Mylene

Oja handig om het plaatje aan u te geven, hier een plaatje van de Gouden Walnoot;

http://static.freepik.com ... exturen-bruin_3308580.jpg

En handig om u de link te geven van het topic;

Mylene_Valerie in "Gouden walnoot topic"

Beste MV,

Ik zou dit graag voor jullie doen, maar helaas moet ik 'nee' zeggen. Want doe ik dit voor jullie moet ik dit ook voor anderen gaan doen en daar hebben wij helaas geen tijd voor. Wij hopen dat er snel een oplossing is voor het 'plaatjes'probleem en dat jullie dan weer naar hartelust kunnen plakken!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:giuliettacapuletti schreef op 08 maart 2012 @ 09:32:

En ook het topic "Xander de Buisonje"

Beide heb ik gestaft

(Xander de Buisonjé in bed.)Zijn al 3 topics nu.
Zeg maar Spijker.
Herstel: 4.
Zeg maar Spijker.

Verwijderd! Bedankt voor de melding.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:ModeratorViva schreef op 08 maart 2012 @ 09:35:

[...]

Beste MV,

Ik zou dit graag voor jullie doen, maar helaas moet ik 'nee' zeggen. Want doe ik dit voor jullie moet ik dit ook voor anderen gaan doen en daar hebben wij helaas geen tijd voor. Wij hopen dat er snel een oplossing is voor het 'plaatjes'probleem en dat jullie dan weer naar hartelust kunnen plakken!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Oh wat jammer. Ik wist niet dat u zoveel aanvragen had om plaatjes in OP's te plakken.

Veel vertrouwen heb ik niet dat die functie terug gaat komen want dit kan al jaren en ik geloof niet dat de techniek kan filteren of ik of een ander een leuk plaatje wil posten of een vieze.

Het is een understatement dat ik baal dat u zich zo laat ringelore door 1 forummer en daar duizenden andere forummers de dupe van laat worden. U heeft toch voor dat soort dingen de negeerknop `uitgevonden`.

Zou u dit ook willen melden aan de Comm.Manager?

(en ik blijf zeggen, het is voor u 1 min. tijd voor het plaatje, u heeft toch geen 100 aanvragen daarvoor? Strijk even over uw hart aub)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Beste moderators,

Ik zie dat mijn post van gisteravond verwijderd is. Kunnen jullie zeggen wat dat betekent? Zijn jullie het er mee eens of juist oneens? Is het in behandeling?

Wat is de bedoeling van het weghalen?

met vriendelijke groet,
Ik denk dat ik het antwoord wel weet: ze vinden het gezeur om niks.
@ Mylene Valerie: Weet je hoeveel forummers ik al heb zien vloeken over het feit dat er geen plaatjes geplakt kunnen worden? Wat denk je dat die allemaal gaan doen als er ineens een plaatje in een OP staat, in een topic wat geopend is NA de plaatjesplakker, toen de plaatjesfunctie al uitgezet was? Als ze dan zien dat dat hier aangevraagd kan worden, dan komen ze allemaal met de vraag of hun plaatje niet eventjes geplakt kan worden, dus heeft de moderator wel gelijk. En wil de moderator dat voor jullie wel doen en voor anderen niet, dan krijg je daar toch weer een "zij wel, wij niet" discussie over?? En nee, ik ben geen plaatjesplakker, ik zie alleen een hele hoop mensen vloeken of het jammer vinden dat ze geen plaatjes kunnen plakken.
quote:martin81 schreef op 08 maart 2012 @ 09:50:

Beste moderators,

Ik zie dat mijn post van gisteravond verwijderd is. Kunnen jullie zeggen wat dat betekent? Zijn jullie het er mee eens of juist oneens? Is het in behandeling?

Wat is de bedoeling van het weghalen?

met vriendelijke groet,Zie post van mod om 09.30
quote:flutzel schreef op 08 maart 2012 @ 09:58:

@ Mylene Valerie: Weet je hoeveel forummers ik al heb zien vloeken over het feit dat er geen plaatjes geplakt kunnen worden? Wat denk je dat die allemaal gaan doen als er ineens een plaatje in een op staat, in een topic wat geopend is NA de plaatjesplakker, toen de plaatjesfunctie al uitgezet was? Als ze dan zien dat dat hier aangevraagd kan worden, dan komen ze allemaal met de vraag of hun plaatje niet eventjes geplakt kan worden, dus heeft de moderator wel gelijk. En wil de moderator dat voor jullie wel doen en voor anderen niet, dan krijg je daar toch weer een "zij wel, wij niet" discussie over?? En nee, ik ben geen plaatjesplakker, ik zie alleen een hele hoop mensen vloeken of het jammer vinden dat ze geen plaatjes kunnen plakken.

Flutzel, het topic is NIET geopend nav de plaatjesplakker, dat wil ik even uit de wereld helpen.

Het is geopend n.a.v. een heerschap die zich zo geweldig vindt dat die vond DE GOUDEN EIKEL wel verdiende.

Als je het topic leest is het een kletstopic en waar je af en toe een recept naar je kop gesmeten kan krijgen. Meer niet. Titel en pijler zijn overigens ook veranderd.

Graag wel bij de feiten houden. Het heeft totaal niets te maken met de vieze plaatjes plakker!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:flutzel schreef op 08 maart 2012 @ 09:58:

@ Mylene Valerie: Weet je hoeveel forummers ik al heb zien vloeken over het feit dat er geen plaatjes geplakt kunnen worden? Wat denk je dat die allemaal gaan doen als er ineens een plaatje in een OP staat, in een topic wat geopend is NA de plaatjesplakker, toen de plaatjesfunctie al uitgezet was? Als ze dan zien dat dat hier aangevraagd kan worden, dan komen ze allemaal met de vraag of hun plaatje niet eventjes geplakt kan worden, dus heeft de moderator wel gelijk. En wil de moderator dat voor jullie wel doen en voor anderen niet, dan krijg je daar toch weer een "zij wel, wij niet" discussie over?? En nee, ik ben geen plaatjesplakker, ik zie alleen een hele hoop mensen vloeken of het jammer vinden dat ze geen plaatjes kunnen plakken.

Als ik eerlijk ben mis ik die functie helemaal niet. Vind het eigenlijk wel handig, alles laadt veel sneller.

(Hi Flutzel )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven