Centraal Moderatortopic I|
vrijdag 7 november 2014 om 17:25
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
maandag 1 december 2014 om 17:28
quote:copacabana schreef op 01 december 2014 @ 17:18:
Wat raar dat je een topic wilt laten verwijderen vanwege privacy, terwijl je in de eerste zin van genoemd topic al aangeeft dat je eea hebt aangepast wegens herkenbaarheid.
Nee hoor, helemaal niet raar, ik ga mijn baas er toch niet met naam en toenaam inzetten pf het bedrijf?
Maar iemand die van deze situatie afweet kan herleiden. Ik voel me daar niet prettig bij. Dat mag toch? Net als dat iedereen van mij het anders mag vinden.
Wat raar dat je een topic wilt laten verwijderen vanwege privacy, terwijl je in de eerste zin van genoemd topic al aangeeft dat je eea hebt aangepast wegens herkenbaarheid.
Nee hoor, helemaal niet raar, ik ga mijn baas er toch niet met naam en toenaam inzetten pf het bedrijf?
Maar iemand die van deze situatie afweet kan herleiden. Ik voel me daar niet prettig bij. Dat mag toch? Net als dat iedereen van mij het anders mag vinden.
maandag 1 december 2014 om 19:16
quote:hatsetats schreef op 01 december 2014 @ 18:34:
O ik snap het al, ik heb eea naar de CM gestuurd. Neemt niet weg dat ik graag een antwoord wil
De CM zal zo spoedig mogelijk reageren.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
O ik snap het al, ik heb eea naar de CM gestuurd. Neemt niet weg dat ik graag een antwoord wil
De CM zal zo spoedig mogelijk reageren.
Moderator Viva forum
maandag 1 december 2014 om 19:21
quote:ketller schreef op 01 december 2014 @ 19:03:
Mods??
Beste Ketller,
Nogmaals, graag zouden we je verzoek via de mail ontvangen dan kunnen we er even naar kijken. Graag horen we van je!
Moderator Viva forum
Mods??
Beste Ketller,
Nogmaals, graag zouden we je verzoek via de mail ontvangen dan kunnen we er even naar kijken. Graag horen we van je!
Moderator Viva forum
maandag 1 december 2014 om 19:59
maandag 1 december 2014 om 20:17
Topic Ultiem vrouwencadeautje is verplaatst naar de pijler Overig.
http://forum.viva.nl/foru ... utje/list_messages/248617
mvg,
Junior.
http://forum.viva.nl/foru ... utje/list_messages/248617
mvg,
Junior.
maandag 1 december 2014 om 20:26
quote:ketller schreef op 01 december 2014 @ 19:59:
[...]
Maar waarom ik wel mailen en andere niet dan??
Dag Ketller,
Er wordt geen onderscheid gemaakt, de gebruikelijke gang van zake in dit soort gevallen is dat de forummer mailt met het verzoek. We zien je bericht dus graag tegemoet.
Vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
[...]
Maar waarom ik wel mailen en andere niet dan??
Dag Ketller,
Er wordt geen onderscheid gemaakt, de gebruikelijke gang van zake in dit soort gevallen is dat de forummer mailt met het verzoek. We zien je bericht dus graag tegemoet.
Vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
dinsdag 2 december 2014 om 12:04
Ik zal wel een azijnpissert zijn (ben niet voor niets GrumpyCat) maar ik blijf het raar vinden dat er in het ene geval een topic wel verwijder wordt op verzoek van TO terwijl er echt niks aan de hand was, en bij de ander ineens wordt gezegd "we halen geen topics weg". Heeft dit te maken wie er die dag dienst heeft? Voor jullie denken dat ik loop te zeuren om het zeuren het is gewoon iets wat ik me oprecht afvraag. Dus wat zijn de regels daarin en wanneer wordt een topic wel weggehaald en wanneer niet.
dinsdag 2 december 2014 om 14:58
http://forum.viva.nl/foru ... list_messages/248145/last
Hoe lang wordt dit topic en met name de TO nog toegestaan? Ik weet toch zeker dat ze een ban had voor bepaalde pijlers, en het is opnieuw een drama. Staffen helpt niet, dus nu maar op deze manier.
We zullen er naar kijken en zonodig maatregelen nemen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hoe lang wordt dit topic en met name de TO nog toegestaan? Ik weet toch zeker dat ze een ban had voor bepaalde pijlers, en het is opnieuw een drama. Staffen helpt niet, dus nu maar op deze manier.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 2 december 2014 om 15:56
quote:GrumpyCat1983 schreef op 02 december 2014 @ 12:04:
Ik zal wel een azijnpissert zijn (ben niet voor niets GrumpyCat) maar ik blijf het raar vinden dat er in het ene geval een topic wel verwijder wordt op verzoek van TO terwijl er echt niks aan de hand was, en bij de ander ineens wordt gezegd "we halen geen topics weg". Heeft dit te maken wie er die dag dienst heeft? Voor jullie denken dat ik loop te zeuren om het zeuren het is gewoon iets wat ik me oprecht afvraag. Dus wat zijn de regels daarin en wanneer wordt een topic wel weggehaald en wanneer niet.
In principe worden topics alleen verwijderd indien er sprake is van een gegronde reden, bijvoorbeeld privacy e.d.. Het is aan de moderator dit te beoordelen, het blijft mensenwerk en er is in enkele gevallen sprake van een grijs gebied. Als je het niet eens bent met het verwijderen van een topic, dan kan er altijd een mailtje worden gestuurd naar forum@viva.nl en dan zullen we een en ander heroverwegen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
In principe worden topics alleen verwijderd indien er sprake is van een gegronde reden, bijvoorbeeld privacy e.d.. Het is aan de moderator dit te beoordelen, het blijft mensenwerk en er is in enkele gevallen sprake van een grijs gebied. Als je het niet eens bent met het verwijderen van een topic, dan kan er altijd een mailtje worden gestuurd naar forum@viva.nl en dan zullen we een en ander heroverwegen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 2 december 2014 om 16:00
quote:misschicken schreef op 02 december 2014 @ 14:58:
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 2 december 2014 om 16:21
Op zich is het topic niet zo heel erg maar de hele geschiedenis die er schijnbaar aan voorafgaat doet mij ook mijn vraagtekens zetten bij het toestaan van deze TO om zichzelf zo hierin te blijven wentelen. Ze pikt overal precies het ene negatieve dingetje eruit en maakt dat nog 5x zo negatief zonder dat er zo te lezen echt op goedbedoelde hulp wordt gereageerd. Ze ziet het echt niet in wat mensen ook roepen. Als ik dan hoor dat dit al ruim 1,5 jaar aan de gang is dan lijkt het me eens tijd dat deze persoon tegen zichzelf in bescherming genomen gaat worden.