Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Gamayun schreef op 05 februari 2012 @ 22:40:

aangezien het een adverteerder aan zijn anus zal oxideren (toepasselijk bij deze plaatjes)

Hee, maar zo'n mod kan het werk natuurlijk gewoon thuis doen. Gewoon de computer aan (heb ik ook altijd overdag). Mailbox VivaModerator open en geluid aan. Je hoort het vanzelf als er paniekerige mailtjes zijn.
Bella
Nogmaals: misschien is de mod-van-dienst wel ziek. Dan kan je alles op papier nog zo goed geregeld hebben, een griepgolf door je (waarschijnlijk niet al te grote) team en de planning loopt in de soep.

Valt het verder niemand op dat er ook weinig nieuwe blogs zijn geplaatst dit weekend? Er zal wel een bezettingsprobleempje zijn. Tja, helaas pindakaas.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
@Bella

Dikke knuffel
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Dimph, dat mag je idd verwachten, maar niet 24/7, dat lijkt niet haalbaar, ook niet toen de Angels er nog waren. Ik ben er ziek van geweest, letterlijk en figuurlijk, maar dat is niet iets waar een ander iets aan kan doen. Begrijpende reactie van Gama doet weer wel goed. Ik forum voorlopig maar preventief mobiel
Huts!
Dan is die mod van dienst wel vaak ziek, want want dit weekend is gebeurd is niet de eerste keer.

Djin, waar was je vrijdag?
Dana en Gamayun nogmaals, het topic van De Pfaffs was binnen 17 minuten weg vanavond. En een ander topic kreeg een slotje omdat het vol was. Dus er was wel degelijk een mod vanavond!
Plaatjesfunctie maar weer een poosje uitzetten, in elk geval buiten kantooruren? Dat is irritant, maar dit is meer dan irritant.
Laat maar
quote:molly74 schreef op 05 februari 2012 @ 22:46:

Dana en Gamayun nogmaals, het topic van De Pfaffs was binnen 17 minuten weg vanavond. En een ander topic kreeg een slotje omdat het vol was. Dus er was wel degelijk een mod vanavond!Precies! Het is de vraag waarom die mod zo selectief modereert? Waarom niet deze dringende verzoeken afhandelen?
@guiliettacapuletti

Ik ben de spuit 11 van vrijdag. Zag later dat er wel degelijk een koor bijeenkomst is op vrijdag. Ik doe deze week strafcorvee en ben d'r vrijdag bij met een een chips assorti en wijn.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
OT: bedankt iedereen voor de knuffels en lieve woorden. Ik slaap vannacht gegarandeerd beter. Ziehier de reden waarom ik zo graag forum hier. Trusten iedereen!
Huts!
Truste Bella. Nog even een
Of: als er geen moderator is: plaatjes plakken niet mogelijk maken.
quote:Djin schreef op 05 februari 2012 @ 22:51:

@guiliettacapuletti

Ik ben de spuit 11 van vrijdag. Zag later dat er wel degelijk een koor bijeenkomst is op vrijdag. Ik doe deze week strafcorvee en ben d'r vrijdag bij met een een chips assorti en wijn.

Mooi zo.

Ik ben er alleen niet helaas. Nou ja, volgende keer beter.
quote:new_in_town schreef op 05 februari 2012 @ 22:52:

Of: als er geen moderator is: plaatjes plakken niet mogelijk maken.Wel saai in een topic waar plaatjes leuk zijn om te plakken. Straks zijn die mods 6 van de 7 dagen niet aanwezig 's avonds.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat de mod er eerder vanavond wel was, wil toch niet zeggen dat zij/hij er de hele avond is? Sjongejongejongejongejonge.

Verder eens met Gamayun en nu stop ik met hier posten, 'k ga de troll maar weer eens op een anorexiaHNTM-dieetje zetten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Precies! Het is de vraag waarom die mod zo selectief modereert? Waarom niet deze dringende verzoeken afhandelen?"

Volgens mij was de mod net weer weg, en het begon weer. Wel apart.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 05 februari 2012 @ 22:51:

OT: bedankt iedereen voor de knuffels en lieve woorden. Ik slaap vannacht gegarandeerd beter. Ziehier de reden waarom ik zo graag forum hier. Trusten iedereen!Slaap lekker meid! Probeer je niet gek te laten maken door één of andere mafkees!
quote:new_in_town schreef op 05 februari 2012 @ 22:52:

Of: als er geen moderator is: plaatjes plakken niet mogelijk maken.Hebben ze al eens gedaan. Werd niet echt goed ontvangen. Hiermee straf je dus eigenlijk de forummers die graag plaatjes willen plakken in bepaalde topics.
quote:Enn schreef op 05 februari 2012 @ 22:53:

[...]

Wel saai in een topic waar plaatjes leuk zijn om te plakken. Straks zijn die mods 6 van de 7 dagen niet aanwezig 's avonds.Klopt, is wel saai idd.
Moderator, hij is er weer! die dude van gister, bijvoorbeeld topics zoals mijn dochter van 12 is ontmaagd!
quote:Dana schreef op 05 februari 2012 @ 22:54:

Dat de mod er eerder vanavond wel was, wil toch niet zeggen dat zij/hij er de hele avond is? Sjongejongejongejongejonge.

Verder eens met Gamayun en nu stop ik met hier posten, 'k ga de troll maar weer eens op een anorexiaHNTM-dieetje zetten.Met het oog op gisteren was het wel even slim geweest om het in de gaten te houden Dana. Smeisjemeisjemeisje.
quote:giuliettacapuletti schreef op 05 februari 2012 @ 22:55:

[...]

Hebben ze al eens gedaan. Werd niet echt goed ontvangen. Hiermee straf je dus eigenlijk de forummers die graag plaatjes willen plakken in bepaalde topics.Dus gewoon nieuwe ip's/nicknames die mogelijkheid niet geven voor een x aantal dagen. Wat al heel vaak geopperd is door zo'n beetje iedereen.
Molly

Shit, zit ik hier toch weer te posten. *geeft zichzelf tik op de vingers*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven