Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:thee schreef op 17 augustus 2015 @ 14:11:

[...]

test dusTest
quote:thee schreef op 17 augustus 2015 @ 14:10:

De citeer en staf knoppen etc. zitten toch nog steeds onderaan een bericht of ben ik nou gek? Het staat ter hoogte van iemands onderschrift en ik zie ook geen dikke zwarte balken.Had ik ook niet en toen kwam ik op het domme idee om Ctrl F5 te doen en toen had ik ook zwarte balken
porec wijzigde dit bericht op 17-08-2015 14:35
Reden: aanv
% gewijzigd
Shit happens
Het topic Geen reactie is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hoi Mods!!

Zouden jullie het topic "Kitleren" in "Overig" van een slotje willen voorzien. Ik heb iets te enthousiast al deel 4 geopend

Vast bedankt!
Het topic is voorzien van een slotje!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hahaha! Wakker blijven hoor! Je hebt het nieuwe deel van een slotje voorzien
quote:ModeratorViva schreef op 17 augustus 2015 @ 15:49:

Het topic is voorzien van een slotje!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Doe deze maar ipv de nieuwe

Kitleren!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 15:49:

Hahaha! Wakker blijven hoor! Je hebt het nieuwe deel van een slotje voorzien Wilde ik ook even komen melden
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 15:49:

Hahaha! Wakker blijven hoor! Je hebt het nieuwe deel van een slotje voorzien Zullen we in het oude topic verder gaan .
We hebben teveel plaatjes over mensen zonder hersens geplakt en dit is de straf

lol grapjuuuh
O trouwens zoals Grob het heeft geformuleerd vroeg ze wel degelijk om het nieuwe deel te sluiten. Lees nog maar eens goed het lijkt net alsof ze te vroeg een nieuwe heeft gemaakt ofzo anyway ik snap nu waar de verwarring vandaan komt.
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 15:53:

O trouwens zoals Grob het heeft geformuleerd vroeg ze wel degelijk om het nieuwe deel te sluiten. Lees nog maar eens goed het lijkt net alsof ze te vroeg een nieuwe heeft gemaakt ofzo anyway ik snap nu waar de verwarring vandaan komt.Ghehehehe! Je hebt gelijk! Domme formulering. Nou ja, graag deel 3 op slot, en deel 4 weer van het slot af.
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 15:55:

[...]

Ghehehehe! Je hebt gelijk! Domme formulering. Nou ja, graag deel 3 op slot, en deel 4 weer van het slot af.

Gedaan

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
bedankt!
Modjes, ik wil toch graag dat mijn account geanonimiseerd word. Mijn emotionele huid is gewoon even te dun en al het lelijks komt even harder aan, ligt ook aan mij dus. Probleem is even dat ik nog steeds veel aanvragen krijg van de lieverds hier om het adres van LTL.

Is er iemand die dit over wil/kan nemen? Mijn dank zal groot zijn. Verder; lieve meiden, dank jullie voor de steun en troost op het forum en pb, doet me goed als rasechte huillie

Dus, even concreet, zodra iemand het doorgeven van het adres aan LTL over kan nemen wil ik graag mijn account opheffen. Lieve groet, Geertje
quote:xxx schreef op 17 augustus 2015 @ 16:04:

Modjes, ik wil toch graag dat mijn account geanonimiseerd word. Mijn emotionele huid is gewoon even te dun en al het lelijks komt even harder aan, ligt ook aan mij dus. Probleem is even dat ik nog steeds veel aanvragen krijg van de lieverds hier om het adres van LTL.

Is er iemand die dit over wil/kan nemen? Mijn dank zal groot zijn. Verder; lieve meiden, dank jullie voor de steun en troost op het forum en pb, doet me goed als rasechte huillie

Dus, even concreet, zodra iemand het doorgeven van het adres aan LTL over kan nemen wil ik graag mijn account opheffen. Lieve groet, Geertje

Wat jammer dat je je account wilt laten anonimiseren.Wij horen dan graag als het moment daar is!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 17-08-2015 19:07
Reden: geanonimiseerde nick verwijderd
% gewijzigd

Moderators, mag dit topic weg: Vitamine B12 tekort

Er is er nml al eentje, ook over b12 tekort, daar kwam ik een beetje te laat achter omdat de zoekfunctie niet werkt op mijn i pad
@xxx, je hebt een pb.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 17-08-2015 19:06
% gewijzigd
lieve mods,

zou ik op anoniem mogen?
Geen idee of het een bug is na de update vandaag, maar degene hierboven is na geanonimiseerd te zijn, nog te loepen. Dat lijkt me juist niet de bedoeling.
XXX staat er ook nog.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 17-08-2015 19:06
% gewijzigd
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 augustus 2015 @ 17:24:

Geen idee of het een bug is na de update vandaag, maar degene hierboven is na geanonimiseerd te zijn, nog te loepen. Dat lijkt me juist niet de bedoeling.

Beste ikeaverslaafde,

Bedankt voor je melding. Het probleem is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

.
anoniem_247041 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 18:36
Reden: .
% gewijzigd
.
anoniem_247041 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 18:35
Reden: ..
% gewijzigd
Wij willen onze tovenaar terug.

Het Sprookjesbos is een stuk leger nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven