Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 20:42:

[...]

Sterker nog, ik denk dat deze persoon onder een andere nick een gerespecteerd forummer is, die op deze manier haar zin mbt het beleid wil doordrukken. Het is een chantagemiddel.Dat was ook het eerste wat ik dacht.
.
Goh wat mis ik de goede oude tijd, dat je nog kon hengelen en wist wie wie was.......... wat doe ik hier eigenlijk nog
quote:ModeratorViva schreef op 23 februari 2012 @ 20:33:

Beste forummers,

Wij begrijpen jullie reacties naar aanleiding van de gebeurtenissen van vandaag. Duidelijk is dat er op het forum het een en ander misgaat, wij zullen en willen dit absoluut niet ontkennen. Ook willen wij hier wederom onze excuses voor aanbieden. Geloof ons als we zeggen dat wij hier net als jullie extreem van balen. Helaas moeten ook wij roeien met de riemen die we hebben. Het is van belang dat er een oplossing voor het probleem moet komen, helaas blijkt het (vooralsnog) technisch onmogelijk om mensen met proxyservers van het forum te weren. Weet dat er wel degelijk gewerkt wordt aan een oplossing en dat wij al jullie opmerkingen en ideeen serieus nemen.

Uiteindelijk hebben wij allen namelijk hetzelfde doel; een positief en veilig Viva forum!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste moderator,

Her en der stonden nog plaatjes. Zijn die verwijderd?

groet,

n_i_t
Plaatjes mensen, ik vind jullie in en in triest. Dat meen ik serieus, en ik vind mensen niet snel triest.

Om het beleid van waaaay back gaan jullie nu onschuldige mensen lastig vallen met puberaal gedrag. Heel sneu.
.
Nerd ik kan er geen touw aan vast knopen wat jij altijd schrijft, kun je niet normaal communiceren? Dodelijk vermoeiend dat gebazel.
Bla bla bla, van Viva. Zoals alle vorige keren. Maar ondertussen verandert er niks, is er urenlang geen mod online en zijn nog steeds niet alle plaatjes verwijderd. Nemen jullie jezelf nog wel serieus eigenlijk?
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 20:42:

[...]

Sterker nog, ik denk dat deze persoon onder een andere nick een gerespecteerd forummer is, die op deze manier haar zin mbt het beleid wil doordrukken. Het is een chantagemiddel.Interessante gedachtegang. Maar is dit niet teveel moeite om dat voor elkaar te krijgen?
Als je er nu door kont kan je toch terug, oude Nick met een getalletje erachter Ofzo?
Modjes, ik denk dat het grootste probleem op dit moment is dat er zo traag gereageerd wordt door jullie. Dat mensen niet volledig geweerd kunnen worden, is in een aantal gevallen heel vervelend, maar wanneer er gelijk bovenop gezeten wordt, is er al een heel groot deel van de irritatie weg. Denk dat er een manier gevonden moet worden, om er voor te zorgen dat de beschikbaarheid van de moderators vergroot wordt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:superdupertje schreef op 23 februari 2012 @ 20:36:

jullie kunnen boos zijn op mij en de anderen maar door het achterlijke beleid van viva gebeurd dit.

Het achterlijke ban beleid in het verleden heeft het forum verziekt.

zelfs als ze toegeven dat ze fout waren willen ze die bans niet terug draaien[/b[

Serieus, als ik bij Viva verantwoordelijk was voor dit forum dan zou ik door jou en jouw acties 100% zeker weten never, nooit, niet nog één gebande weer toegang geven tot het forum onder de oude nick. Alleen om te voorkomen dat jij, gestoord als je bent, hier ooit nog kunt mee schrijven.

En jij denkt serieus dat wat jij doet iets uithaalt in positieve zin?

Jane, als ik me niet vergis heeft een van de plakkers dat ook gezegd. Dat hij/zij onder een andere nick gewoon meepost. Bizar!
Mod op de pijler actueel in het topic Dorpje staan nog foto s van 16.24
Super, nogmaals:

Waarom is het nodig om tegen een tienjarig ventje te typen: Nu zie je wat je moeder in bed uitspookt.

Wat heeft dat in vredesnaam met het beleid van Viva te maken? Dat is gewoon zieken.
Maar waarom de plaatjes dan? Want je hebt Viva en t sanoma beleid er niet mee.
quote:superdupertje schreef op 23 februari 2012 @ 20:48:

[...]

Zijn jullie echt zo naief?

Liever 100 keer naïef dan 1 keer zo gestoord en gefrustreerd als jij...
Je zou bijna denken dat de moderators staken.
.
quote:superdupertje schreef op 23 februari 2012 @ 20:48:

[...]

nieuwe beleid en veranderingen :')

geloven jullie viva nog met alle beloftes?

Zijn jullie echt zo naief?

Hoeveel beloftes hebben ze wel niet gemaakt en verbroken?

Jullie hebben zelf al de oplossing gegeven.

moderators vanuit de eigen gelederen.

dat is het goedkoopste, het gemakkelijkste en het snelste.

nu zeggen ze steeds dat ze online zijn maar er kan 5 uur lang bagger staan.

en mensen die commentaar op het beleid hebben verdwijnen.Als het echt je bedoeling was om Viva een hak te zetten, had je dat op een forummer-vriendelijke manier moeten doen. Nu is er geen hond die jouw posts gelooft. Sukkel.
denk niet dat de mods de macht hebben om meer personeel aan te nemen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar superduper, waarom dan niet honderden topics openen over het beleid? Waarom die plaatjes?
quote:bliksemse_bende schreef op 23 februari 2012 @ 20:51:

[...]

De oplossing van dit probleem ligt niet in een technische aanpassing, maar aan ouderwetse bemensing mod! Jullie moeten simpelweg meer riemen te roeien gebruiken. Meer mensen, meer mods!! Hoe moeilijk is dat nou????Heel moeilijk, want ik roep het pas sinds een jaar
.
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 februari 2012 @ 20:49:

Jane, als ik me niet vergis heeft een van de plakkers dat ook gezegd. Dat hij/zij onder een andere nick gewoon meepost. Bizar!Ja? Ok, dat heb ik gemist. Zit vanavond niet constant op het forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven