Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 31 december 2011 om 20:26
quote:ModeratorViva schreef op 31 december 2011 @ 17:12:
[...]
Ben er nu mee bezig! Zo is het topic perikelen met mijn (ex)-viend verwijderd, zijn er maatregelen genomen tegen trollen en zijn er (geweldadige) links verwijderd!
Rest mij nog iedereen een fijne jaarwisseling te wensen en een gelukkig 2012!!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ah, ik riep te vroeg dus. Mea Culpa.
Jullie ook een fijne jaarwisseling en gelukkig 2012 gewenst!!
[...]
Ben er nu mee bezig! Zo is het topic perikelen met mijn (ex)-viend verwijderd, zijn er maatregelen genomen tegen trollen en zijn er (geweldadige) links verwijderd!
Rest mij nog iedereen een fijne jaarwisseling te wensen en een gelukkig 2012!!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ah, ik riep te vroeg dus. Mea Culpa.
Jullie ook een fijne jaarwisseling en gelukkig 2012 gewenst!!
zondag 1 januari 2012 om 18:50
Beste Mod,
Ik wilde iets zetten in mijn topic op het prikbord maar er is niets, dus geen reactie scherm of hoe jullie het ook noemen. Ik kan het alleen aanklikken en meer niet, ja lezen.
Topic;
Disney boekjes te koop
Ik wilde iets zetten in mijn topic op het prikbord maar er is niets, dus geen reactie scherm of hoe jullie het ook noemen. Ik kan het alleen aanklikken en meer niet, ja lezen.
Topic;
Disney boekjes te koop
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 2 januari 2012 om 06:57
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 januari 2012 @ 18:50:
Beste Mod,
Topic;
Disney boekjes te koop
Beste Mod,
Zou het slotje van mijn topic af mogen? Ik heb voor dit topic nooit gevraagd om hem te sluiten, ik heb nog 2 boekjes te koop.
Alvast bedankt.
*bedankt Nerd, ik had het slotje niet gezien idd*
Beste Mod,
Topic;
Disney boekjes te koop
Beste Mod,
Zou het slotje van mijn topic af mogen? Ik heb voor dit topic nooit gevraagd om hem te sluiten, ik heb nog 2 boekjes te koop.
Alvast bedankt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 2 januari 2012 om 09:04
Beste Mod,
We zijn nu in het nieuwe jaar dus het is nu duidelijk wat HET Viva-woord van 2011 is geworden; MOSTERD.
Gaan jullie daar nog een leuke blog over maken of dooft het stemmen erop zo zonder woorden?
Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als jullie er nog iets over zeggen.
mvg, Mylene
We zijn nu in het nieuwe jaar dus het is nu duidelijk wat HET Viva-woord van 2011 is geworden; MOSTERD.
Gaan jullie daar nog een leuke blog over maken of dooft het stemmen erop zo zonder woorden?
Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als jullie er nog iets over zeggen.
mvg, Mylene
maandag 2 januari 2012 om 09:38
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 januari 2012 @ 06:57:
[...]
Beste Mod,
Alvast bedankt.
Wat vreemd, het topic is weer open!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Beste Mod,
Alvast bedankt.
Wat vreemd, het topic is weer open!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 2 januari 2012 om 09:54
Het topic de Viva Avatar Wedstrijd is verwijderd. Wij betreuren het feit dat zo'n leuke wedstrijd moet eindigen in een negatieve, vervelende discussie over de uitslag van de wedstijd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 2 januari 2012 om 11:14
quote:Maleficent schreef op 31 december 2011 @ 18:24:
Ik kan niet posten in het avatar wedstrijd topic, dus dan maar hier:
Yeah!!!!!! Ik ben er superblij mee! Echt stoer.
Als jullie aanpassingen nodig hebben met een ander kleurtje voor de een of de ander, kan je het doorgeven, dan kan ik dat aanpassen!
Off topic, maar gefeliciteerd Male.
En Iris met de 2e plaats.
Ik heb het topic gemist, dus zou de winnende avatars ook wel willen zien.
Tenslotte ook vanaf deze kant een fijn en goed 2012 gewenst.
Ik kan niet posten in het avatar wedstrijd topic, dus dan maar hier:
Yeah!!!!!! Ik ben er superblij mee! Echt stoer.
Als jullie aanpassingen nodig hebben met een ander kleurtje voor de een of de ander, kan je het doorgeven, dan kan ik dat aanpassen!
Off topic, maar gefeliciteerd Male.
En Iris met de 2e plaats.
Ik heb het topic gemist, dus zou de winnende avatars ook wel willen zien.
Tenslotte ook vanaf deze kant een fijn en goed 2012 gewenst.
maandag 2 januari 2012 om 13:04
quote:iris1969 schreef op 02 januari 2012 @ 10:43:
Heel verstandig Mod, want het ging echt nergens over, maar is het een goed idee om het topic opgeschoond terug te zetten (desnoods op slot), zodat iedereen die het wil alle winnende Avatars nog kan zien?
