Centraal Moderatortopic
zondag 13 oktober 2013 om 10:56
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
donderdag 27 februari 2014 om 17:37
donderdag 27 februari 2014 om 18:03
quote:ModeratorViva schreef op donderdag 27 februari 2014 17:37 Het topic Help Vislucht is verwijderd ivm een minderjarige forummer.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum Ik begrijp er niets meer van. Zijn de regels gewijzigd? Is minderjarig onder de 18 of onder de 21? Dit even voor mijn duidelijkheid. Want voorheen mocht je niet op het forum onder de 16 maar werd je gedoogd als je je maar niet op de sekspijler begaf. Dus, omdat ik via de app forum kan ik de huisregels niet nakijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum Ik begrijp er niets meer van. Zijn de regels gewijzigd? Is minderjarig onder de 18 of onder de 21? Dit even voor mijn duidelijkheid. Want voorheen mocht je niet op het forum onder de 16 maar werd je gedoogd als je je maar niet op de sekspijler begaf. Dus, omdat ik via de app forum kan ik de huisregels niet nakijken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 28 februari 2014 om 13:05
quote:JuniorModeratorViva schreef op 28 februari 2014 @ 12:48:
[...]
Bedankt voor de melding, ik ga even kijken.
Edit; Topic verwijderd ivm hengelen.
mvg,
Junior.
Wat een flauwekul. hij vraagt of hij een PM kan sturen.
Bovendien was het een interessante uitwisseling van ervaringen geworden.
Kan het niet terug, de reacties van TO kunnen toch verwijderd worden? waarom zo'n heel topic sluiten
[...]
Bedankt voor de melding, ik ga even kijken.
Edit; Topic verwijderd ivm hengelen.
mvg,
Junior.
Kan het niet terug, de reacties van TO kunnen toch verwijderd worden? waarom zo'n heel topic sluiten
vrijdag 28 februari 2014 om 13:24
quote:makemyday schreef op 28 februari 2014 @ 13:05:
[...]
Je kan een email sturen naar forum@viva.nl met je verzoek. Hengelen is gewoon niet toegestaan op het forum, dat is al aangegeven bij het aanmelden van dit forum. Zie onze huisregels.
mvg,
Junior.
[...]
Je kan een email sturen naar forum@viva.nl met je verzoek. Hengelen is gewoon niet toegestaan op het forum, dat is al aangegeven bij het aanmelden van dit forum. Zie onze huisregels.
mvg,
Junior.
vrijdag 28 februari 2014 om 13:31
quote:JuniorModeratorViva schreef op 28 februari 2014 @ 13:24:
[...]
mvg,
Junior.Heeft het zin om dat te doen dan? Anders wil ik het topic wel starten ? maar dan hebben we wel alle bijdragen nodig he
[...]
mvg,
Junior.Heeft het zin om dat te doen dan? Anders wil ik het topic wel starten ? maar dan hebben we wel alle bijdragen nodig he
vrijdag 28 februari 2014 om 13:34
quote:itsmyempire schreef op 28 februari 2014 @ 13:25:
Hallo Mods, ik kan nog geen plaatjes plakken, zouden jullie misschien goedkeuring willen geven? ik vind het een beetje irritant om elke keer een linkje te moeten plaatsen! Bij voorbaad dank!Dat kan je via de email aanvragen, zie ook ons topic Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan .
mvg,
Junior.
Hallo Mods, ik kan nog geen plaatjes plakken, zouden jullie misschien goedkeuring willen geven? ik vind het een beetje irritant om elke keer een linkje te moeten plaatsen! Bij voorbaad dank!Dat kan je via de email aanvragen, zie ook ons topic Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan .
mvg,
Junior.
vrijdag 28 februari 2014 om 13:42
quote:charlottew88 schreef op 28 februari 2014 @ 13:32:
spam bij entertainment lezing Marion Bloem.
Het topic: "Lezing Marion Bloem & Ivan Wolffers op 5 maart" is verwijderd ivm spam.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
spam bij entertainment lezing Marion Bloem.
Het topic: "Lezing Marion Bloem & Ivan Wolffers op 5 maart" is verwijderd ivm spam.
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 28 februari 2014 om 14:13
vrijdag 28 februari 2014 om 16:34
Beste forummers,
Wat betreft het topic 'Willen vrouwen wel een sexdate?'; wij zijn van mening dat er wel degelijk gehengeld werd en hierover gaan wij niet in discussie. Het topic zal daarom ook gesloten blijven.
Hopende jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Moderator Viva forum
Wat betreft het topic 'Willen vrouwen wel een sexdate?'; wij zijn van mening dat er wel degelijk gehengeld werd en hierover gaan wij niet in discussie. Het topic zal daarom ook gesloten blijven.
Hopende jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 28 februari 2014 om 17:29
quote:Geroldine schreef op 28 februari 2014 @ 17:09:
Hier ook weer iemand met een @ in de gebruikersnaam, en ook daar geen profielinhoud te zien. Is trouwens ook een oproepje.
topic
Bedankt voor je melding! We gaan ernaar kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Hier ook weer iemand met een @ in de gebruikersnaam, en ook daar geen profielinhoud te zien. Is trouwens ook een oproepje.
topic
Bedankt voor je melding! We gaan ernaar kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
vrijdag 28 februari 2014 om 19:11
quote:sole-mare schreef op 28 februari 2014 @ 18:31:
Aangezien het bannertopic schijnbaar niet gelezen wordt,mag die SBS6 banner nu eindelijk eens weg?
Het wordt nu wel erg vervelend hoor dat dat ding elke 2 seconden in beeld komt.!
Beste Sole-mare,
Vervelend dat je er zoveel last van hebt. Ik heb je klacht/vraag doorgegeven. Hopelijk wordt er snel wat mee gedaan. Ik kan er nu zelf ook niks aan veranderen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Aangezien het bannertopic schijnbaar niet gelezen wordt,mag die SBS6 banner nu eindelijk eens weg?
Het wordt nu wel erg vervelend hoor dat dat ding elke 2 seconden in beeld komt.!
Beste Sole-mare,
Vervelend dat je er zoveel last van hebt. Ik heb je klacht/vraag doorgegeven. Hopelijk wordt er snel wat mee gedaan. Ik kan er nu zelf ook niks aan veranderen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
vrijdag 28 februari 2014 om 19:25
quote:sole-mare schreef op 28 februari 2014 @ 18:31:
Update: maandag wordt je klacht in behandeling genomen bij de technische afdeling.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Update: maandag wordt je klacht in behandeling genomen bij de technische afdeling.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.