Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 januari 2013 om 22:19
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 19 januari 2013 @ 21:56:
Zouden jullie even kunnen kijken naar topic 'droge keel?' Er worden verkeerde adviezen gegeven over codeïne. Ik heb zelf aan de discussie meegedaan, maar het lijkt me beter die berichten (niet perse het topic) te verwijderen.
Topic is ter beoordeling van de mods offline gehaald.
mvg,
Junior.
Zouden jullie even kunnen kijken naar topic 'droge keel?' Er worden verkeerde adviezen gegeven over codeïne. Ik heb zelf aan de discussie meegedaan, maar het lijkt me beter die berichten (niet perse het topic) te verwijderen.
Topic is ter beoordeling van de mods offline gehaald.
mvg,
Junior.
zaterdag 19 januari 2013 om 23:36
quote:Cheery schreef op 19 januari 2013 @ 23:10:
Ontslag nemen, waar allemaal aan denken?
Via de app wilde ik in de topic concurrentiebeding posten, maar het kwam in bovenstaand topic terecht. willen jullie mijn post weghalen?
Beste Cheery,
Ik zie je posting niet staan in het topic die je aangeeft.
mvg,
Junior.
Ontslag nemen, waar allemaal aan denken?
Via de app wilde ik in de topic concurrentiebeding posten, maar het kwam in bovenstaand topic terecht. willen jullie mijn post weghalen?
Beste Cheery,
mvg,
Junior.
zondag 20 januari 2013 om 12:25
zondag 20 januari 2013 om 12:53
Ik heb een vraagje over de regels voor reclame maken op het forum. Ik zie op het prikbord wel eens topics van mensen die hun zelfgemaakte dingen (sieraden enz) verkopen. Ik dacht juist dat het verboden was om reclame te maken voor je eigen (web)shop, dus hoe zit dit? Zelf maak ik namelijk portrettekeningen van foto's die ik ingestuurd krijg en als het mag zou ik er zelf ook wel een topic over willen starten op het prikbord.
zondag 20 januari 2013 om 12:59
quote:Elmo22 schreef op 20 januari 2013 @ 12:53:
Ik heb een vraagje over de regels voor reclame maken op het forum. Ik zie op het prikbord wel eens topics van mensen die hun zelfgemaakte dingen (sieraden enz) verkopen. Ik dacht juist dat het verboden was om reclame te maken voor je eigen (web)shop, dus hoe zit dit? Zelf maak ik namelijk portrettekeningen van foto's die ik ingestuurd krijg en als het mag zou ik er zelf ook wel een topic over willen starten op het prikbord.
Topic van de zelfgemaakte sieraden is verwijderd van de week door de mod. De verklaring erbij is op dit topic na te lezen.
Het klopt dat het niet toegestaan is om reclame te maken voor je (web)shop. Zie ook de huisregels.
mvg,
Junior.
Topic van de zelfgemaakte sieraden is verwijderd van de week door de mod. De verklaring erbij is op dit topic na te lezen.
Het klopt dat het niet toegestaan is om reclame te maken voor je (web)shop. Zie ook de huisregels.
mvg,
Junior.
zondag 20 januari 2013 om 16:36
quote:JuniorModeratorViva schreef op 19 januari 2013 @ 23:36:
Beste Cheery,
mvg,
Junior.
Hij staat er nog steeds, er staat wat in over het concurrentiebeding, dat heeft niets met die topic te maken. Het staat tussen Dreamer en Jo1980 in.
Deze is het: Cheery schreef op 19 januari 2013 @ 22:33:[/b]
[...]
Beste Cheery,
mvg,
Junior.
Hij staat er nog steeds, er staat wat in over het concurrentiebeding, dat heeft niets met die topic te maken. Het staat tussen Dreamer en Jo1980 in.
[...]
zondag 20 januari 2013 om 16:41
quote:Cheery schreef op 20 januari 2013 @ 16:36:
[...]
[...]
Het berichtje is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
[...]
[...]
Het berichtje is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva