Centraal Moderatortopic
maandag 9 november 2015 om 09:38
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 5 januari 2016 om 16:47
quote:ModeratorViva schreef op 05 januari 2016 @ 16:32:
[...]
Beste yasmijn,
dank voor de melding. Mochten er berichten zijn die niet door de beugel kunnen dan vragen wij je die de staffen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste mod,
En dat gaat dus niet ivm negeer. Ik zie de posts doordat ze gequote worden.
Mensen die ik onder de negeer heb kan ik niet staffen.
Met vriendelijke groet,
Yas.
[...]
Beste yasmijn,
dank voor de melding. Mochten er berichten zijn die niet door de beugel kunnen dan vragen wij je die de staffen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste mod,
Met vriendelijke groet,
Yas.
dinsdag 5 januari 2016 om 23:03
quote:ModeratorViva schreef op 05 januari 2016 @ 00:32:
Het topic 'Ik heb een Nodulair melanoom ontdekt!' is verwijderd ivm minderjarige TO en vragen van medisch advies.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaGisteren vroeg ik op het betreffende topic of dit kon blijven staan. Het meisje heeft ontzettend veel meegemaakt in korte tijd, zusje verloren, moeder daardoor overspannen, dat meisje heeft een uitlaatklep nodig, sorry maar ik zit nu met tranen in mijn ogen, ik heb zo met haar te doen, arm kind.
Het topic 'Ik heb een Nodulair melanoom ontdekt!' is verwijderd ivm minderjarige TO en vragen van medisch advies.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaGisteren vroeg ik op het betreffende topic of dit kon blijven staan. Het meisje heeft ontzettend veel meegemaakt in korte tijd, zusje verloren, moeder daardoor overspannen, dat meisje heeft een uitlaatklep nodig, sorry maar ik zit nu met tranen in mijn ogen, ik heb zo met haar te doen, arm kind.
verba volant, scripta manent.
dinsdag 5 januari 2016 om 23:09
quote:yasmijn schreef op 05 januari 2016 @ 16:47:
[...]
Beste mod,
Met vriendelijke groet,
Yas.
Beste Yasmijn,
Je zou iig de gequote postings, die je zegt te kunnen lezen, kunnen staffen dan zoeken wij het origineel er wel bij mocht het ontoelaatbaar zijn.
Alvast bedankt .
Mvg,
Junior.
[...]
Beste mod,
Met vriendelijke groet,
Yas.
Beste Yasmijn,
Je zou iig de gequote postings, die je zegt te kunnen lezen, kunnen staffen dan zoeken wij het origineel er wel bij mocht het ontoelaatbaar zijn.
Alvast bedankt .
Mvg,
Junior.
dinsdag 5 januari 2016 om 23:27
quote:MarianneDavids schreef op 05 januari 2016 @ 23:03:
[...]
Gisteren vroeg ik op het betreffende topic of dit kon blijven staan. Het meisje heeft ontzettend veel meegemaakt in korte tijd, zusje verloren, moeder daardoor overspannen, dat meisje heeft een uitlaatklep nodig, sorry maar ik zit nu met tranen in mijn ogen, ik heb zo met haar te doen, arm kind.
Graag een reactie, anderen waren het overigens met me eens.
Ik snap dat jullie geen precedent willen scheppen maar soms moet je even met de hand over je hart strijken.
[...]
Gisteren vroeg ik op het betreffende topic of dit kon blijven staan. Het meisje heeft ontzettend veel meegemaakt in korte tijd, zusje verloren, moeder daardoor overspannen, dat meisje heeft een uitlaatklep nodig, sorry maar ik zit nu met tranen in mijn ogen, ik heb zo met haar te doen, arm kind.
Graag een reactie, anderen waren het overigens met me eens.
Ik snap dat jullie geen precedent willen scheppen maar soms moet je even met de hand over je hart strijken.
dinsdag 5 januari 2016 om 23:36
quote:MarianneDavids schreef op 05 januari 2016 @ 23:03:
[...]
Beste MarianneDavids,
We begrijpen je vraag maar het is voor het meisje echt beter dat ze professionele hulp zoekt voor haar vraag/uitlaatklep/probleem en dat kunnen wij over het algemeen niet bieden hier op het forum.
Het is zeker heel triest en ik zou best bij de Mods even willen checken of ze haar ook gemaild hebben waar ze hulp kan zoeken, normaal doen ze dat altijd.
Als je het op prijs stelt ga ik daar nu nog even achteraan.
Sorry.
mvg,
Junior.
[...]
Beste MarianneDavids,
We begrijpen je vraag maar het is voor het meisje echt beter dat ze professionele hulp zoekt voor haar vraag/uitlaatklep/probleem en dat kunnen wij over het algemeen niet bieden hier op het forum.
Het is zeker heel triest en ik zou best bij de Mods even willen checken of ze haar ook gemaild hebben waar ze hulp kan zoeken, normaal doen ze dat altijd.
Sorry.
mvg,
Junior.
dinsdag 5 januari 2016 om 23:41
quote:Moiren_ schreef op 05 januari 2016 @ 23:29:
Beter doorverwijzen naar de juiste, veilige, plek.Dat leek ad hoc niet zo'n goed idee. Overigens werd er geen medisch advies gegeven, wel het advies met iemand te gaan praten omdat haar moeder, gezien het aan leukemie overlijden van haar zusje, nog niet in staat leek haar op te vangen. Advies in het algemeen was huisarts en iemand mee, opa, oma, oom, tante, wie dan ook.
Beter doorverwijzen naar de juiste, veilige, plek.Dat leek ad hoc niet zo'n goed idee. Overigens werd er geen medisch advies gegeven, wel het advies met iemand te gaan praten omdat haar moeder, gezien het aan leukemie overlijden van haar zusje, nog niet in staat leek haar op te vangen. Advies in het algemeen was huisarts en iemand mee, opa, oma, oom, tante, wie dan ook.
dinsdag 5 januari 2016 om 23:42
quote:JuniorModeratorViva schreef op 05 januari 2016 @ 23:36:
[...]
Beste MarianneDavids,
Sorry.
mvg,
Junior.Graag, ze kan mijn kleindochter zijn.
[...]
Beste MarianneDavids,
Sorry.
mvg,
Junior.Graag, ze kan mijn kleindochter zijn.
dinsdag 5 januari 2016 om 23:45
dinsdag 5 januari 2016 om 23:46
quote:MarianneDavids schreef op 05 januari 2016 @ 23:41:
[...]
Dat leek ad hoc niet zo'n goed idee. Overigens werd er geen medisch advies gegeven, wel het advies met iemand te gaan praten omdat haar moeder, gezien het aan leukemie overlijden van haar zusje, nog niet in staat leek haar op te vangen. Advies in het algemeen was huisarts en iemand mee, opa, oma, oom, tante, wie dan ook.
Het meisje is 14 en ontzettend kwetsbaar. Die wil jw niet met haar ellende zo exposed hebben op een forum. Niet iedereen heeft goeds in de zin hè.
Dan beter op een afgebakende site met de juiste vrijwilligers e/o hulpverleners.
Liefst zelfs nog rl.
[...]
Dat leek ad hoc niet zo'n goed idee. Overigens werd er geen medisch advies gegeven, wel het advies met iemand te gaan praten omdat haar moeder, gezien het aan leukemie overlijden van haar zusje, nog niet in staat leek haar op te vangen. Advies in het algemeen was huisarts en iemand mee, opa, oma, oom, tante, wie dan ook.
Het meisje is 14 en ontzettend kwetsbaar. Die wil jw niet met haar ellende zo exposed hebben op een forum. Niet iedereen heeft goeds in de zin hè.
Dan beter op een afgebakende site met de juiste vrijwilligers e/o hulpverleners.
Liefst zelfs nog rl.
dinsdag 5 januari 2016 om 23:49
quote:JuniorModeratorViva schreef op 05 januari 2016 @ 23:45:
[...]
Wel graag hier de discussie stoppen. Ik mail de Mod hier nog over want ik weet niet wat er gemaild is. Verdere discussie voeren op Napraat.
Alvast Bedankt.
Junior.Op napraat kom ik niet, achterklap, maar ik stop ermee.
[...]
Wel graag hier de discussie stoppen. Ik mail de Mod hier nog over want ik weet niet wat er gemaild is. Verdere discussie voeren op Napraat.
Alvast Bedankt.
Junior.Op napraat kom ik niet, achterklap, maar ik stop ermee.
dinsdag 5 januari 2016 om 23:54
woensdag 6 januari 2016 om 16:57
quote:anoniem060120161743 schreef op 06 januari 2016 @ 16:31:
Hoi mod ik wil graag mijn acount graag laten verwijderen. Met topics alles erbij
Ik wil weer gelijk nieuwe acount aanmaken! Vind deze kinderachtig worden
En als het goed is moet jullie email als ik afbeeldingen ken plaatsen, doe ik bij me nieuwe acount
Beste,
We hebben jou een email gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Hoi mod ik wil graag mijn acount graag laten verwijderen. Met topics alles erbij
Ik wil weer gelijk nieuwe acount aanmaken! Vind deze kinderachtig worden
En als het goed is moet jullie email als ik afbeeldingen ken plaatsen, doe ik bij me nieuwe acount
Beste,
We hebben jou een email gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva