Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Karan schreef op 06 februari 2012 @ 08:10:

Op de zwangerpijler staat nog een topic van vivaldis, inclusief foto's. Miskraam gehad :(, heet het.

Ik forum mobiel dus kan niet staffen.Echt? Dat is echt vals van m, om zo'n titel te gebruiken
quote:chrissiy schreef op 06 februari 2012 @ 08:15:

Minny! Evil you Wie ik? Met zo'n lieve glimlach? -->

Nee toch?
Het motto van de modjes is ook zo toepasselijk..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Je zou toch bijna denken dat die akelige plaatjes meer bezoekers trekt dan ander topics en onderwerpen, dat is de enige reden die ik kan verzinnen waarom er op dit tempo actie ondernomen wordt.
Als er de afgelopen 2 dagen iets duidelijk is geworden, is het dat het huidige modereerbeleid ontoereikend is en niet functioneert. Ik hoop dat Viva hier een oplossing voor vindt, want zo is forummen hier niet echt aantrekkelijk. Je zult vanochtend maar met een kind naast je even nietsvermoedend een topic met een algemene titel openen en dit soort plaatjes tegenkomen...

Viva, hoe lastig het ook is, doe hier wat aan!
Hoe kan het dat deze persoon nog steeds kan posten en toppics openen??
Zo, half negen.... De werkdag begint. Mod, vergeet het kopje koffie om op te starten: er is werk aan de winkel.
*raapt de stukken van haar klomp bij elkaar en hijst haar broek weer op*

En dat na die 'sportieve' excuuspost... echt niet te geloven.
Nou, ik had vanmorgen de mazzel dat mijn kinderen toevallig TV aan het kijken waren, vind ze een beetje te jong om met zulke afbeeldingen geconfronteerd te worden......

Morgen eerst maar even het forum checken of ik veilig kan lezen of niet.

Ben benieuwd hoe lang het nog gaat blijven staan.
Mogguh mods. Zouden jullie de topics van vivaldis kunnen verwijderen? Ze staan er nu al een poosje, en aan de reacties van de mede forummers is het niet heel smakelijk.

Mvg en bvd

(denk vraag nog maar eens)
Heeft toch geen zin.

Die liggen nog in bed te meuren of zo.
Ik zit momenteel even het topic bij te lezen maar kom ook hier nog plaatjes van die vreselijke Vivaldis tegen... Mods, de post was rond 23:00u! Graag verwijderen!
Goeiemorgen modertator(s)

Ik zit te ontbijten en durf geen topic aan te klikken! Willen jullie actie ondernemen????

Vriendelijke groet,

Carenza
Ik ben blij geen mod te zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat ze niet meer weten hoe te reageren. Wat kunnen ze nu nog in een bericht zetten?
Nou, laat hier iig even weten dat er aan gewerkt wordt....
Niks. Gewoon die bende weghalen en voortaan sneller reageren wanneer er weer wat aan de hand is. Ze hoeven van mij niks te zeggen, alleen maar wat te doen, en zelfs dat doen ze niet.

Beetje jammer dit.
Voor de mod:

Het stond er om 22.00 al, en nu nog steeds! En ál die tijd is er geen mod komen kijken??
@Sanoma

Het wordt echt dringend tijd iets aan de diensten te veranderen, dat mag wel duidelijk zijn. De mods krijgen hier alle shit over zich heen (vrij letterlijk in deze) terwijl ik vermoed dat het ware probleem bij de budgetten ligt. Niet echt fair, om je medewerkers zo te kakken te zetten, vinden jullie wel?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:yvonjaspers schreef op 06 februari 2012 @ 07:38:

[...]

Bla bla bla. Een hoop mooie woorden, maar nog geen 24 uur later gebeurt hetzelfde, en staat die ranzigheid gewoon nog véél langer op het forum. Eén keer zo'n foutje kan gebeuren, maar twee keer binnen 24 uur? Slechte zaak. Bij het aantreden van de mods-nieuwe-stijl is beloofd dat er voortaan altijd een mod online zou zijn. Het is nu twee dagen achtereen gebleken dat dit niet het geval is, en dat kwaadwillenden ongestoord hun gang kunnen gaan. En het gaat nu om wat plaatjes. Niet heel fris om naar te kijken, maar goed, dat is een kwestie van een account onder de negeerknop zetten en je bent er vanaf. Maar wat als iemand doelbewust NAW-gegevens van iemand anders online zet, met de bedoeling die persoon te schaden? Jullie zijn ervoor om dat te voorkomen, en jullie hebben nu (weer) ernstige steken laten vallen. Als oudgedienden die hier jarenlang probleemloos forummen een keer een geintje maken, een verkeerde smiley gebruiken of een woord gebruiken wat jullie niet aanstaat zijn jullie er als de kippen bij om diegenen een ban aan te smeren, maar als er echt wat aan de hand is geven jullie niet thuis. Schandalig! Hier moet echt een oplossing voor komen, en niet weer zo'n blabla-verhaal dat het niet had mogen gebeuren, want dit is te ernstig om zomaar aan voorbij te gaan.11 uur. En counting.
quote:hoorernietbij schreef op 06 februari 2012 @ 09:02:

Het stond er om 22.00 al, en nu nog steeds! En ál die tijd is er geen mod komen kijken??Nee niemand gezien
Grappig wel, als er een normale forumster terug komt die een permaban heeft, dan hebben ze die binnen notime opgespoord en gewist.

Maar dit kan blijven staan.

Gek eigenlijk.

Ook dat die gepermabande forumsters waar ik het over heb over het algemeen discussie's over het beleid aan de kaak stelden. Dát mag niet. Foei. Maar dit mag wel.
is het modjesaccount gehacked of zo? Is de boel bevroren? Een sterfgeval?

Er moet echt iets aan de hand zijn, anders zouden ze toch niet zo stom zijn om dit te laten gebeuren, nog geen halve dag na alle excuses?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En die smerige zooi staat nog steeds op allerlei topic's.

FOEI modjes, snipperdag vandaag ?.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven