Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 15 januari 2013 om 18:14
dinsdag 15 januari 2013 om 19:53
quote:Keetje_Stippel schreef op 15 januari 2013 @ 18:18:
[...]
Heb je de Grote Verandering nog niet gezien? De Laatste-knop is terug
Ah nu snap ik dat ik gisteren en vandaag nauwelijks online kon
Nouja ik vind t prima zo hoor, maar ik had iets begrepen over grote veranderingen en een andere achtergrond. Ik dacht, misschien is mijn computer stuk
[...]
Heb je de Grote Verandering nog niet gezien? De Laatste-knop is terug
Ah nu snap ik dat ik gisteren en vandaag nauwelijks online kon
Nouja ik vind t prima zo hoor, maar ik had iets begrepen over grote veranderingen en een andere achtergrond. Ik dacht, misschien is mijn computer stuk
woensdag 16 januari 2013 om 00:24
quote:loukanikos schreef op 16 januari 2013 @ 00:21:
Hoi,
Waarom is oproep voor een goed tehuis voor Missy op slot?
Link naar prikbord, DRINGEND goed huis gezocht voor Missy
Missy heeft nog steeds een goed huis nodig, en de facebook pagina die vermeld word is van mezef.
Wij hebben hem niet gesloten, ik denk dat je dat zelf per ongeluk hebt gedaan. Je moet de onderste knop verzenden aanklikken en die erboven is `sluiten en verzenden`.
Ik zal hem weer voor je openen.
mvg,
Junior.
Hoi,
Waarom is oproep voor een goed tehuis voor Missy op slot?
Link naar prikbord, DRINGEND goed huis gezocht voor Missy
Missy heeft nog steeds een goed huis nodig, en de facebook pagina die vermeld word is van mezef.
Wij hebben hem niet gesloten, ik denk dat je dat zelf per ongeluk hebt gedaan. Je moet de onderste knop verzenden aanklikken en die erboven is `sluiten en verzenden`.
mvg,
Junior.
woensdag 16 januari 2013 om 00:26
quote:SuzanneSuus schreef op 15 januari 2013 @ 22:57:
Al eerder gevraagd, opnieuw
Wat is , al het er al is, het beleid over topics waarvan de TO de TP heeft verwijderd?
Deze gewoon een voorbeeld.
Je kan het beste even een email met je vraag sturen naar forum@viva.nl.
mvg,
Junior.
Al eerder gevraagd, opnieuw
Wat is , al het er al is, het beleid over topics waarvan de TO de TP heeft verwijderd?
Deze gewoon een voorbeeld.
Je kan het beste even een email met je vraag sturen naar forum@viva.nl.
mvg,
Junior.
woensdag 16 januari 2013 om 07:19
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 januari 2013 @ 00:24:
[...]
Is het niet mogelijk om die 'sluiten en verzenden' knop weg te halen? Bij elk ander topic kan dat toch ook niet? Als je spullen weg zijn vermeld je dat en zakt het topic weg, of je laat het sluiten door de mods als je dat per sé nodig acht.
Of wissel de knoppen 'sluiten en verzenden' en 'verzenden' om, het is logisch dat je op de eerste knop drukt die je in je scherm ziet.
[...]
Is het niet mogelijk om die 'sluiten en verzenden' knop weg te halen? Bij elk ander topic kan dat toch ook niet? Als je spullen weg zijn vermeld je dat en zakt het topic weg, of je laat het sluiten door de mods als je dat per sé nodig acht.
Of wissel de knoppen 'sluiten en verzenden' en 'verzenden' om, het is logisch dat je op de eerste knop drukt die je in je scherm ziet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 16 januari 2013 om 08:24
quote:himalaya schreef op 16 januari 2013 @ 07:19:
[...]
Ik ben het met je eens. Je drukt erg snel bij het prikbord op de verkeerde `verzend` knop. Ik zal je suggestie doorgeven.
mvg,
Junior.
[...]
Ik ben het met je eens. Je drukt erg snel bij het prikbord op de verkeerde `verzend` knop. Ik zal je suggestie doorgeven.
mvg,
Junior.
woensdag 16 januari 2013 om 08:27
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 januari 2013 @ 00:24:
[...]
mvg,
Junior.
Oeps
Dank je wel Junior.
[...]
mvg,
Junior.
Oeps
Dank je wel Junior.
woensdag 16 januari 2013 om 17:20
quote:-no-nick- schreef op 16 januari 2013 @ 16:06:
Hallo mods, hoe kan het dat forummer Beunhaas in hetzelfde topic ineens een nummer heeft als nick?
Wanneer een forummer zijn of haar account laat anonimiseren veranderd de nick in een nummer.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Hallo mods, hoe kan het dat forummer Beunhaas in hetzelfde topic ineens een nummer heeft als nick?
Wanneer een forummer zijn of haar account laat anonimiseren veranderd de nick in een nummer.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
woensdag 16 januari 2013 om 17:25
quote:ModeratorViva schreef op 16 januari 2013 @ 17:20:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.Dat hebben jullie snel gedaan! Hotseflots vraagt gisteren om 17.40 uur om haar/zijn nick te anonimiseren, maar is tot op heden nog niet gedaan....
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.Dat hebben jullie snel gedaan! Hotseflots vraagt gisteren om 17.40 uur om haar/zijn nick te anonimiseren, maar is tot op heden nog niet gedaan....
woensdag 16 januari 2013 om 17:47