Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 3 januari 2012 om 11:37
quote:_minny schreef op 02 januari 2012 @ 22:21:
Zou mijn topic over de vriendin die vermist was weggehaald kunnen worden? Ze is inmiddels weer terecht.
het topic is verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Zou mijn topic over de vriendin die vermist was weggehaald kunnen worden? Ze is inmiddels weer terecht.
het topic is verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 3 januari 2012 om 11:38
quote:anoniemeuser schreef op 03 januari 2012 @ 11:36:
[...]
Bedoel je nu echt dat jullie niet weten dat je als TO een topic op het prikbord zelf kan sluiten? Ik heb toch aangegeven dat ik het topic zelf niet heb gesloten?
[...]
Bedoel je nu echt dat jullie niet weten dat je als TO een topic op het prikbord zelf kan sluiten? Ik heb toch aangegeven dat ik het topic zelf niet heb gesloten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 3 januari 2012 om 11:39
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 januari 2012 @ 11:37:
[...]
Bedankt, toch is er nog iets vreemds, ik kan mijn eigen OP niet veranderen/wijzigen. Nu hoeft dat op dit moment niet, maar het klopt niet als u begrijpt wat ik bedoel.
Logisch, het topic is dicht. Dan kan je ook niet meer editten.
quote:Tegucigalpa schreef op 03 januari 2012 @ 11:37:
[...]
Topics op het prikbord kun je tegenwoordig zelf sluiten. Als je een bericht wil plaatsen in je eigen topic moet je goed kijken op welke knop je drukt, want naast de knop 'Verstuur bericht' zit ook de knop 'Sluit topic'.Dat is altijd al zo geweest.
[...]
Bedankt, toch is er nog iets vreemds, ik kan mijn eigen OP niet veranderen/wijzigen. Nu hoeft dat op dit moment niet, maar het klopt niet als u begrijpt wat ik bedoel.
Logisch, het topic is dicht. Dan kan je ook niet meer editten.
[...]
Topics op het prikbord kun je tegenwoordig zelf sluiten. Als je een bericht wil plaatsen in je eigen topic moet je goed kijken op welke knop je drukt, want naast de knop 'Verstuur bericht' zit ook de knop 'Sluit topic'.Dat is altijd al zo geweest.
[...]
Topics op het prikbord kun je tegenwoordig zelf sluiten. Als je een bericht wil plaatsen in je eigen topic moet je goed kijken op welke knop je drukt, want naast de knop 'Verstuur bericht' zit ook de knop 'Sluit topic'.Ok, nou dat zal het dan wel zijn.
[...]
Topics op het prikbord kun je tegenwoordig zelf sluiten. Als je een bericht wil plaatsen in je eigen topic moet je goed kijken op welke knop je drukt, want naast de knop 'Verstuur bericht' zit ook de knop 'Sluit topic'.Ok, nou dat zal het dan wel zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 3 januari 2012 om 11:41
Ok, dat zal het dan wel zijn neem ik aan. Vijf min. geleden heb ik geplaatst UP. Heb ik hem dan weer per ongeluk gesloten?
Mag het slotje er nog een keer af? Ik ga heel goed nu opletten dat ik het niet zelf ben die het gesloten heeft.
Mag het slotje er nog een keer af? Ik ga heel goed nu opletten dat ik het niet zelf ben die het gesloten heeft.
dinsdag 3 januari 2012 om 20:36
Het topic 'Afstudeerproject OA 'Bij diagnose moet je breed kijken' op de pijler Werk & Studie is verwijderd ivm het plaatsen van een enquete zonder redactionele toestemming.
dinsdag 3 januari 2012 om 20:37
dinsdag 3 januari 2012 om 21:35
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 januari 2012 @ 11:41:
Ok, dat zal het dan wel zijn neem ik aan. Vijf min. geleden heb ik geplaatst UP. Heb ik hem dan weer per ongeluk gesloten?
Wilt u het slotje eraf halen? Ik kan er nog niet in.
En wilt u uit de titel Delicious weghalen? (dat kan je toch niet zelf doen?)
Iemand van het forum heeft dat tijdschrift voor mij dus ik zou alleen nog de december/kerst tijdschrift van Elle Koken nog graag willen.
Iemand van het forum heeft dat tijdschrift voor mij dus ik zou alleen nog de december/kerst tijdschrift van Elle Koken nog graag willen.
woensdag 4 januari 2012 om 00:42
woensdag 4 januari 2012 om 12:29
Het topic: 'zoontje van mijn vriend slaapt in zijn bed ' is verwijderd op verzoek van de TO.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
woensdag 4 januari 2012 om 12:57
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 januari 2012 :
[...]
Ik probeer het vandaag nog eens. Zou u het slotje eraf willen halen en de titel willen veranderen?
Alvast bedankt.
[...]
Ik probeer het vandaag nog eens. Zou u het slotje eraf willen halen en de titel willen veranderen?
Alvast bedankt.
woensdag 4 januari 2012 om 13:02
quote:Tia.Dalma schreef op 04 januari 2012 @ 12:59:
Mylene, wat ben je beleefd met je 'u'!
En eigenlijk had ik erachter moeten zeggen En kan G.. #%&()^$##@ dat irritante lichtje niet uit waardoor al die tijd het forum vastloopt .
Mylene, wat ben je beleefd met je 'u'!
En eigenlijk had ik erachter moeten zeggen En kan G.. #%&()^$##@ dat irritante lichtje niet uit waardoor al die tijd het forum vastloopt .
woensdag 4 januari 2012 om 13:06
quote:schaduwlicht schreef op 04 januari 2012 @ 00:42:
Ik borderline, hij autisme.
Zou dit topic weg kunnen? Ivm privacy. Veel gehad aan de reacties, maar voel me er niet goed bij om het te laten staan. Gebruikersnaam is een bekende naam die ik elders ook gebruik, en het verhaal is ook zo te herkennen.
Het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Ik borderline, hij autisme.
Zou dit topic weg kunnen? Ivm privacy. Veel gehad aan de reacties, maar voel me er niet goed bij om het te laten staan. Gebruikersnaam is een bekende naam die ik elders ook gebruik, en het verhaal is ook zo te herkennen.
Het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
woensdag 4 januari 2012 om 13:10
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 januari 2012 @ 12:57:
[...]
Alvast bedankt.
Het is aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
[...]
Alvast bedankt.
Het is aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.