Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb nog 15% op m'n telefoon.. Zou het verholpen zijn voordat mn telefoon leeg is?
quote:dimphyne schreef op 05 februari 2012 @ 23:08:

[...]

Vind je het niet droevig?heel droevig én triest dat ook...
quote:dimphyne schreef op 05 februari 2012 @ 23:06:

Is er al gemodereerd?Nope
Als er toch inene een stafbombardement losbarst moet er toch ergens een alarmpje afgaan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:dimphyne schreef op 05 februari 2012 @ 23:06:

Is er al gemodereerd?Het motto van de mod: 'Hier wordt voor u gewerkt.' Dus, ik denk dat ze achter de schermen druk bezig zijn
Hier is alvast een lijstje met alle topics waar deze fijne man/vrouw heeft gereageerd. Geen dank! (Gisteren bleven er een aantal berichten urenlang staan.)

http://forum.viva.nl/foru ... ics?data[sort_by_reply]=0
Je zou het denken hè Fame???
Giulietta; slim van je
Ik ga Breaking Bad kijken. In bed.

Tot later allemaal (ik kan het toch niet laten zo nu en dan even te kijken of er al actie is).
Ik ga slapen... Hoop dat die vunzigheid

snel weggehaald word.
quote:giuliettacapuletti schreef op 05 februari 2012 @ 23:12:

Hier is alvast een lijstje met alle topics waar deze fijne man/vrouw heeft gereageerd. Geen dank! (Gisteren bleven er een aantal berichten urenlang staan.)

http://forum.viva.nl/foru ... ics?data[sort_by_reply]=0Meen je dat? Heeft ie ook gereageerd in serieuze (verdrietige) topics, zoals van dat ongeboren kindje met down-syndroom?
Hij reageert overal. Laat 'm toch vooral niet merken dat je daarvan schrikt, dan breng je 'm alleen maar op ideeën :S
Ik ga kijken of ik vannacht wel kan slapen. Slaap al een paar weken niet!

Ben kapot
@Mademoiselle: nee, schrikken niet. Had dat gisteren wel gezien, dat vond ik het trieste eraan. Maar wist niet dat het vanavond ook zo was. Ik lees verder nu toch niets meer, zit intussen tv te kijken. Zó boeiend is ie nu ook weer niet.
Ja, precies
Ik hoop echt dat hem iets ergs overkomt, dat hoop ik echt. Erg he?
quote:dimphyne schreef op 05 februari 2012 @ 23:25:

Ik hoop echt dat hem iets ergs overkomt, dat hoop ik echt. Erg he?Misschien wordt ie opgeslokt door z'n eigen anus.
Volgens mij is hem ooit al iets ergs overkomen. Anders ben je niet zo.
Pfff, ik wilde voor het slapen gaan nog snel even het viva-forum checken, zit ineens mn hart bijna in mn keel! Moderators, please grijp snel in!

Ik heb gelukkig de negeerknop nog kunnen vinden, maar ik vind dit wederom schokkend. Bah!
Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen (Albert Einstein)
Moderator: hek staat wagenwijd open, Nesbojofan is ook weer terug onder de nick abby29/12.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:lottekeNL schreef op 05 februari 2012 @ 23:27:

Volgens mij is hem ooit al iets ergs overkomen. Anders ben je niet zo.Je hebt volkomen gelijk, het is al een stoornis op zich, die troll.
Het wordt steeds 'gezelliger' hier... Op het forum dan. In dit topic vind ik het dan wel weer best gezellig
Meerdere op dezelfde tijd ongeveer, dat was gisteren ook. Toevallig een en dezelfde ??
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 februari 2012 @ 23:28:

Moderator: hek staat wagenwijd open, Nesbojofan is ook weer terug onder de nick abby29/12.Dat is een ander soort troll?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven