Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 november 2012 om 20:06
Ik wil dit topic graag dicht hebben: 3D printers: wie heeft er ervaring mee?
Ik kan en wil me niet beroepen op privacy, dus misschien is mijn aanvraag geheel ongegrond.
Maar ik heb (domme ik) dit topic geopend om ervaringen te delen over een bepaald product, en op één forumster na krijg ik eigenlijk alleen rare reacties.
Van mij mag het topic dus dicht. Graag zelfs.
Alvast dank.
Ik kan en wil me niet beroepen op privacy, dus misschien is mijn aanvraag geheel ongegrond.
Maar ik heb (domme ik) dit topic geopend om ervaringen te delen over een bepaald product, en op één forumster na krijg ik eigenlijk alleen rare reacties.
Alvast dank.
donderdag 1 november 2012 om 21:22
quote:robo schreef op 01 november 2012 @ 20:06:
Alvast dank.Robo, please, wacht nog even en lees je topic. Ik ben zeer zeker geïnteresseerd. Mods, dit is echt serieus.
Alvast dank.Robo, please, wacht nog even en lees je topic. Ik ben zeer zeker geïnteresseerd. Mods, dit is echt serieus.
vrijdag 2 november 2012 om 09:13
quote:anoniem2358418 schreef op 01 november 2012 @ 23:19:
Beste mod,
wil je mijn account anonimiseren?
Thnx.
Je account is vanaf heden geanonimiseerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste mod,
wil je mijn account anonimiseren?
Thnx.
Je account is vanaf heden geanonimiseerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 2 november 2012 om 09:15
quote:robo schreef op 01 november 2012 @ 20:06:
Alvast dank.
Dat is geen reden om je topic te sluiten, wellicht hebben andere forummers er nog iets aan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Alvast dank.
Dat is geen reden om je topic te sluiten, wellicht hebben andere forummers er nog iets aan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 2 november 2012 om 09:15
quote:maZZelen schreef op 02 november 2012 @ 08:56:
Waarom is Armand nog niet anoniem gemaakt? Hij vroeg het toch echt heel vriendelijk en bijna iedereen is het er mee eens.
De meeste mensen slapen 's nachts, wij ook..
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Waarom is Armand nog niet anoniem gemaakt? Hij vroeg het toch echt heel vriendelijk en bijna iedereen is het er mee eens.
De meeste mensen slapen 's nachts, wij ook..
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 2 november 2012 om 09:17
quote:JuniorModeratorViva schreef op 02 november 2012 @ 02:13:
Topic Amand heeft afscheid genomen van het VIVA-forum. is verwijderd, topic over andere forummers is niet toegestaan.
mvg,
Junior.Oh, niet om het een of ander, maar er lopen vaker topics met de vraag hoe het met andere forummers gaat, wie je mist, wat is de mooiste nicks, en aan welke forummer denk je vaak terug.
Topic Amand heeft afscheid genomen van het VIVA-forum. is verwijderd, topic over andere forummers is niet toegestaan.
mvg,
Junior.Oh, niet om het een of ander, maar er lopen vaker topics met de vraag hoe het met andere forummers gaat, wie je mist, wat is de mooiste nicks, en aan welke forummer denk je vaak terug.
vrijdag 2 november 2012 om 09:18
Het topic "Kinderalimentatie eenzijdig..." is verwijderd i.v.m. privacy op verzoek van de TO.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 2 november 2012 om 09:28
quote:robo schreef op 02 november 2012 @ 09:21:
[...]
Het is alsnog een leuk topic geworden
Dat is fijn om te horen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Het is alsnog een leuk topic geworden
Dat is fijn om te horen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 2 november 2012 om 10:03
Het topic "Ik ga er vandoor" is verwijderd omdat het inmiddels niet meer over de TO ging, maar over een andere forummer.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum