Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 07 mei 2012 @ 10:15:

Wat mee te nemen op reis aan hapjes/eten enz.

Topic is verplaatst naar Reizen.

Wat een rare move ! Gaan jullie dat ook doen met al die vergelijkbare topics die al jaren op Eten staan. Het gaat m.i. over EETtips.

Veel acties zijn snel en dat is fijn maar ik zie ook veel rare moves voorbijkomen. Wat eerder gewoon een (terecht) topic was gaat ineens naar het prikbord of andere pijlers.

Mijn vraag: waarom??

edit: al die topics over wat te qua lunch meeneemt naar je werk gaan nu ook naar 'werk&studie'?
quote:thee schreef op 07 mei 2012 @ 11:48:

[...]

edit: al die topics over wat te qua lunch meeneemt naar je werk gaan nu ook naar 'werk&studie'?Ja, en als er dan staat dat je ze ook makkelijk kunt meenemen voor een picknick, moet hij weer naar 'reizen'....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 07 mei 2012 @ 11:55:

[...]

Ja, en als er dan staat dat je ze ook makkelijk kunt meenemen voor een picknick, moet hij weer naar 'reizen'.... of naar 'thuis' als het een tuinpicknick/feestje is!
quote:thee schreef op 07 mei 2012 @ 11:48:

[...]

Wat een rare move ! Gaan jullie dat ook doen met al die vergelijkbare topics die al jaren op Eten staan. Het gaat m.i. over EETtips.

Veel acties zijn snel en dat is fijn maar ik zie ook veel rare moves voorbijkomen. Wat eerder gewoon een (terecht) topic was gaat ineens naar het prikbord of andere pijlers.

Mijn vraag: waarom??

edit: al die topics over wat te qua lunch meeneemt naar je werk gaan nu ook naar 'werk&studie'?

Beste Thee,

Als je naar de reacties op het topic kijkt komt het op Reizen meer tot zijn recht, vind ik. Ik heb het verplaatst in de gedachte dat op deze pijler meer gerichte tips over eten tijdens een reis zouden komen.

Mocht de TO het topic echter liever op Eten zien zal ik het uiteraard graag opnieuw verplaatsen.
Junior, volgens mij geeft TO al aan (bij mij eind pag 3) dat ze het een vreemde verplaatsing vindt.
quote:thee schreef op 07 mei 2012 @ 12:27:

Junior, volgens mij geeft TO al aan (bij mij eind pag 3) dat ze het een vreemde verplaatsing vindt.Prima, ik heb het topic weer op de pijler Eten geplaatst
quote:JuniorModeratorViva schreef op 07 mei 2012 @ 12:21:

[...]

Beste Thee,

Als je naar de reacties op het topic kijkt komt het op Reizen meer tot zijn recht, vind ik. Ik heb het verplaatst in de gedachte dat op deze pijler meer gerichte tips over eten tijdens een reis zouden komen.

Mocht de TO het topic echter liever op Eten zien zal ik het uiteraard graag opnieuw verplaatsen.Als het in principe op alle twee pijlers past, kun je er toch een alias aan hangen?
quote:lilyofthevalley schreef op 07 mei 2012 @ 08:44:

Kunnen de topics 'Michella, shopping queens' en 'Shopping Queens' (dat er al was) samengevoegd worden?

Ik heb even nagevraagd hoe het moet en ik ga het proberen.

mvg,

Junior.
beeyoung in "wespensteek wat er tegen te doen?"

Verwijderd ivm spam.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 07 mei 2012 @ 13:53:

[...]

Ik heb even nagevraagd hoe het moet en ik ga het proberen.

mvg,

Junior.

Ja volgens mij gelukt

mvg,

Junior.
Verplaatst naar Entertainment;

De lelijkste plekken van Nederland

(ik las bij stafjes o.a. andere suggesties maar hiervoor gekozen omdat dit topic over een tv programma gaat met uitslag op 14 mei)

Verplaatst naar Reizen;

De mooiste plekken van Nederland

mvg, Junior.
quote:Twinkle1001 schreef op 05 mei 2012 @ 11:39:

Mod,

Hoe komt het dat er geen antwoord komt op mijn mailtje?

Heb na een week tevergeefs wachten de mail nogmaals verstuurd, maar nog steeds niks. Dit is een maand geleden.

quote:Twinkle1001 schreef op 07 mei 2012 @ 11:03:

Ik stel 'm nog maar een keer. Misschien dat je de vraag over 't hoofd gezien hebt? (1e mailtje was van 2 april. 2e van 7 april)

Huh? Mod, hoe kan het nou dat er ook hier niet gereageerd wordt?

Zou ik misschien iets van een antwoord kunnen krijgen, of zit ik onder de negeerknop?
quote:Twinkle1001 schreef op 07 mei 2012 @ 14:50:

[...]

[...]

Huh? Mod, hoe kan het nou dat er ook hier niet gereageerd wordt?

Zou ik misschien iets van een antwoord kunnen krijgen, of zit ik onder de negeerknop?

Beste Twinkle,

Je zit zeker niet onder de negeerknop. Een van de moderators zal hier zeker bij je op terug komen. Ik zal je verzoek ook intern nog even onder de aandacht brengen.

Met vriendelijke groet,

Juniormoderatorviva
quote:JuniorModeratorViva schreef op 07 mei 2012 @ 15:10:

Beste Twinkle,

Je zit zeker niet onder de negeerknop. Een van de moderators zal hier zeker bij je op terug komen. Ik zal je verzoek ook intern nog even onder de aandacht brengen.Ok, dankjewel voor je antwoord Mod! Ik wacht het wel af dan.
Zeg beste Mod,

Gezien het feit dat wij niet kunnen reageren op die spamblog over Bugles, wilt u de betreffende columniste inlichten dat Salsa gewoon met 1 a geschreven wordt i.p.v. met 3?

Mijn dank is groot grenzend aan hondsdolheid.

Paak
Verwijderd ivm onderzoek;

Onderzoek naar tienermoeders.

mvg,

Junior.
quote:paque_pink schreef op 07 mei 2012 @ 17:04:

Zeg beste Mod,

Gezien het feit dat wij niet kunnen reageren op die spamblog over Bugles, wilt u de betreffende columniste inlichten dat Salsa gewoon met 1 a geschreven wordt i.p.v. met 3?

Mijn dank is groot grenzend aan hondsdolheid.

Paak
Het topic: "v dress bavaria" is verplaatst naar mode & beauty.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 07 mei 2012 @ 19:16:

Het topic: "v dress bavaria" is verplaatst naar mode & beauty.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forumDat was poepiesnel zeg!
Ik vind

Help ik ben statisch

eigenlijk niet passen in de pijler Gezondheid omdat het geen medisch onderwerp is. Het zou misschien beter passen bij Thuis of Overige.
World of Warcraft: Legion
ow gelukkig maar dacht ff dat je weg ging.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 mei 2012 @ 22:43:

ow gelukkig maar dacht ff dat je weg ging.Nee hoor, daar ben ik te forumverslaafd voor
Verplaatst naar Prikbord contact;

Hardloopster gezien op Koninginnebrug, Noordereiland

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 07 mei 2012 @ 14:02:

[...]

Ja volgens mij gelukt

mvg,

Junior.Haha, goedzo! Dank!
Goedemorgen,

shangbuqile in "Amazing! Draag dit op de metro?"

theodraadloos in "Draadloos tv kijken"

Berichten verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Juniormoderatorviva.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven