Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beste forummers,

Wij begrijpen jullie reacties naar aanleiding van de gebeurtenissen van vandaag. Duidelijk is dat er op het forum het een en ander misgaat, wij zullen en willen dit absoluut niet ontkennen. Ook willen wij hier wederom onze excuses voor aanbieden. Geloof ons als we zeggen dat wij hier net als jullie extreem van balen. Helaas moeten ook wij roeien met de riemen die we hebben. Het is van belang dat er een oplossing voor het probleem moet komen, helaas blijkt het (vooralsnog) technisch onmogelijk om mensen met proxyservers van het forum te weren. Weet dat er wel degelijk gewerkt wordt aan een oplossing en dat wij al jullie opmerkingen en ideeen serieus nemen.

Uiteindelijk hebben wij allen namelijk hetzelfde doel; een positief en veilig Viva forum!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ooow, ik snap het! Jullie zijn van een ander forum. En besloten daar om dit te doen. 1 van jullie dan. En die reacties plaatsen jullie in dat topic! Zoiets?
Goh
Er zit dus niemand wat dwars, en t is geen wraak of wat dan ook? Klopt dat? Gewoon voor de grap?
quote:missy_acy schreef op 23 februari 2012 @ 20:33:

Ooow, ik snap het! Jullie zijn van een ander forum. En besloten daar om dit te doen. 1 van jullie dan. En die reacties plaatsen jullie in dat topic! Zoiets?4chan is ... in de duistere krochten van het internet. Pubertjes (al dan niet tieners) die letterlijk elkaars penis vergelijken en dit soort dingen het toppunt van lol vinden.
quote:missy_acy schreef op 23 februari 2012 @ 20:35:

Er zit dus niemand wat dwars, en t is geen wraak of wat dan ook? Klopt dat? Gewoon voor de grap?goed motto, erg toepasselijk
"trouwens op 4chan loopt een topic met de links voor de plaatjes en de reacties hier en op diverse sites."

Vandaar die tekst? Maar waar s 4chan? Wat is dat dan? Tiener forum?
quote:nerd_ schreef op 23 februari 2012 @ 20:30:

Wauwz er nou niet zo doorheen.

Hij / zij laat zich nu voor 't eerst zien.

Kan ook een einde zijnNerd, pls, moeten we nu met ingehouden adem op een soort boodschap wachten, of een alles-verhelderende dialoog aangaan? Stel nou dat daar nul animo voor is, behalve bij jou? Ik zou het fijn vinden als je zou stoppen met dit gelijm, en met het aansporen van de rest om te gaan práten, want men is geirriteerd, en heeft daar misschien helemaal geen zin in, en terecht.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
.
quote:superdupertje schreef op 23 februari 2012 @ 20:36:

jullie kunnen boos zijn op mij en de anderen maar door het achterlijke beleid van viva gebeurd dit.

Het achterlijke ban beleid in het verleden heeft het forum verziekt.

zelfs als ze toegeven dat ze fout waren willen ze die bans niet terug draaienDit klinkt toch wel alsof je een oude bekende bent.

jullie kunnen boos zijn op mij en de anderen maar door het achterlijke beleid van viva gebeurd dit.

zelfs als ze toegeven dat ze fout waren willen ze die bans niet terug draaien

Het is al eerder gevraagd, ook door mij, maar waarom doe je zo? Dat met al die plaatjes? Wil je een statement maken o.i.d.?

Ik zou je graag willen begrijpen.
Eigenlijk dus puberaal gedrag. Voor een grappig topic? Lol enzo? Nou dan was mijn inschatting van -50 wel errug hoog!
quote:superdupertje schreef op 23 februari 2012 @ 20:37:

http://www.4chan.org/

hier zijn een paar oproepjes geplaatst.Even waarschuwen, dit forum is NOT SUITABLE FOR WORK.
Serieus, maar vanwege Viva beleid pak jij de forummers?
quote:bliksemse_bende schreef op 23 februari 2012 @ 20:06:

[...]

Dat weet jij dus helemaal niet. Kun jij dan vertellen hoe het zit?

door het achterlijke beleid van viva gebeurd dit.

Oh ja joh?

Dus de mods plaatsen in feite zelf die plaatjes. Zo dan.

Vind je het trouwens stoer om zo lekker anoniem een beetje te komen zieken? Mensen zijn er beroerd van, jullie geven zelfs een trap na richting kleine kinderen die de plaatjes per ongeluk zagen.
quote:nerd_ schreef op 23 februari 2012 @ 20:37:

laat 'm of haar nou eén keer wat zeggen.

Da's wel handiger.Het kan toch gewoon pósten, Nerd, dit is typewerk, jeweetwel. Je hoeft iemand niet uit te laten typen om zelf wat te willen typen.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
Die staan er buiten toch? Die hebben je niemand geband.
quote:missy_acy schreef op 23 februari 2012 @ 20:38:

Eigenlijk dus puberaal gedrag. Voor een grappig topic? Lol enzo? Nou dan was mijn inschatting van -50 wel errug hoog!Dat negatieve IQ is wel af te lezen aan de spelling van dit figuur...
.
quote:erg_fruitig schreef op 23 februari 2012 @ 20:25:

[...]

Net zoals wij allemaal, ja. Of dacht je dat dat alleen jouw kunstje was hier?Zelfs ik kan het. Dat zegt wel wat.
.
quote:Sorcha_ schreef op 23 februari 2012 @ 20:38:

[...]

Dit klinkt toch wel alsof je een oude bekende bent.Sterker nog, ik denk dat deze persoon onder een andere nick een gerespecteerd forummer is, die op deze manier haar zin mbt het beleid wil doordrukken. Het is een chantagemiddel.

zelfs als ze toegeven dat ze fout waren willen ze die bans niet terug draaienNee hoor, het gebeurt vooral omdat jullie de boel verzieken. Het is nog altijd jullie keus om die rotzooi te plakken.
quote:ModeratorViva schreef op 23 februari 2012 @ 20:33:

Beste forummers,

Wij begrijpen jullie reacties naar aanleiding van de gebeurtenissen van vandaag. Duidelijk is dat er op het forum het een en ander misgaat, wij zullen en willen dit absoluut niet ontkennen. Ook willen wij hier wederom onze excuses voor aanbieden. Geloof ons als we zeggen dat wij hier net als jullie extreem van balen. Helaas moeten ook wij roeien met de riemen die we hebben. Het is van belang dat er een oplossing voor het probleem moet komen, helaas blijkt het (vooralsnog) technisch onmogelijk om mensen met proxyservers van het forum te weren. Weet dat er wel degelijk gewerkt wordt aan een oplossing en dat wij al jullie opmerkingen en ideeen serieus nemen.

Uiteindelijk hebben wij allen namelijk hetzelfde doel; een positief en veilig Viva forum!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumMaar waarom moet het steeds zo lang duren voordat er vanuit viva actie ondernomen wordt. Nu duurde het ook weer uren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven