Centraal Moderatortopic deel 4
woensdag 15 augustus 2012 om 10:19
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 4 september 2012 om 19:05
dinsdag 4 september 2012 om 20:00
quote:JuniorModeratorViva schreef op 04 september 2012 @ 15:36:
[...]
Beste Lughnasadh,
Er waren op het moment van jouw vraag om even te kijken geen stafjes openstaand, vandaar mijn reactie. Ik zal de moderators nog even vragen het topic opnieuw door te nemen.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaRaar want ik heb tipsi ook gestaft vandaag
[...]
Beste Lughnasadh,
Er waren op het moment van jouw vraag om even te kijken geen stafjes openstaand, vandaar mijn reactie. Ik zal de moderators nog even vragen het topic opnieuw door te nemen.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaRaar want ik heb tipsi ook gestaft vandaag
dinsdag 4 september 2012 om 23:13
quote:boterblommetje schreef op 04 september 2012 @ 20:00:
[...]
Raar want ik heb tipsi ook gestaft vandaag
dan zeg eens waarom?
Ik open een topic met een "incident" die niet op zichzelf staat.
Het enige dat ik verkeerd heb gedaan is om "Marokkaan" en " berber " soms te verwisselen. Dat terwijl de mensen die dat quoten dat wisten.
ik heb overal bronnen aangedragen...
[...]
Raar want ik heb tipsi ook gestaft vandaag
dan zeg eens waarom?
Ik open een topic met een "incident" die niet op zichzelf staat.
Het enige dat ik verkeerd heb gedaan is om "Marokkaan" en " berber " soms te verwisselen. Dat terwijl de mensen die dat quoten dat wisten.
ik heb overal bronnen aangedragen...
woensdag 5 september 2012 om 00:50
woensdag 5 september 2012 om 06:51
quote:leentjedb schreef op 05 september 2012 @ 00:50:
Beste modder eters,
Sorry, melig van de wijn.
De dames en ik zelf hebben deel 2 van het topic "Wat eet je op dit moment?" tonnetje rond gegeten, meer dan 3000 posts. Ik heb daarom een nieuw topic aangemaakt. Zouden jullie deel 2 van een slotje willen voorzien?
Smakelijke groeten,
Leentjedb
Beste Leentjedb,
Het topic is gesloten, eet en drink ze in het volgende deel
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Beste modder eters,
Sorry, melig van de wijn.
De dames en ik zelf hebben deel 2 van het topic "Wat eet je op dit moment?" tonnetje rond gegeten, meer dan 3000 posts. Ik heb daarom een nieuw topic aangemaakt. Zouden jullie deel 2 van een slotje willen voorzien?
Smakelijke groeten,
Leentjedb
Beste Leentjedb,
Het topic is gesloten, eet en drink ze in het volgende deel
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
woensdag 5 september 2012 om 06:53
quote:girlinthefire schreef op 04 september 2012 @ 19:18:
Mods, kan niet staffen maar Maria1952 roept in (oude) topics mensen op ivm negatieve ervaringen met een buro (met naam en toenaam).
Zie bijv 'ervaringen relatiebureau'.
Beste Girlinthefire,
De oproepjes zijn verwijderd, dank je wel voor de melding.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Mods, kan niet staffen maar Maria1952 roept in (oude) topics mensen op ivm negatieve ervaringen met een buro (met naam en toenaam).
Zie bijv 'ervaringen relatiebureau'.
Beste Girlinthefire,
De oproepjes zijn verwijderd, dank je wel voor de melding.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
woensdag 5 september 2012 om 16:51
woensdag 5 september 2012 om 16:59
quote:tipsi schreef op 05 september 2012 @ 16:51:
[...]
ik plaats alleen een markplaats adertentie van een oplichster...
Ik heb je posting verwijderd en ligt ter beoordeling bij de Moderator. Het is niet de bedoeling dat je ongevraagd dit soort informatie op het forum zet.
Voor TO, even ter info; je kan de mogelijkheid uitzetten bij MP zodat anderen niet zien waar je woont.
mvg,
Junior.
[...]
ik plaats alleen een markplaats adertentie van een oplichster...
Ik heb je posting verwijderd en ligt ter beoordeling bij de Moderator. Het is niet de bedoeling dat je ongevraagd dit soort informatie op het forum zet.
Voor TO, even ter info; je kan de mogelijkheid uitzetten bij MP zodat anderen niet zien waar je woont.
mvg,
Junior.
woensdag 5 september 2012 om 17:06
quote:JuniorModeratorViva schreef op 05 september 2012 @ 16:59:
[...]
mvg,
Junior.Ze is echt een hetze tegen de TO begonnen, ook op andere sites...
http://www.opgeletopinternet.nl/index.p ... 144.0.html
Wat mij betreft gaat deze poster tipsi veel en veel te ver.
[...]
mvg,
Junior.Ze is echt een hetze tegen de TO begonnen, ook op andere sites...
Wat mij betreft gaat deze poster tipsi veel en veel te ver.
woensdag 5 september 2012 om 17:07
quote:spectral schreef op 05 september 2012 @ 17:06:
[...]
Ze is echt een hetze tegen de TO begonnen, ook op andere sites...
Wat mij betreft gaat deze poster tipsi veel en veel te ver.euh, ze geeft zelf in het topic toe dat ze willens en wetens zich niet aan de koopovereenkomst houdt en zelfs op smerige manier er onderuit wou komen.
[...]
Ze is echt een hetze tegen de TO begonnen, ook op andere sites...
Wat mij betreft gaat deze poster tipsi veel en veel te ver.euh, ze geeft zelf in het topic toe dat ze willens en wetens zich niet aan de koopovereenkomst houdt en zelfs op smerige manier er onderuit wou komen.
woensdag 5 september 2012 om 17:13
quote:tipsi schreef op 05 september 2012 @ 17:07:
[...]
euh, ze geeft zelf in het topic toe dat ze willens en wetens zich niet aan de koopovereenkomst houdt en zelfs op smerige manier er onderuit wou komen.
En jiij? Gevalletje van laster en smaad? Pot, ketel, zwart.
Ban?
[...]
euh, ze geeft zelf in het topic toe dat ze willens en wetens zich niet aan de koopovereenkomst houdt en zelfs op smerige manier er onderuit wou komen.
En jiij? Gevalletje van laster en smaad? Pot, ketel, zwart.
Ban?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 5 september 2012 om 17:13
quote:tipsi schreef op 05 september 2012 @ 17:07:
[...]
Indien je het niet met mijn beslissing eens bent zou ik je willen verzoeken een email te sturen naar forum@viva.nl.
Graag dit topic ontzien verder van discussie.
mvg,
Junior.
[...]
Indien je het niet met mijn beslissing eens bent zou ik je willen verzoeken een email te sturen naar forum@viva.nl.
Graag dit topic ontzien verder van discussie.
mvg,
Junior.
woensdag 5 september 2012 om 17:28