Wij zullen het topic opschonen en terugplaatsen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Heel verstandig Mod, want het ging echt nergens over, maar is het een goed idee om het topic opgeschoond terug te zetten (desnoods op slot), zodat iedereen die het wil alle winnende Avatars nog kan zien?
Wij zullen het topic opschonen en terugplaatsen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 2 januari 2012 om 15:20
quote:Maleficent schreef op 02 januari 2012 @ 13:48:
Mod, het is me niet helemaal duidelijk nu of ik zelf moet mailen naar jullie of dat jullie mailen naar mij.
Beste Maleficent,
Het is de bedoeling dat jij een mail stuurt met je gegevens naar forum@viva.nl . Wij zullen dan zorgen dat de prijs spoedig jouw kant opkomt!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mod, het is me niet helemaal duidelijk nu of ik zelf moet mailen naar jullie of dat jullie mailen naar mij.
Beste Maleficent,
Het is de bedoeling dat jij een mail stuurt met je gegevens naar forum@viva.nl . Wij zullen dan zorgen dat de prijs spoedig jouw kant opkomt!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 2 januari 2012 om 22:18
dinsdag 3 januari 2012 om 11:09
Beste Mod,
Wat gaat er bij jullie fout? Er is nu weer een topic van mij gesloten zonder dat ik het heb gevraagd, sterker nog, ik had het topic net geopend.
Willen jullie het slotje eraf halen en kijken waarom het nu deze week al 2x bij verschillende topics van mij gebeurd?
met vriendelijke groet,
Mylene
Topic;
december/kerst tijdschrift Delicious en Elle Koken
Wat gaat er bij jullie fout? Er is nu weer een topic van mij gesloten zonder dat ik het heb gevraagd, sterker nog, ik had het topic net geopend.
Willen jullie het slotje eraf halen en kijken waarom het nu deze week al 2x bij verschillende topics van mij gebeurd?
met vriendelijke groet,
Mylene
Topic;
dinsdag 3 januari 2012 om 11:33
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 januari 2012 @ 11:09:
Beste Mod,
met vriendelijke groet,
Mylene
Topic;
Beste MV,
Vreemd....het topic is weer open! Wij gaan uitzoeken hoe dit kan gebeuren!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste Mod,
met vriendelijke groet,
Mylene
Topic;
Beste MV,
Vreemd....het topic is weer open! Wij gaan uitzoeken hoe dit kan gebeuren!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 3 januari 2012 om 11:34
quote:iris1969 schreef op 02 januari 2012 @ 18:26:
Beste Mods, willen jullie het Brandende vragen aan het andere geslacht deel 7 sluiten? We hebben deel 8 reeds geopend.
Dank je!
Topic is voorzien van een slotje!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste Mods, willen jullie het Brandende vragen aan het andere geslacht deel 7 sluiten? We hebben deel 8 reeds geopend.
Dank je!
Topic is voorzien van een slotje!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 3 januari 2012 om 11:35
quote:LaRouge schreef op 02 januari 2012 @ 22:18:
Hallo Mods,
willen julle ons gordijnentopic van een slotje voorzien?
A.U.B gordijnen dichtlaten, adhd en chaotische zaken.:
Ik heb inmiddels een deel 2 geopend.
Thanks!
Het topic is voorzien van een slotje!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hallo Mods,
willen julle ons gordijnentopic van een slotje voorzien?
A.U.B gordijnen dichtlaten, adhd en chaotische zaken.:
Ik heb inmiddels een deel 2 geopend.
Thanks!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 3 januari 2012 om 11:36
dinsdag 3 januari 2012 om 11:37
quote:ModeratorViva schreef op 03 januari 2012 @ 11:35:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumBedankt, toch is er nog iets vreemds, ik kan mijn eigen OP niet veranderen/wijzigen. Nu hoeft dat op dit moment niet, maar het klopt niet als u begrijpt wat ik bedoel.
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumBedankt, toch is er nog iets vreemds, ik kan mijn eigen OP niet veranderen/wijzigen. Nu hoeft dat op dit moment niet, maar het klopt niet als u begrijpt wat ik bedoel.
dinsdag 3 januari 2012 om 11:37
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 januari 2012 @ 11:09:
Beste Mod,
met vriendelijke groet,
Mylene
Topic;
december/kerst tijdschrift Delicious en Elle KokenTopics op het prikbord kun je tegenwoordig zelf sluiten. Als je een bericht wil plaatsen in je eigen topic moet je goed kijken op welke knop je drukt, want naast de knop 'Verstuur bericht' zit ook de knop 'Sluit topic'.
Beste Mod,
met vriendelijke groet,
Mylene
Topic;
december/kerst tijdschrift Delicious en Elle KokenTopics op het prikbord kun je tegenwoordig zelf sluiten. Als je een bericht wil plaatsen in je eigen topic moet je goed kijken op welke knop je drukt, want naast de knop 'Verstuur bericht' zit ook de knop 'Sluit topic'.