Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
10-11-2017 23:56
Goh, dat is al de tweede tip van mijn hand die werkt. Ik denk dat ik maar naar India ga emigreren.
Bodhisatva Voldahmorta?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
11-11-2017 00:14
Bodhisatva Voldahmorta?
Er is een waarschuwing naar u uitgevaardigd wegens het hinten naar mijn volgende nick.
CarmiggelT schreef:
10-11-2017 21:44
Mods, is al bekend hoe we uit het militairentopic kunnen geraken?
Ik zit er ook in vast , in die militaire loop. Suggesties? Ipad hier
Lady*Voldemort schreef:
10-11-2017 21:46
En als je op Rajneesh moet wachten....
Die heb ik toevallig net aan de telefoon gehad en hij mompelde iets over problemen met microsoftwindows..
Raj heeft vast een bijbaantje.
Nicotientje schreef:
11-11-2017 09:41
Ik zit er ook in vast , in die militaire loop. Suggesties? Ipad hier
cookies verwijderen staat hier boven
helpt maar tijdelijk
:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2017 16:23
Reden: off-topic
98.94% gewijzigd
cookies verwijderen helpt niet. LV
je bent beter dan de TD maar het is nog niet helemaal in orde
S-Meds schreef:
11-11-2017 13:00
Ja, nou heb ik mijn baan al opgezegd, mijn huis verkocht en een enkeltje Calcutta geboekt.
S-Meds schreef:
11-11-2017 13:00
Ccleaner installeren en een keer laten draaien?
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2017 16:25
98.95% gewijzigd
,
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2017 16:24
0.00% gewijzigd
Lieve mods,

Ik wil graag doorgeven dat iets wat de technische dienst heeft gedaan met de opdringerige dames van het Tempo-Team echt een paar dagen werkte.
Als gebruiker laat ik graag weten dat dat echt een paar dagen fijn was en ik alweer heimwee heb naar die paar dagen zonder ongewenste filmpjes frontaal in beeld die het forum laten vastlopen.
Doe ermee wat je wilt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Vraagje: tellen die spammerts mee als actieve gebruikers?
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2017 16:17
99.66% gewijzigd
Even maar weer een andere vraag,aan Viva -Mod.
Ik sta ingelogd nu, (voor hoe lang? ) maar ik moet om te reageren, wederom inloggen?

Serieus wat is hier nu de bedoeling van, maar echt dit is toch raar!
Onderin staat dan leuk : om op dit topic te reageren moet men ingelogd zijn? Huh, maar ik was al ingelogd.

Mobiel forummer is onderhand net een hindernis -baan aan het worden.

Soms iedere dag moeten inloggen, en met wat geluk blijft de inlog maximaal 1 week! Of minimaal moet ik constateren.

Overlappende reclames, dat er niets meer kan dan hele pagina af te sluiten.
(Voor het gemak moet men dan maar een add-blocker erop losgooien! )
De wereld op zijn kop.

De toon meer optie, best onvriendelijk en niet handig, zeker na 2 antwoorden!
Is het mogelijk om dat na meerdere antwoorden te doen?

En nu vandaag als klapper op de vuurpijl, men staat ingelogd, althans ikzelf. .en dan moet ik nog eens inloggen om te kunnen reageren!
Maar echt echt. .wat is de bedoeling van al deze hindernissen?
Ik vraag mij serieus af wat de bedoeling hiervan is.
En wil dat wel weten het waarom.

Ik krijg meer het idee dat het forum zo de nek word omgedraaid. ..Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

En ik lees al jaren mee voordat ik een account aanmaakte, en zie een geweldig forum. .plat gezegd naar de klote gaan.

Jullie hadden notabene aan de forummers gevraagd naar de wensen etc...en meen ik mij te herinneren ook naar eventuele testers. ..wat is daar daadwerkelijk van terecht gekomen?

Het is jammer dat het vernieuwen en aanpassen, op een hindernisbaan gaat lijken.
Het gebruiksvriendelijke is een groot ongemak geworden.
@(
simbalabimba schreef:
10-11-2017 13:29
Ik zie nieuwe topics van nieuwe forummers??

Hoe doen ze dat?

Omdat 'oude' forummers, zoals ik, dat niet kunnen, heb ik een nieuwe nickname aangemaakt. Die werkt nog niet omdat i e niet geactiveerd, maar er is ook nog geen activatiecode.
Hoe komen nieuwe forummers aan hun activatiecode? Of ben ik te ongeduldig,
Is de wachttijd langer dan 3 dagen?
Als je niets hebt ontvangen dan moet je ons even mailen en zullen wij het account handmatig activeren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

helmadepelma schreef:
11-11-2017 16:09
Even maar weer een andere vraag,aan Viva -Mod.
Ik sta ingelogd nu, (voor hoe lang? ) maar ik moet om te reageren, wederom inloggen?

