Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 20:03:

[...]

Ik vond dat een klotesysteem. Het was niet transparant, er bleef altijd een zweem van willekeur omheen hangen. Is nu ook wel, maar ik vind het een prettiger idee dat de Mods verder niet betrokken zijn als forummers.Het was geen klotesysteem. Het werkte veel beter als dat het nadien ooit heeft gedaan.
Waarom niet bekende forummers laten modereren op een pijler waar ze zelf zelden schrijven?
quote:Sorcha_ schreef op 23 februari 2012 @ 20:17:

Waarom niet bekende forummers laten modereren op een pijler waar ze zelf zelden schrijven?Dan kan ik overal modden behalve op overig. Haske handig toch?
Maar wat is nou de lol er precies van superdupertje?
quote:superdupertje schreef op 23 februari 2012 @ 20:19:

en ik post nu niks aan plaatjes materiaal..Als jij DE plaatjesplakker bent, heb ik maar één vraag aan je: WAAROM??
Geef die moderators een mobiele telefoon en een paar fanatieke/betrouwbare forummers het nummer en voilà...... Er kan gebeld of gesmst worden in geval van nood.
quote:Sorcha_ schreef op 23 februari 2012 @ 20:17:

Waarom niet bekende forummers laten modereren op een pijler waar ze zelf zelden schrijven?Denk dat daar weinig animo voor is. Dan moet je verplicht pijlers die je niet interessant vindt in de gaten gaan houden.
.

....Nou bedankt, jij bent een heel trainingsinstituut voor de mod op die manier. Doe je ook eens wat behoorlijks. Hopelijk doen de mods voortaan wat met die kennis *sprak zij twijfelend*.
Pffff, ik ben vier uur niet online geweest en ik zie nog steeds van die walgelijke plaatjes staan. Mods, wanneer gaan jullie je werk nou eens doen?????????

En speciaal voor Ibi nog een Laat je niet wegpesten door zo'n stuk verdriet schat, dat gunnen we hem toch niet?

er is iig een mod actief, ik word steeds gebanned.

wat ze niet snappen is dat ik binnen een minuut terug ben.

En wij snappen niet wat jij hier in vredesnaam komt doen...

quote:trouwens op 4chan loopt een topic met de links voor de plaatjes en de reacties hier en op diverse sites.Wat wil je daarmee zeggen?
quote:helene31 schreef op 23 februari 2012 @ 20:22:

[...]

Denk dat daar weinig animo voor is. Dan moet je verplicht pijlers die je niet interessant vindt in de gaten gaan houden.

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar de huidige mods houden de pijlers toch ook niet in de gaten? Die weten dat allemaal door het staffen.

Wat ook kan is moderators aanstellen die alleen gaan over vieze plaatjes en spammerts. Objectieve zaken dus. Alle andere klachten (op de man spelen enzo) worden gedelegeerd naar de betaalde mod.

wat ze niet snappen is dat ik binnen een minuut terug ben.Net zoals wij allemaal, ja. Of dacht je dat dat alleen jouw kunstje was hier?
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
quote:helene31 schreef op 23 februari 2012 @ 20:24:

Wat wil je daarmee zeggen?Dat ie beróemd is! Snap dat dan. Als plaatjesfeut.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...

en ik post nu niks aan plaatjes materiaal.

trouwens op 4chan loopt een topic met de links voor de plaatjes en de reacties hier en op diverse sites.Ga je toch lekker daarheen en blijf er dan ook.
.
quote:erg_fruitig schreef op 23 februari 2012 @ 20:26:

[...]

Dat ie beróemd is! Snap dat dan. Als plaatjesfeut.

Ah...

Ik als domme vivazeug snap dat natuurlijk niet.
.
Als die trollen toch door blijven posten als de plaatjesfunctie uit staat, zie ik het nut niet om die functie uit te laten staan.
.
Kan de plaatjesplakker praten/schrijven? Wow! Ik ben in shock, ik schat z'n iq niet hoger dan -50 nl.
Zonder modderaar is ok een optie

en ik post nu niks aan plaatjes materiaal.

trouwens op 4chan loopt een topic met de links voor de plaatjes en de reacties hier en op diverse sites.Zeg nou gewoon wat je dwars zit.
.
quote:nerd_ schreef op 23 februari 2012 @ 20:30:

Wauwz er nou niet zo doorheen.

Hij / zij laat zich nu voor 't eerst zien.

Kan ook een einde zijn

Heel eerlijk? Jij bent de enige die hier zit te wauwzen.

En ik houd er niet van om zo belerend toegesproken te worden, dank je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven