Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 1 april 2012 om 18:44
quote:jaschenca_2 schreef op 01 april 2012 @ 18:37:
[...]
Ik hoop dat jullie nog wel even de bijdragen van Naara onder de loep hebben gehouden?
Er worden geen uitspraken gedaan over derden. Bedankt voor je melding.
Met vriendelijke groeten,
Moderator viva forum
[...]
Ik hoop dat jullie nog wel even de bijdragen van Naara onder de loep hebben gehouden?
Er worden geen uitspraken gedaan over derden. Bedankt voor je melding.
Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 1 april 2012 om 18:44
quote:ModeratorViva schreef op 01 april 2012 @ 18:32:
Het topic "Terreur Frankrijk" is verwijderd omdat het ons inziens uit de hand liep.
Moderator viva forumDat is knap algemeen geformuleerd. Kunnen jullie niet wat specifieker zijn en waarom was het geen optie om de posting 'waar het uit de hand loopt' gewoon te verwijderen? Er kwamen namelijk maar bar weinig postings in aanmerking om als 'uit de hand lopend' te worden beschouwd. Ik persoonlijk vermoed de verlichtende bijdrage van ene naara maar dat soort teksten lees ik zo vaak dat ik daar allang niet meer opgewonden van kan raken. Verwijderen was heel wat eenvoudiger en helderder geweest.
Het topic "Terreur Frankrijk" is verwijderd omdat het ons inziens uit de hand liep.
Moderator viva forumDat is knap algemeen geformuleerd. Kunnen jullie niet wat specifieker zijn en waarom was het geen optie om de posting 'waar het uit de hand loopt' gewoon te verwijderen? Er kwamen namelijk maar bar weinig postings in aanmerking om als 'uit de hand lopend' te worden beschouwd. Ik persoonlijk vermoed de verlichtende bijdrage van ene naara maar dat soort teksten lees ik zo vaak dat ik daar allang niet meer opgewonden van kan raken. Verwijderen was heel wat eenvoudiger en helderder geweest.

zondag 1 april 2012 om 18:52
quote:ModeratorViva schreef op 01 april 2012 @ 18:32:
Moderator viva forumDe hysterische bijdrage van Naara verwijderen lijkt mij ruim voldoende. Jammer om deze waardevolle discussie vanwege 1 persoon die uit de bocht vliegt te verwijderen.
Moderator viva forumDe hysterische bijdrage van Naara verwijderen lijkt mij ruim voldoende. Jammer om deze waardevolle discussie vanwege 1 persoon die uit de bocht vliegt te verwijderen.
zondag 1 april 2012 om 19:04
quote:Twinkle1001 schreef op 01 april 2012 @ 18:37:
[...]
Beetje overdreven misschien? Het ging volgens mij alleen om de bijdragen van Naara? Het is wat overtrokken dat een complete discussie verdwijnt vanwege één persoon. Da's zonde.
Er had evt. gewoon gemodereerd kunnen worden.
Zou de discussie (evt. na moderatie) niet teruggeplaatst kunnen worden?
.Idd Naara vloog uit de bocht en ik die daarop reageerde ook maar de rest van de discussie was heel waardevol.
[...]
Beetje overdreven misschien? Het ging volgens mij alleen om de bijdragen van Naara? Het is wat overtrokken dat een complete discussie verdwijnt vanwege één persoon. Da's zonde.
Er had evt. gewoon gemodereerd kunnen worden.
Zou de discussie (evt. na moderatie) niet teruggeplaatst kunnen worden?
.Idd Naara vloog uit de bocht en ik die daarop reageerde ook maar de rest van de discussie was heel waardevol.
zondag 1 april 2012 om 19:09
zondag 1 april 2012 om 19:10
quote:superstar_2 schreef op 01 april 2012 @ 19:04:
[...]
Idd Naara vloog uit de bocht en ik die daarop reageerde ook maar de rest van de discussie was heel waardevol.
Het topic zal na moderatie weer teruggeplaatst worden.
Moderator viva forum
[...]
Idd Naara vloog uit de bocht en ik die daarop reageerde ook maar de rest van de discussie was heel waardevol.
Het topic zal na moderatie weer teruggeplaatst worden.
Moderator viva forum
zondag 1 april 2012 om 19:22
quote:Rainbow01 schreef op 01 april 2012 @ 19:13:
Hallo mod kunnen jullie mijn topic titel in Entertainment van
HGT 2012 veranderen in;Hollands Got Talent 2012,,kennelijk weet niet iedereen waar de afkorting voor staat
dank
Gedaan!
Moderator viva forum
Hallo mod kunnen jullie mijn topic titel in Entertainment van
HGT 2012 veranderen in;Hollands Got Talent 2012,,kennelijk weet niet iedereen waar de afkorting voor staat
dank
Gedaan!
Moderator viva forum
zondag 1 april 2012 om 19:27
zondag 1 april 2012 om 19:30

maandag 2 april 2012 om 09:49
Het topic: "Dames ik heb jullie mening nodig!!" is verwijderd i.v.m. een oproep naar een enquete.
Moderator viva forum
Moderator viva forum
maandag 2 april 2012 om 12:19
maandag 2 april 2012 om 13:30
quote:mazzelen schreef op 31 maart 2012 @ 22:25:
Posten met proxy is nogal irritant (traag en gedoe) en mijn motivatie (uitdaging) om te posten is nogal afgenomen sinds mijn gedoogforummerschap.
Dus please... Mag de drempel wat om laag?
Zoals beloofd hierbij een reactie nav bovenstaande vraag. Wij zijn bereid enkele ip bannen (verkregen in het strengere tijdperk) op te heffen. Mocht je hier behoefte aan hebben dan kun je een verzoek indienen per mail bij het bekende mailadres: forum@viva.nl .
In de hoop julie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Posten met proxy is nogal irritant (traag en gedoe) en mijn motivatie (uitdaging) om te posten is nogal afgenomen sinds mijn gedoogforummerschap.
Dus please... Mag de drempel wat om laag?
Zoals beloofd hierbij een reactie nav bovenstaande vraag. Wij zijn bereid enkele ip bannen (verkregen in het strengere tijdperk) op te heffen. Mocht je hier behoefte aan hebben dan kun je een verzoek indienen per mail bij het bekende mailadres: forum@viva.nl .
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

maandag 2 april 2012 om 14:46
quote:ModeratorViva schreef op 02 april 2012 @ 13:30:
[...]
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumHulde! Fijn om te lezen!
[...]
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumHulde! Fijn om te lezen!
maandag 2 april 2012 om 14:53
quote:ModeratorViva schreef op 02 april 2012 @ 13:30:
[...]
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumCool en al is het niet op mij van toepassing: m'n complimenten!
[...]
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumCool en al is het niet op mij van toepassing: m'n complimenten!
maandag 2 april 2012 om 17:29