Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
'(vrouwelijke) sexbuddy gezocht' is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Ha modjes! Ik heb n vraag.
Het topic ‘zou je n relatie beginnen met een roker’ deed me een beetje nadenken over wat ik dealbreakers zou vinden.
Één daarvan ligt behoorlijk gevoelig hier heb ik gemerkt. En eigenlijk wil ik er best graag n topic over openen, want het intrigeert me enorm. Maar ik heb geen zin in consequenties door gestaf vanwege lange tenen, achilleshielen, tere zieltjes.
Is een heads up als deze voldoende om jullie mijn goede intenties kenbaar te maken en er zodoende niet blind of stafjes wordt gereageerd?
Vriendelijk.
ModeratorViva schreef:
01-07-2018 22:11
'(vrouwelijke) sexbuddy gezocht' is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Jammer. We hadden het er net zo gezellig.
Jammer, was een gezellig topic
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-07-2018 22:31
Reden: offtopic
0.00% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
patatjedubbelmayo schreef:
01-07-2018 22:12
Het topic ‘zou je n relatie beginnen met een roker’ deed me een beetje nadenken over wat ik dealbreakers zou vinden.
Één daarvan ligt behoorlijk gevoelig hier heb ik gemerkt. En eigenlijk wil ik er best graag n topic over openen, want het intrigeert me enorm. Maar ik heb geen zin in consequenties door gestaf vanwege lange tenen, achilleshielen, tere zieltjes.
Is een heads up als deze voldoende om jullie mijn goede intenties kenbaar te maken en er zodoende niet blind of stafjes wordt gereageerd?
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 01-07-2018 22:27
Reden: Dubbel.
12.85% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
patatjedubbelmayo schreef:
01-07-2018 22:12
Dat is geen enkel probleem. We gaan ook niet altijd in op ieder stafje, maar we proberen zoveel mogelijk naar de context te kijken waar mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Thnx!
Vriendelijk.
Het is weer ochtend en dus weer vol spam! Nogmaals de vraag: wordt hier aan gewerkt dat dit niet meer kan of gewoon niet meer op het forum kijken voor de eerste mod wakker is geworden?
Wordt er sowieso nog iets aan bugs gedaan, of het bugstopic gelezen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
02-07-2018 05:47
Wordt er sowieso nog iets aan bugs gedaan, of het bugstopic gelezen?
Dit vraag ik mij ook af. Ook omdat bugs die eerder opgelost waren nu ineens weer terug zijn. En nee dat heb ik niet gemeld op het bugstopic omdat ik niet het idee heb dat daar nog gelezen wordt, laat staan dat er überhaupt nog iets aan gedaan wordt.
Nr 1
memberlist.php?mode=viewprofile&u=372194
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nr2:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=372192
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Spam stroomt weer binnen. Is het nou zo moeilijk om ervoor te zorgen dat posts in een vreemde taal of in elk geval een niet-westerse letter geweigerd worden? Serieuze vraag. Dat zou al 90 procent schelen.
.
Wie heeft er nu weer een loempia besteld bij de Chinees en is die vergeten af te halen?
ririanneke schreef:
02-07-2018 05:43
Het is weer ochtend en dus weer vol spam! Nogmaals de vraag: wordt hier aan gewerkt dat dit niet meer kan of gewoon niet meer op het forum kijken voor de eerste mod wakker is geworden?
Ik heb sterk de indruk dat helaas het tweede het geval is.
World of Warcraft: Legion
impala schreef:
02-07-2018 08:11
Spam stroomt weer binnen. Is het nou zo moeilijk om ervoor te zorgen dat posts in een vreemde taal of in elk geval een niet-westerse letter geweigerd worden? Serieuze vraag. Dat zou al 90 procent schelen.
Ik ben er overigens op tegen dat delen van Unicode worden geweerd. Ik (en misschien andere forummers ook) wil nog steeds andere alfabetten gebruiken (in topics over vreemde talen) en ik wil graag buitenlandse namen correct spellen (met accenten).

Er moet gewoon meer gedaan worden aan dat gespam.
TsumTsum schreef:
02-07-2018 08:23
Wie heeft er nu weer een loempia besteld bij de Chinees en is die vergeten af te halen?
:rofl:
Zo, dat is fors, die spam, bijna 8 bladzijden vol, dus zo'n 200; een ander forum ging er dit weekeinde zelfs door plat, niet te bereiken :(
Sterkte, mod.

En nog één : memberlist.php?mode=viewprofile&u=372199
nounou
Gaan jullie nog iets doen aan de cookies en plaatjes/avatars niet meer zien? Iemand hier heeft de oplossing al gemeld he. Zou appeltje-eitje (koekje) moeten zijn.
Such fun!1
Het topic 'Alsof ik altijd moet poepen' is verwijderd ivm het vragen van medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Ik heb alweer een Chinees gestaft...
hans66 schreef:
02-07-2018 08:33
Ik ben er overigens op tegen dat delen van Unicode worden geweerd. Ik (en misschien andere forummers ook) wil nog steeds andere alfabetten gebruiken (in topics over vreemde talen) en ik wil graag buitenlandse namen correct spellen (met accenten).

Heb ik aan gedacht. Er zijn ook wel eens topics waarin de vertaling van een Chinese of Herbreeuwse tekst wordt gevraagd. Maar de hoeveelheid spam is dusdanig dat ik dat nadeel voor lief zou nemen. Je zou de regel ook alleen kunnen laten gelden voor openingsposts. Dan kom je ook al een heel eind. Of dat er niet louter buitenlandse taal/tekens mogen worden gebruikt.

Mod, is dit iets waaraan gedacht of gewerkt wordt?
.
Je zou de vreemde talen ook alleen kunnen weren in topictitels, dan ben je er ook.
RikM schreef:
02-07-2018 09:46
Je zou de vreemde talen ook alleen kunnen weren in topictitels, dan ben je er ook.
Yep ik wilde dat net toevoegen, maar jij zegt het al :)
Lijkt mij een piece of cake :proud:

Wat zou het nou fijn zijn als Viva zou zeggen: goed idee, we gaan ermee aan de slag. Of uitlegt waarom dit niet ingevoerd is/wordt.
**keeps on dreaming**
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven