Centraal Moderatortopic

09-11-2015 09:38 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Na overleg hebben we besloten om het topic (voorlopig) nog te laten staan. We blijven de boel echter scherp in de gaten houden. We hebben dit besloten omdat we zien dat er in de media ook volop gesproken wordt over de omstandigheden rond deze dood. Als forum moeten we daar (onder enkele voorwaarden) een plek voor bieden. We gaan het dus wel in de gaten houden of men niet te ver gaat met speculaties en beschuldigingen zoals dat in eerdere soortgelijke topics ook wel eens gebeurde.

De bans die zijn gegeven zijn in onze ogen nog steeds terecht en die blijven dus gewoon staan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Gek toch dat dit soort topics structureel uit de hand lopen.
Oke, bedankt iig!
Mods ik heb jullie per mail gevraagd om een slotje ruim een uur geleden, waarom komt daar geen antwoord op?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Plus de posts met vreselijke beschuldigingen aan het adres van de heer Everink gestaft, waarom gebeurt daar niks mee?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 05 maart 2016 @ 14:44:

Mods ik heb jullie per mail gevraagd om een slotje ruim een uur geleden, waarom komt daar geen antwoord op?

Onze excuses voor de late reactie. We hebben je inmiddels een mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Wat is de gedachtegang achter dat je in een topic over depressie niet mag schrijven dat je dood wil, maar in een topic over tieten wel?
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-03-2016 15:05
Reden: verwijderd ivm offtopic
% gewijzigd
quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 14:57:

Wat is de gedachtegang achter dat je in een topic over depressie niet mag schrijven dat je dood wil, maar in een topic over tieten wel?

We gaan nu naar dit topic kijken. Het is erg druk vanmiddag dus we hebben helaas niet de tijd gehad om overal even snel op te reageren.

Zodra we duidelijkheid hebben over de situatie ondernemen we actie. Bedankt voor de melding!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:Eindeloos schreef op 05 maart 2016 @ 14:47:

Plus de posts met vreselijke beschuldigingen aan het adres van de heer Everink gestaft, waarom gebeurt daar niks mee?

Zie onze eerdere post in het CM. We houden het in de gaten, maar we zien op dit moment nog geen reden om in te grijpen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic 'Borsten maken mij diep ongelukkig' is verwijderd ivm uiten suïcidale gedachtes/zelfverminking.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het CM is geen discussietopic. Als je vragen hebt over het beleid kan er gemaild worden. Verdere offtopic reacties over reacties op elkaar worden verwijderd en hebben een waarschuwing/ban volgens het bansysteem als gevolg.

Voor onderlinge discussie verwijzen we jullie graag naar het napraattopic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

.
.
LOEP ME MAAR aub.
Het topic 'Waar vind ik een goedkope zwarte kokerrok voor sollicitatie?' is verplaatst naar de pijler mode & beauty.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Hoi mods,

ik zag toevallig dat het Heel Holland Bakt topic al dik over de 3000 posts heeft.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 maart 2016 @ 10:43:

Hoi mods,

ik zag toevallig dat het Heel Holland Bakt topic al dik over de 3000 posts heeft.

Bedankt voor de melding. We hebben het topic gesloten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Mods zouden jullie op het topic schoondochter willen kijken? Volgens de huisregels mag er niet offtopic geklets worden binnen topics. Het is nu een slowchat geworden heel vervelend voor mensen die het volgen. Omdat je eerst door 3 pagina's onzin moet gaan. Dank.
quote:Ttass28 schreef op 06 maart 2016 @ 11:15:

Mods zouden jullie op het topic schoondochter willen kijken? Volgens de huisregels mag er niet offtopic geklets worden binnen topics. Het is nu een slowchat geworden heel vervelend voor mensen die het volgen. Omdat je eerst door 3 pagina's onzin moet gaan. Dank.Het gaat uberhaupt nergens over. Alle pagina's. TO heeft een waarschuwing gepost voor haar schoondochter en verder is er ook niks ontopic te kletsen.
quote:stefanie33 schreef op 05 maart 2016 @ 12:04:

2 vragen

1: Hoe verander ik mijn naam?

2: Hoe verwijder ik topics waar ik ooit op heb gereageerd?

Vraag 1+2: Niet.

De tweede vraag is een ergenis van velen en al heel vaak aangekaart. Wordt helaas niks mee gedaan. Heel vervelend om sommige topics opeens weer boven te zien komen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Mods zouden jullie op het topic schoondochter willen kijken? Volgens de huisregels mag er niet offtopic geklets worden binnen topics. Het is nu een slowchat geworden heel vervelend voor mensen die het volgen. Omdat je eerst door 3 pagina's onzin moet gaan. Dank.

We zullen het topic gaan beoordelen. Bedankt voor de melding.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 06 maart 2016 @ 11:33:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaTO heeft anders aangegeven het geen probleem te vinden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

TO heeft zelf gezegd dat zij het prima vind dat er gekletst werd aangezien ze haar zegje gedaan had. Jij bent degene die er over viel en zij kwam daarna zeggen dat het helemaal prima was. En dat weet je.

quote:ModeratorViva schreef op 06 maart 2016 @ 11:33:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
quote:himalaya schreef op 06 maart 2016 @ 12:32:

[...]

TO heeft anders aangegeven het geen probleem te vinden.

Bedankt. Wij zijn hiervan op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Mods, mag ik een topic openen met daarin een link naar een livewebcam van iets leuks?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven