Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:573g8b schreef op 25 november 2012 @ 15:24:

Topic in verkeerde pijler geplaatst. Kunnen jullie het verplaatsen naar Psyche? bedankt!

JA!

Ik heb het topic voor je verplaatst.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "Poll: hoeveel mensen..." is verwijderd i.v.m. het op negatieve wijze napraten over forummers.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Al het tweede topic vandaag dat ik zit te lezen off line gehaald, fijn zo! Ik hoefde nog maar 3 bladzijden te lezen!
Lieve mods, het topic "to solliciteer or not to solliciteer" heb ik per ongeluk bij "Thuis" geplaatst, zie ik.

Ik heb een nieuwe geopend op Werk & Studie maar ik bedenk me net dat ik beter had kunnen vragen om het te verplaatsen...

Willen jullie één van de twee verwijderen en zorgen dat er eentje op Werk en Studie blijft staan?

Dankjewel!

Edit; ik zie dat ik nu veel reacties krijg op het topic wat bij Thuis staat. Willen jullie die behouden dan en verplaatsen en die op Werk en Studie verwijderen?

Mijn dank is groot!
quote:dubbelnicker schreef op 25 november 2012 @ 16:18:

Lieve mods, het topic "to solliciteer or not to solliciteer" heb ik per ongeluk bij "Thuis" geplaatst, zie ik.

Ik heb een nieuwe geopend op Werk & Studie maar ik bedenk me net dat ik beter had kunnen vragen om het te verplaatsen...

Willen jullie één van de twee verwijderen en zorgen dat er eentje op Werk en Studie blijft staan?

Dankjewel!

Edit; ik zie dat ik nu veel reacties krijg op het topic wat bij Thuis staat. Willen jullie die behouden dan en verplaatsen en die op Werk en Studie verwijderen?

Mijn dank is groot!

Gedaan.

mvg,

Junior.
Dank!
Kun je je motto al veranderen Mods?
Topic Van samenwonend naar weekendrelatie is verplaatst naar de pijler Relatie.

mvg,

Junior.
Ik probeer het wel even zo,probeer al 2 dagen iets te wijzigen,ook over gemaild,kunnen jullie dit ajb zsm oplossen!

Gaat om aanpassen topic titel.
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 21:01:

Ik probeer het wel even zo,probeer al 2 dagen iets te wijzigen,ook over gemaild,kunnen jullie dit ajb zsm oplossen!

Gaat om aanpassen topic titel.

Ik kan de emails niet lezen maar als je hier even meldt over welk topic het gaat en wat de titel moet worden dan pas ik het wel even aan.

mvg,

Junior.
dankjewel

het gaat om ex mee naar psych,moet worden''is dit gezond''.
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 21:35:

dankjewel

het gaat om ex mee naar psych,moet worden''is dit gezond''.

Ik kan geen topic met die titel (ex mee naar psych) vinden. Zie wel een topic zonder OP wat volgens mij over dat onderwerp ging.

Zou je alsjeblieft nog de exacte titel van het topic willen melden dan verander ik het meteen.
quote:-no-nick- schreef op 25 november 2012 @ 18:36:

Kun je je motto al veranderen Mods?Dit kun je zelf aanpassen door naar het tabje Mijn Viva te gaan, vervolgens Profiel Wijzigen en dan naast de tekst Mijn Motto kun je je eigen motto invoeren.

Mocht het niet lukken, wil ik het er ook handmatig voor je inzetten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 26 november 2012 @ 07:36:

[...]

Dit kun je zelf aanpassen door naar het tabje Mijn Viva te gaan, vervolgens Profiel Wijzigen en dan naast de tekst Mijn Motto kun je je eigen motto invoeren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dat wist ik wel maar voor kort kan ik dit niet zelf meer wijzigen, vandaar mijn vraag, als ik het dus niet zelf kan verwijder dan mijn huidige motto maar.

Bedankt.
Topic genoeg van mezelf is verplaatst naar de pijler Psyche.

mvg,

Junior.
Het topic "Duinstrandloop..." is verplaatst naar het prikbord, pijler Doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Minnaar deel 18 is vol, het nieuwe topic is reeds geopend dus deze mag op slot.

Bedankt!
quote:Rooss4 schreef op 26 november 2012 @ 12:55:

Minnaar deel 18 is vol, het nieuwe topic is reeds geopend dus deze mag op slot.

Bedankt!

Gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Dag Mods, als het goed is zit er in jullie mailbox bericht van SpringDing over inlogproblemen. Ze wil heeeeel graag naar binnen, kan ik vast de rode loper uitrollen?
Het topic: 'Geen studiemotivatie' is verwijderd op verzoek van de TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:Frizzy schreef op 26 november 2012 @ 14:52:

Dag Mods, als het goed is zit er in jullie mailbox bericht van SpringDing over inlogproblemen. Ze wil heeeeel graag naar binnen, kan ik vast de rode loper uitrollen?

Beste frizzy,

Inderdaad zijn er enkele dagen wat problemen geweest met het activeren/registreren van accounts; ook bij het aanpassen van je wachtwoord konden er problemen optreden. Dit heeft te maken van een update van de administratiesoftware.

De technische afdeling is inmiddels bezig alle accounts die in deze periode problemen ondervonden handmatig te repareren. Springding staat ook op deze lijst, dus hopelijk zijn de problemen spoedig gefixt en kan ze naar binnen!

quote:ModeratorViva schreef op 26 november 2012 @ 07:36:

[...]

Dit kun je zelf aanpassen door naar het tabje Mijn Viva te gaan, vervolgens Profiel Wijzigen en dan naast de tekst Mijn Motto kun je je eigen motto invoeren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumHet lijkt er op dat hier een bugje in zit. Ik kan mijn motto ook niet meer aanpassen. Tenminste, het wijzigt wel in mijn profiel maar onder mijn berichten op het forum staat mijn oude motto nog. En die wijziging heb ik 'n aantal dagen geleden al gedaan.
Het topic: 'Alimentatie' is verwijderd op verzoek van de TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:ModeratorViva schreef op 26 november 2012 @ 15:55:

[...]

Beste frizzy,

Inderdaad zijn er enkele dagen wat problemen geweest met het activeren/registreren van accounts; ook bij het aanpassen van je wachtwoord konden er problemen optreden. Dit heeft te maken van een update van de administratiesoftware.

De technische afdeling is inmiddels bezig alle accounts die in deze periode problemen ondervonden handmatig te repareren. Springding staat ook op deze lijst, dus hopelijk zijn de problemen spoedig gefixt en kan ze naar binnen!Hoe weet ze dan wanneer dat is? Krijgt ze een mail oid of moet ze elk uur proberen of het hek al open is?
Jammer dat 'alimentatie' is weggehaald. Er was best een interessante discussie gaande.

TO was toch niet herkenbaar ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven