Centraal Moderatortopic

09-11-2015 09:38 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic 'Hello Kitty' is verwijderd ivm vragen om verboden middelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Tip voor de communitymanager: ga met alle mods cq stagiaires eens een teambuilding (of een ander eng woord) doen en zorg dat de neuzen dezelfde kant uit gaan staan qua banbeleid. Nu is het een zooitje. Verdiepen in forummers én de context.

T r a n s p a r a n t i e.
quote:ModeratorViva schreef op 05 december 2015 @ 12:04:

[...]

Bedoel je dat je geen PB hebt gekregen nav je ban? We zien niet in waarom we die nu dan nog alsnog moeten versturen.Nou, toch wel lollig als ik weet waarom ik een ban aan mijn broek kreeg, toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 12:49:

Tip voor de communitymanager: ga met alle mods cq stagiaires eens een teambuilding (of een ander eng woord) doen en zorg dat de neuzen dezelfde kant uit gaan staan qua banbeleid. Nu is het een zooitje. Verdiepen in forummers én de context.

T r a n s p a r a n t i e.Zo eens. Jullie beleid is misschien heel prima geregeld, maar de uitvoering zwiebert alle kanten uit.
Waarom krrijg ik een waarschuwing in mijn inbox die aan lotte2 is gericht?
quote:ModeratorViva schreef op 05 december 2015 @ 12:13:

[...]

Daar hebben wij in dit geval bij de betreffende forummer al een excuus voor aangeboden

Bedoel je mij nu of iemand anders?

Ik heb namelijk geen excuus gezien ( geen PB's van jullie kant ) maar ik vraag me af of mijn versnelde 24 uur moet zien als inschattingsfoutje?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 december 2015 @ 12:58:

[...]

Bedoel je mij nu of iemand anders?

Ik heb namelijk geen excuus gezien ( geen PB's van jullie kant ) maar ik vraag me af of mijn versnelde 24 uur moet zien als inschattingsfoutje?

Als het goed is heb je hier een mail van ons over ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:Dragisa schreef op 05 december 2015 @ 12:56:

Waarom krrijg ik een waarschuwing in mijn inbox die aan lotte2 is gericht?

Onze excuses, daar is blijkbaar iets verkeerd gegaan. Je kunt dit bericht als niet ontvangen beschouwen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:ModeratorViva schreef op 05 december 2015 @ 13:11:

[...]

Als het goed is heb je hier een mail van ons over ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumEen mail? Geen PB in mijn mailbox hier?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 december 2015 @ 13:12:

[...]

Een mail? Geen PB in mijn mailbox hier?

Ja een e-mail naar het adres waarmee je geregistreerd bent. Voor de compleetheid hebben we je net geprobeerd een PB te sturen maar toen kregen we een foutmelding. Als je e-mailadressen niet meer werken zou je hierover ons dan een mailtje kunnen sturen op je nieuwe adres? Dan zetten wij die bij je profiel (alleen wij kunnen hem dan zien) zodat we je beter kunnen bereiken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:ModeratorViva schreef op 05 december 2015 @ 13:17:

[...]

Ja een e-mail naar het adres waarmee je geregistreerd bent. Voor de compleetheid hebben we je net geprobeerd een PB te sturen maar toen kregen we een foutmelding. Als je e-mailadressen niet meer werken zou je hierover ons dan een mailtje kunnen sturen op je nieuwe adres? Dan zetten wij die bij je profiel (alleen wij kunnen hem dan zien) zodat we je beter kunnen bereiken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumIk kreeg net een PB binnen. Dankjewel.
Ik snap niet dat jullie niet standaard een PB sturen, er is nota bene voorzien in een apart mapje voor post van de mods. Veel mensen weten niet eens meer welk mailadres ze hebben gebruikt om zich hier te registreren, of ze hebben er een apart adres voor gemaakt dat ze dan natuurlijk echt niet iedere dag bekijken.

En verder ben ik van mening dat het handig zou zijn als alle ongeschreven regels hier eens op schrift zouden worden gesteld. Het is nogal zuur om een ban op te lopen voor het overtreden van een regel waarvan je niet wist dat ie bestond, niewaar.
Als je een ban hebt kan je je pb natuurlijk niet lezen.

Je zou gewoon zelf je mailadres moeten kunnen veranderen.

En eenduidigheid. Waarschuwingen via pb, ban via mail. Daar had ik ooit al eens over gemaild met de mod.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 13:23:

Ik snap niet dat jullie niet standaard een PB sturen, er is nota bene voorzien in een apart mapje voor post van de mods. Veel mensen weten niet eens meer welk mailadres ze hebben gebruikt om zich hier te registreren, of ze hebben er een apart adres voor gemaakt dat ze dan natuurlijk echt niet iedere dag bekijken.

En verder ben ik van mening dat het handig zou zijn als alle ongeschreven regels hier eens op schrift zouden worden gesteld. Het is nogal zuur om een ban op te lopen voor het overtreden van een regel waarvan je niet wist dat ie bestond, niewaar.

We proberen altijd om een PB én een mail te sturen, maar dat schiet er soms nog wel eens bij in.

Dat van die ongeschreven regels is een goed idee en iets dat in de groep momenteel ook besproken wordt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic 'witte plek schaamlip' is verwijderd ivm vragen om een medische diagnose.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic 'Vrouwen met en zonder make-up.' is verwijderd ivm trolltopic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 05 december 2015 @ 18:09:

Het topic 'Vrouwen met en zonder make-up.' is verwijderd ivm trolltopic.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaVond het een interessante discussie afgezien van het trollen en heb dus opnieuw een topic geopend met deze titel, ik hoop dat dat mag? Zo niet dan verwijder m maar.....
quote:Stormkraft schreef op 05 december 2015 @ 18:13:

[...]

Vond het een interessante discussie afgezien van het trollen en heb dus opnieuw een topic geopend met deze titel, ik hoop dat dat mag? Zo niet dan verwijder m maar.....

Beste Stormkraft,

Geen enkel probleem.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Liefdesverdriet...' is verwijderd ivm minderjarige TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Topic hsizjkkasdd is verwijderd.

Beste FlutterShyy, geen idee wat je wilde zeggen maar op andere topics doet je toetsenbord het wel. Deze onzin verwijder ik.

mvg,

Junior.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-12-2015 09:04
Reden: Off-topic
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-12-2015 09:03
Reden: Off-topic
% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het topic 'Truc om te krijgen uw ex terug' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic "Ik val op oudere vrouwen" is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hoi hoi, ik krijg mijn kerstava niet geüpload. Het is een gifje. Heb alle gebruikelijke oplossingen al geprobeerd (koekjes opeten, andere browser, even geduld hebben...) maar nakko.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven