Centraal Moderatortopic

09-11-2015 09:38 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 25 november 2015 @ 20:17:

Er is een nieuw Napraattopic deel 44

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaDankjewel Mod .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Topic Die Facebook win acties, wie heeft er wel eens gewonnen? is verplaatst naar de pijler Overig.
Het topic 'Nieuwe mensen leren kennen 18 t/m 25 jaar' is verwijderd ivm reclame.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Topic Oranje lampje Opel Corsa 2012 (auto met moersleutel) is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Beste mods,

Bij het versturen van een PB krijg ik de volgende foutmelding:

privatemessaging::create_message::title_too_long.

Willen jullie hiernaar kijken?
quote:celpa schreef op 26 november 2015 @ 09:23:

Beste mods,

Beste celpa,

zou je ons een screenshot willen mailen? forum@viva.nl

Zou je in de mail ook willen aangeven of je die melding altijd krijgt bij het versturen van een PB?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Huh, ben ik nou gek? Ik las net toch een bericht dat het topic Komt jezus terug verwijderd is i.v.m. trollen, en nu staat het er weer, en het bericht is ook weg?
Dat bericht heb ik ook gelezen Prik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Beste mods,

Dat krijg je als je over en weer pb's stuurt. Dan komt er steeds een "re:" bij.

De tekst in de titel is te lang.

Even een paar "re-tjes" weghalen..
Dit riekt naar geschiedvervalsing.

Het zou netter zijn als jullie het oude bericht hadden laten staan en gewoon een nieuw bericht zouden plaatsen, met daarin een uitleg waarom het topic toch weer terug is. De slogan 'Niets te verbergen' komt nu wel héél ongeloofwaardig over...
quote:charlottew88 schreef op 26 november 2015 @ 09:43:

Dat bericht heb ik ook gelezen Prik.Ik ook en was ook verbaasd dat ik het nu ineens weer zag.
Jezus komt toch terug??
Beste forummers,

het topic is na verder overleg terug geplaatst. Wij hadden het idee dat het terug plaatsen van het topic voldoende zou zijn om dit aan te geven. Onze excuses voor de onduidelijkheid.

Wij houden het topic natuurlijk wel scherp in de gaten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste mods,

Willen jullie hiernaar kijken?het antw staat erin. dat is engels voor, de titel is te lang
quote:ModeratorViva schreef op 26 november 2015 @ 09:28:

[...]

Beste celpa,

zou je ons een screenshot willen mailen? forum@viva.nl

Zou je in de mail ook willen aangeven of je die melding altijd krijgt bij het versturen van een PB?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumUhhh ja. Dan staan er teveel re's in de titel. Gewoon een paar tussenuit halen.
ow en moiren, je moet op de reageerknop klikken in pm wil je smilies kunnen zien.

bij quick reply heb je normaal al die extra opties niet, zoals je hier in een topik dus wel hebt.

misschien dus ook beter weghalen uit de quickies en quotes. dan wordt er minder snel onnadenkend gereageerd. (waardoor je dus extra bedenktijd hebt of je het bewuste topik wel in je aktieve lijst wil hebben. win-win)
Beste forummers,

bedankt voor het meedenken De oplossingen zijn in beide gevallen al aangeboden. Dus vanaf nu graag weer alleen ontopic (verzoekjes voor de mods).

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Corona67 schreef op 26 november 2015 @ 09:44:

[...]

Dat krijg je als je over en weer pb's stuurt. Dan komt er steeds een "re:" bij.

De tekst in de titel is te lang.

Even een paar "re-tjes" weghalen..Goeie! Gelukt!
Mods,

ik lees net een topic en zie een gebruiker een link plaatsen naar een soort nieuwe Popcorn Time. Ik heb hem gestaft, het bericht is niet op zijn profiel te vinden, maar nog wél in het topic.
quote:CanYouNot schreef op 26 november 2015 @ 16:09:

Mods,

ik lees net een topic en zie een gebruiker een link plaatsen naar een soort nieuwe Popcorn Time. Ik heb hem gestaft, het bericht is niet op zijn profiel te vinden, maar nog wél in het topic.

Dank voor de melding, wij hebben het gezien. Er zijn maatregelen genomen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Elsa schreef op 26 november 2015 @ 10:50:

ow en moiren, je moet op de reageerknop klikken in pm wil je smilies kunnen zien.

bij quick reply heb je normaal al die extra opties niet, zoals je hier in een topik dus wel hebt.

misschien dus ook beter weghalen uit de quickies en quotes. dan wordt er minder snel onnadenkend gereageerd. (waardoor je dus extra bedenktijd hebt of je het bewuste topik wel in je aktieve lijst wil hebben. win-win)Ah dank je! Ik gebruik nooit quickreply, want reageer bovenaan de pagina. Ga zo eens kijken of ik het kan vinden
Maar die "reageer"knop zit dus alleen bovenaan toch?

Dan moet ik van beneden weer naar boven en zie ik het naar mij gestuurde bericht niet meer. Die pb's werken echt zo gebruiksonvriendelijk. Daar mag de TD wel eens naar kijken (en eerst hier om feedback vragen!)
quote:ModeratorViva schreef op 26 november 2015 @ 10:28:

Beste forummers,

het topic is na verder overleg terug geplaatst. Wij hadden het idee dat het terug plaatsen van het topic voldoende zou zijn om dit aan te geven. Onze excuses voor de onduidelijkheid.

Wij houden het topic natuurlijk wel scherp in de gaten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumZouden jullie ook het topic van halal tot hagelslag op de entertainment pijler in de gaten willen houden. Ik heb absoluut geen zin om mij daarin te mengen maar er worden weer nare dingen geschreven zoals zwart spook. Anyhow de sfeer is weer heel gezellig daar maar niet heus.
Topic De pil is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

mvg,

Junior.
Beste moderator, Ooit kreeg ik een waarschuwing of ban omdat ik per ongeluk een vraag stelde aan iemand die zich had laten anominiseren (terwijl de naam gewoon nog in een quote stond) Ik kreeg die ban/waarschuwing omdat de geanominiseerde zo weer herkenbaar werd. Wilt u dan eens wissen op Napraat 44 in posting:

25-11-2015 20:38
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven