Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het topic 'Nieuwe Hype' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic 'Aanbod van krediet 1%' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste Mods en/of Juuns,

Zouden jullie ons oude Café willen sluiten? We drinken lekker door in een ander Café Wakker.

Wakker?? Voor iedereen een hapje en een drankje

groetjes mv
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 juli 2015 @ 01:16:

Beste Mods en/of Juuns,

Zouden jullie ons oude Café willen sluiten? We drinken lekker door in een ander Café Wakker.

Wakker?? Voor iedereen een hapje en een drankje

groetjes mv

Dank je voor het melden. Het topic zit op slot.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hallo,

Zou het topic eurotunnel in pijler aangeboden verwijderd kunnen worden?

Is inmiddels verkocht

Alvast bedankt!
Is het mogelijk om me af te melden voor topics waar ik ooit op gereageerd heb maar die ik verder niet wil volgen? Ik krijg steeds het ADD topic in mijn lijst omdat die nog erg actief is, maar ik volg dat verder niet meer, vandaar.
helaas, dat is onmogelijk.
quote:bromsnor schreef op 24 juli 2015 @ 16:22:

Hallo,

Zou het topic eurotunnel in pijler aangeboden verwijderd kunnen worden?

Is inmiddels verkocht

Alvast bedankt!

Beste Bromsnor,

We verwijderen geen topics. Je kunt een bericht plaatsen / je OP wijzigen door aan te geven het inmiddels is verkocht.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

quote:JoniJoni schreef op 24 juli 2015 @ 18:39:

Is het mogelijk om me af te melden voor topics waar ik ooit op gereageerd heb maar die ik verder niet wil volgen? Ik krijg steeds het ADD topic in mijn lijst omdat die nog erg actief is, maar ik volg dat verder niet meer, vandaar.

Beste JoniJoni,

Helaas is dit niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak!

Moderator Viva forum

Hallo,

Mag dit account geanonimiseerd?

Ik weet helaas niet meer met wel email account ik het heb gestart, dus kan jullie niet mailen.
Goedemorgen, willen jullie mijn nick anonimiseren?

Bedankt!
quote:ModeratorViva schreef op 24 juli 2015 @ 21:07:

[...]

Beste JoniJoni,

Helaas is dit niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak!

Moderator Viva forumBalen, nou heb ik deze ook weer als actief lopend topic tussen mijn favorieten..
Het topic 'Wat vindt je hiervan?' is offline gehaald ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik wou hetzelfde vragen over het 80 klanten topic. Maar lees nu dat het niet kan.

Ik zou toch ten zeerste willen benadrukken dat deze functionaliteit moet komen. Zodat je triggerende topics waarin nog actief wordt gereageerd niet meer constant hoeft te zien.

Heb daar in een redelijke opwelling mijn verhaal gedaan en zie nu steeds als ik het forum opstart dat topic ertussen staan.

Op andere fora bepaal je zélf wat er in je favorieten komt overigens.
Het leukste is als je je opgeeft in een zwanger worden topic en dan een miskraam krijgt o.i.d. Echt
Ik krijg nog steeds elke keer het hoofdlettertopic in mijn 'favorieten', omdat ik één keer een hoofdletter heb aangevraagd. Heerlijk vind ik dat, want je snapt wel dat ik altijd brand van verlangen om te weten wie er nu weer een hoofdletter heeft aangevraagd.
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 juli 2015 @ 18:11:

Ik krijg nog steeds elke keer het hoofdlettertopic in mijn 'favorieten', omdat ik één keer een hoofdletter heb aangevraagd. Heerlijk vind ik dat, want je snapt wel dat ik altijd brand van verlangen om te weten wie er nu weer een hoofdletter heeft aangevraagd.Net als het plaatjesplaktopic. Blijft je tot in lengte van dagen achtervolgen.
Beste forummers,

we begrijpen jullie punten en zijn blij met de feedback. We zullen dit doorgeven en kijken of we deze functionaliteit kunnen integreren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 18:04:

Het leukste is als je je opgeeft in een zwanger worden topic en dan een miskraam krijgt o.i.d. Echt

Ja precies word het je er elke keer weer even lekker in gewreven. Je zou om minder een nickchange doen.

Ik heb het ook al vaker aangegeven. Dan krijg je te horen dat het nu technisch niet mogenlijk is maar dat de suggestie word meegenomen.

Zou echt fijn als het zou kunnen.

Net als topics onder negeer zetten.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:ModeratorViva schreef op 25 juli 2015 @ 18:43:

Beste forummers,

we begrijpen jullie punten en zijn blij met de feedback. We zullen dit doorgeven en kijken of we deze functionaliteit kunnen integreren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumAlweer of nog steeds? Want deze vraag stellen we al meer als een jaar inmiddels. Zie voorbeeld hierboven van zwanger/miskraam zo jammer dit.
quote:GrumpyCat2 schreef op 25 juli 2015 @ 18:49:

[...]

Alweer of nog steeds? Want deze vraag stellen we al meer als een jaar inmiddels. Zie voorbeeld hierboven van zwanger/miskraam zo jammer dit.Zolang bestaat het nieuwe frummigje nog niet hoor.
ja en waarom denk je dat fluimke er niet meer is
quote:Wompie schreef op 25 juli 2015 @ 18:58:

[...]

Zolang bestaat het nieuwe frummigje nog niet hoor.Hiervoor kon het toch ook niet? Of laat mijn geheugen me nu in de steek.
Daar heb ik helaas geen weet van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven