Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Je zou het toch niet in je hoofd halen om een topic te openen over de problemen/gedoe van je kind op een openbaar forum.

Spoort niet. Maar das mijn bescheiden mening.
Voordat dat gebeurde was al duidelijk dat ze niet voor kritiek kwam. Ik heb toen ook al meerdere malen gevraagd waarom ze hier eigenlijk kwam, want voor meerdere perspectieven was het niet.
quote:qwerttu, 2 minuten geleden

Alsof TO had kunnen bedenken dat haar elfjarige dochter voor del uitgemaakt zou worden, en plein public. Dat meisje moet maandag ook weer gewoon naar school hoor! Heel terecht dat het topic verwijderd is!Dit dus.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik snap dat het topic verwijderd is, niet vanwege TO en haar dochter, TO heeft er immers zelf voor gekozen het topic te openen en haar kind daarmee bloot te stellen aan evt. herkenbaarheid. Maar vooral voor de leraar die allerlei insinuaties over hem heen kreeg die hem in zijn verdere carrière ernstig kunnen schaden en die geen toestemming heeft gegeven voor zo'n topic
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 november 2012 @ 11:17:

Ik snap dat het topic verwijderd is, niet vanwege TO en haar dochter, TO heeft er immers zelf voor gekozen het topic te openen en haar kind daarmee bloot te stellen aan evt. herkenbaarheid. Maar vooral voor de leraar die allerlei insinuaties over hem heen kreeg die hem in zijn verdere carrière ernstig kunnen schaden en die geen toestemming heeft gegeven voor zo'n topicOK, daar kan ik me in vinden!
quote:qwerttu schreef op 25 november 2012 @ 11:14:

Alsof TO had kunnen bedenken dat haar elfjarige dochter voor del uitgemaakt zou worden, en plein public. Dat meisje moet maandag ook weer gewoon naar school hoor! Heel terecht dat het topic verwijderd is!En op het schoolplein toetsen ze hun mening aan het VF?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:vikki schreef op 25 november 2012 @ 11:03:

Welnee, te weinig mensen waren het met haar eens....Hee, jij had je excuses toch aangeboden? Die zijn dan ook lekker veel waard zeg.
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 november 2012 @ 11:17:

Ik snap dat het topic verwijderd is, niet vanwege TO en haar dochter, TO heeft er immers zelf voor gekozen het topic te openen en haar kind daarmee bloot te stellen aan evt. herkenbaarheid. Maar vooral voor de leraar die allerlei insinuaties over hem heen kreeg die hem in zijn verdere carrière ernstig kunnen schaden en die geen toestemming heeft gegeven voor zo'n topicDat ook zeker.
quote:qwerttu schreef op 25 november 2012 @ 11:14:

Alsof TO had kunnen bedenken dat haar elfjarige dochter voor del uitgemaakt zou worden, en plein public. Dat meisje moet maandag ook weer gewoon naar school hoor! Heel terecht dat het topic verwijderd is!

Als MOEDER bedenk je dat toch van tevoren?

En ook nog even die leraar in een kwaad daglicht zetten. Wat Meds zegt, dus eigenlijk.
Beste forummers,

Graag nu hier de discussie stoppen over het topic van de 11 jarige dochter!! Zoals jullie weten is dit topic daar niet voor bedoeld.

mvg,

Junior.
Solly Juun
Oja, kun je van te voren als moeder bedenken dat een kind van 11(!) delletje genoemd wordt door een stel volwassen vrouwen? Want dat is heel normaal om een kind zo te typeren? Misschien in jullie kringen, in de mijne gelukkig niet zeg.

Lady Voldemort, ik zei gisteren al meteen dat sorry zeggen niks voorstelt. Ik heb toen vrijwel meteen gelijk gekregen. Niks nieuwd onde de zon daar.
Sorry, junior! Crosspost.
(Weg, i.v.m. JuniorModeratorViva in "Centraal Moderatortopic deel 5")
World of Warcraft: Legion
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 november 2012 @ 11:05:

Helemaal niet waar, Star kwam met die suggestie. Ik denk dat jullie graag jullie wonderlijke uitlatingen over een elfjarig kind zagen verdwijnen. Dat hele topic zei meer over jullie dan over TO en haar dochter.Klopt!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 november 2012 @ 11:08:

Sorry redband, klopt en je hebt gelijk.. Daarna zei Star iets van dezelfde strekking in een 'andere' bewoording.Klopt ook, iets minder aardig, maar wel met hetzelfde idee in mijn achterhoofd.
Fijn dat je dit even recht zet, Star.
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 november 2012 @ 11:21:

[...]

Hee, jij had je excuses toch aangeboden? Die zijn dan ook lekker veel waard zeg.Alleen maar voor het woord "delletje" dat verkeerd geinterpreteerd werd. Zeker niet voor mijn mening.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 november 2012 @ 11:24:

Beste forummers,

Graag nu hier de discussie stoppen over het topic van de 11 jarige dochter!! Zoals jullie weten is dit topic daar niet voor bedoeld.

mvg,

Junior.Ik weet niet wat jullie niet snappen aan dit verzoek maar dit is wel de laatste keer dat ik het vraag om nu hier te stoppen!
quote:ModeratorViva schreef op 25 november 2012 @ 10:57:

[...]

We zullen er nog eens naar kijken, je hoort echt van ons!!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWat fijn! Ik wacht af.
Topic Enquete Lunchmogelijkheden is verwijderd. Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.
Topic Not into me? is verplaatst naar de pijler Relatie.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 november 2012 @ 11:37:

[...]

Ik weet niet wat jullie niet snappen aan dit verzoek maar dit is wel de laatste keer dat ik het vraag om nu hier te stoppen!Ik had jouw post nog helemaal niet gelezen darling
Topic in verkeerde pijler geplaatst. Kunnen jullie het verplaatsen naar Psyche? bedankt!

JA!
Bah
Het topic "Geld besparen met..." is verwijderd i.v.m. reclame.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven