Centraal Moderatortopic deel 4
woensdag 15 augustus 2012 om 10:19
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
maandag 29 oktober 2012 om 07:52
quote:Cateautje schreef op 28 oktober 2012 @ 15:15:
Hallo,
Het is alweer een tijdje geleden dat vandaag een topic werd geopend over een man die met hoofdpijn op bed ligt en waar werd gevraagd of het raadzaam zou zijn om de HAP te bellen. Persoonlijk vind ik dus dat dat maar beter gedaan kan worden, want het is een vreemde en ik kan niet zien wat er met die persoon aan de hand is. Naar aanleiding van een aantal reacties heeft de TO besloten maar niet te bellen, misschien ook omdat de man nogal belachelijk werd gemaakt en mannenpijntjes vaak overdreven zouden worden.
Op één of andere manier blijf ik me er vreselijk aan storen en zou willen vragen of je even wilt kijken of één en ander wel helemaal goed is gegaan, want door het beeldscherm oordelen over een wildvreemde lijkt me gewoon geen goed plan. Misschien dat je in de gelegenheid bent om de TO te mailen om te vragen hoe het nu gaat.
Misschien stel ik me aan, maar ik blijf er aan denken.
Dit is het topic: Cateautje in "HAP bellen of niet?"
Goedemorgen,
Wij gaan er niet aan beginnen om bij forummers die dergelijke topics openen na te gaan hoe e.e.a. is afgelopen. Alleen in extreme gevallen wil het nog wel eens voorkomen dat we iets navragen via de e-mail, dat is bij dit topic niet het geval.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hallo,
Het is alweer een tijdje geleden dat vandaag een topic werd geopend over een man die met hoofdpijn op bed ligt en waar werd gevraagd of het raadzaam zou zijn om de HAP te bellen. Persoonlijk vind ik dus dat dat maar beter gedaan kan worden, want het is een vreemde en ik kan niet zien wat er met die persoon aan de hand is. Naar aanleiding van een aantal reacties heeft de TO besloten maar niet te bellen, misschien ook omdat de man nogal belachelijk werd gemaakt en mannenpijntjes vaak overdreven zouden worden.
Op één of andere manier blijf ik me er vreselijk aan storen en zou willen vragen of je even wilt kijken of één en ander wel helemaal goed is gegaan, want door het beeldscherm oordelen over een wildvreemde lijkt me gewoon geen goed plan. Misschien dat je in de gelegenheid bent om de TO te mailen om te vragen hoe het nu gaat.
Misschien stel ik me aan, maar ik blijf er aan denken.
Dit is het topic: Cateautje in "HAP bellen of niet?"
Goedemorgen,
Wij gaan er niet aan beginnen om bij forummers die dergelijke topics openen na te gaan hoe e.e.a. is afgelopen. Alleen in extreme gevallen wil het nog wel eens voorkomen dat we iets navragen via de e-mail, dat is bij dit topic niet het geval.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 29 oktober 2012 om 08:38
maandag 29 oktober 2012 om 09:33
Mods, ik heb jullie een mailtje gestuurd met het verzoek om mijn nick te anonimiseren. Heb aangegeven dat ik met een nieuwe nick in mijn kletsgroepje actief wil blijven. Moet ik dan echt weer 200 posts doen voor ik plaatjes kan plakken? Dit groepje is nl. nogal actief met en afhankelijk van plaatjes.
Aan iedereen: bedankt voor al het forumplezier, typ lekker door en hopelijk tot ziens! Ik ga jullie missen
Aan iedereen: bedankt voor al het forumplezier, typ lekker door en hopelijk tot ziens! Ik ga jullie missen
maandag 29 oktober 2012 om 09:43
quote:*** schreef op 29 oktober 2012 @ 09:33:
Mods, ik heb jullie een mailtje gestuurd met het verzoek om mijn nick te anonimiseren. Heb aangegeven dat ik met een nieuwe nick in mijn kletsgroepje actief wil blijven. Moet ik dan echt weer 200 posts doen voor ik plaatjes kan plakken? Dit groepje is nl. nogal actief met en afhankelijk van plaatjes.
Je nickname is vanaf heden geanonimiseerd. Wil je als je je nieuwe nickname hebt aangemaakt ons een e-mail sturen met de vermelding van je oude nickname? Dan zorgen we ervoor dat de plaatjesplakfunctie bij je nieuwe nickname aangezet gaat worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Je nickname is vanaf heden geanonimiseerd. Wil je als je je nieuwe nickname hebt aangemaakt ons een e-mail sturen met de vermelding van je oude nickname? Dan zorgen we ervoor dat de plaatjesplakfunctie bij je nieuwe nickname aangezet gaat worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 29 oktober 2012 om 10:40
quote:saaaaar81 schreef op 29 oktober 2012 @ 10:25:
beautifullocean in "Heb jij ook zo'n afwijkende smaak w..."
Een provocateur.
Het topic gaat over afwijkende smaken, ik zie niets mis met haar posting.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
beautifullocean in "Heb jij ook zo'n afwijkende smaak w..."
Een provocateur.
Het topic gaat over afwijkende smaken, ik zie niets mis met haar posting.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 29 oktober 2012 om 10:59
quote:ModeratorViva schreef op 29 oktober 2012 @ 09:43:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik heb voor mijn beurt gesproken, excuses.
De gestelde regel van 200 posts geldt voor elk account, dus ook voor tweede/derde/vierde accounts.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik heb voor mijn beurt gesproken, excuses.
De gestelde regel van 200 posts geldt voor elk account, dus ook voor tweede/derde/vierde accounts.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 29 oktober 2012 om 13:02
quote:ModeratorViva schreef op 29 oktober 2012 @ 07:52:
[...]
Goedemorgen,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDat had ik al begrepen. Bedankt voor de vriendelijke groet.
[...]
Goedemorgen,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDat had ik al begrepen. Bedankt voor de vriendelijke groet.