Serieus wat is hier nu de bedoeling van, maar echt dit is toch raar!
Onderin staat dan leuk : om op dit topic te reageren moet men ingelogd zijn? Huh, maar ik was al ingelogd.

Mobiel forummer is onderhand net een hindernis -baan aan het worden.

Soms iedere dag moeten inloggen, en met wat geluk blijft de inlog maximaal 1 week! Of minimaal moet ik constateren.

Overlappende reclames, dat er niets meer kan dan hele pagina af te sluiten.
(Voor het gemak moet men dan maar een add-blocker erop losgooien! )
De wereld op zijn kop.

De toon meer optie, best onvriendelijk en niet handig, zeker na 2 antwoorden!
Is het mogelijk om dat na meerdere antwoorden te doen?

En nu vandaag als klapper op de vuurpijl, men staat ingelogd, althans ikzelf. .en dan moet ik nog eens inloggen om te kunnen reageren!
Maar echt echt. .wat is de bedoeling van al deze hindernissen?
Ik vraag mij serieus af wat de bedoeling hiervan is.
En wil dat wel weten het waarom.

Ik krijg meer het idee dat het forum zo de nek word omgedraaid. ..Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

En ik lees al jaren mee voordat ik een account aanmaakte, en zie een geweldig forum. .plat gezegd naar de klote gaan.

Jullie hadden notabene aan de forummers gevraagd naar de wensen etc...en meen ik mij te herinneren ook naar eventuele testers. ..wat is daar daadwerkelijk van terecht gekomen?

Het is jammer dat het vernieuwen en aanpassen, op een hindernisbaan gaat lijken.
Het gebruiksvriendelijke is een groot ongemak geworden.
@(
Inderdaad heel vervelend. Helaas kunnen wij hier zelf niets aan doen. Zou je dit verhaal willen mailen naar forum@viva.nl? Dan kunnen wij er voor zorgen dat het bij de juiste mensen terecht komt. Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2017 16:54
Reden: of
99.46% gewijzigd
ModeratorViva schreef:
11-11-2017 16:17
Inderdaad heel vervelend. Helaas kunnen wij hier zelf niets aan doen. Zou je dit verhaal willen mailen naar forum@viva.nl? Dan kunnen wij er voor zorgen dat het bij de juiste mensen terecht komt. Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Lezen die juiste mensen nooit het moderatortopic?
helmadepelma schreef:
11-11-2017 16:30
Sorry, maar het staat hier toch?
Mvg
De mods kunnen helaas niet knippen en plakken, en de technische dienst komt niet op dit forum. Dus je moet mailen :)
Zijn jullie soms, bij gebrek aan CM, "hogerhand" nu aan het spammen met onze mails? Om op die manier ons -en dan wellicht ook jullie- punt duidelijk te maken?

Oftewel: is het verzoek om te mailen gewoon jullie manier om naar boven toe duidelijk te maken dat al dat gekloot met het forum de spuigaten uitloopt en dat als er niet serieus geld en aandacht aan het forum gegeven wordt, de hele boel hier implodeert?

Want dan wil ik best mailen met wat er niet werkt allemaal. Maar tot nu toe heb ik de behoefte niet, omdat mijn indruk is dat het gewoon rechtstreeks de prullenbak in verdwijnt. En san heb ik wel betere dingen te doen dan jullie vertellen wat je zelf ook al weet omdat we op hetzelfde forum zitten.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Wat is er precies off topic als ik zeg dat die #*$&/^_reclame van Tempo Team averechts werkt?
Lijkt mij zinnige feedback.
Ik heb daar overigens ook al een mail naar Tempo Team aan gewaagd.
Corona67 schreef:
11-11-2017 16:31
Lezen die juiste mensen nooit het moderatortopic?
De technische dienst leest inderdaad niet het moderator topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

*Beeldig* schreef:
11-11-2017 16:40
Zijn jullie soms, bij gebrek aan CM, "hogerhand" nu aan het spammen met onze mails? Om op die manier ons -en dan wellicht ook jullie- punt duidelijk te maken?

Oftewel: is het verzoek om te mailen gewoon jullie manier om naar boven toe duidelijk te maken dat al dat gekloot met het forum de spuigaten uitloopt en dat als er niet serieus geld en aandacht aan het forum gegeven wordt, de hele boel hier implodeert?

Want dan wil ik best mailen met wat er niet werkt allemaal. Maar tot nu toe heb ik de behoefte niet, omdat mijn indruk is dat het gewoon rechtstreeks de prullenbak in verdwijnt. En san heb ik wel betere dingen te doen dan jullie vertellen wat je zelf ook al weet omdat we op hetzelfde forum zitten.
De mails verdwijnen niet in de prullenbak. Alles wordt doorgezet naar de technische dienst, meer kunnen wij moderators helaas niet doen...

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven