Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Beste Moderators,

Zou mijn account kunnen geanonimiseerd worden? Dit wegens herkenning.

Alvast bedankt!
Beste mods,

Het forum stottert vreselijk en de pagina's worden steeds geherinitialiseerd. Is er iets aan de hand?
quote:Cateautje schreef op 07 november 2013 @ 19:04:

Beste mods,

Het forum stottert vreselijk en de pagina's worden steeds geherinitialiseerd. Is er iets aan de hand?

Wij hebben er idd ook last van, en zullen de technische dienst ervan op de hoogte stellen.

Excuses voor het ongemak.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bedankt. Ik kijk met jullie uit naar een oplossing.
We kunnen u deze pagina niet tonen - Het is niet gelukt te verbinden met de MySQL database server: Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111

En meer van dat soort drama.

Er is geen doorkomen aan.

Alhoewel; ik open één topic en die staat er nu dubbel op. ( stierenvechten, actueel )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
pfff het is echt een drama vanavond,wat BGB al zegt..

Kan de pagina niet laden en meer van dit soort ellende..
Nou, ik had net wat lolligs. Na ettelijke foutmeldingen was ik opeens ingelogd als zoembaya?!
Ga in therapie!
Het lijkt de wifi van de ns wel...
Beste forummers,

Ook wij merken uiteraard dat er het niet lekker loopt technisch. De technische dienst is er mee bezig en hoopt het snel opgelost te hebben.

Dubiootje, ik heb jouw probleem nog even apart doorgegeven!

met vriendelijke groet,

Junior
quote:dubiootje schreef op 07 november 2013 @ 20:48:

Nou, ik had net wat lolligs. Na ettelijke foutmeldingen was ik opeens ingelogd als zoembaya?!
quote:dubiootje schreef op 07 november 2013 @ 20:48:

Nou, ik had net wat lolligs. Na ettelijke foutmeldingen was ik opeens ingelogd als zoembaya?!Kan iemand van Viva uitleggen hoe dat werkt, dan probeer ik even of ik kan inloggen op de interbankierpagina van John de Mol... paar miljoentjes naar mijn rekening verhuizen .
Topic Gratis geld verdienen? is verwijderd ivm spam.

mvg,

Junior.
Het topic Weken voor kerst drukte in disney En ervaring Davy crockett is verplaatst naar Reizen.

met vriendelijke groet,

Junior
Topic Tip leuke reisblog! is verwijderd ivm niet toegestane reclame eigen website en blog.

mvg,

Junior.
Wordt het forum nog wat sneller? Anders wordt het niks natuurlijk vanavond met trashen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het was eventjes leuk, maar helaas, het forum laat het weer afweten. Jammer, met het weekend voor de deur.
quote:Cateautje schreef op 08 november 2013 @ 11:40:

Het was eventjes leuk, maar helaas, het forum laat het weer afweten. Jammer, met het weekend voor de deur.

Er zijn inderdaad technische problemen. De technische dienst is ermee bezig en we hopen dat de problemen snel opgelost zijn!

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ben blij dat ik vanmiddag andere dingen op de agenda heb dan forummen. Het forum is weer stuk.
Beste forummers,

De technische dienst is druk bezig om de problemen te verhelpen. Jullie zouden ons daarbij kunnen helpen door informatie te geven over het volgende:

- welke browser

- mobiel/pc/laptop

- welke foutmelding

- indien mogelijk ook een screenshot

en dit te mailen naar forum@viva.nl

Hoe meer informatie de TD heeft, des te sneller kunnen ze het oplossen.

Excuses voor het ongemak en bij voorbaat bedankt voor jullie medewerking.

met vriendelijke groet,

Junior
Het heeft volgens mij niks met onze browsers of laptops te maken, het forum is gewoon takketraag.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Foutmelding die ik nu net krijg:

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.

Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.

Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Hetzelfde probleem als gisteravond en zo vaak het geval is..

Melding: deze webpagina kan niet geladen worden (chrome)
Foutcode: ERR_CONNECTION_RESET
Internet Explorer cannot display the website.
Huts!
quote:ClaudeFiolle schreef op 08 november 2013 @ 13:00:

Het heeft volgens mij niks met onze browsers of laptops te maken, het forum is gewoon takketraag.

De mogelijkheid is er dat de problemen zich vooral voordoen bij een bepaalde browser bijv en dat zoekt voor de TD wat makkelijker naar het probleem zodat ze het snel kunnen oplossen.

met vriendelijke groet,

Junior

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven