Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lise1985 schreef:
04-07-2018 15:40
Ik heb er een mailtje aan gewaagd en daar kreeg ik geen inhoudelijk antwoord. Dat vind ik best jammer, want blijkbaar wordt hier gehandhaaft op basis van willekeur en stafjes, en niet op basis van de regels.

En ik ben het niet gewend om waarschuwingen te krijgen dus stiekem vind ik het best erg :P
Da's algemeen bekend, toch? Al beweren ze ook dat ze de context eromheen lezen. Wat ze duidelijk niet doen.
KyloRen schreef:
04-07-2018 16:18
Da's algemeen bekend, toch? Al beweren ze ook dat ze de context eromheen lezen. Wat ze duidelijk niet doen.
Ik heb er nooit zo bij stil gestaan, tot nu dus.
KyloRen schreef:
04-07-2018 16:18
Dit is dan ook een Vivacratie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
04-07-2018 16:55
Dit is dan ook een Vivacratie.
Haha mooi woord. Die houden we erin. Maar ik ga het modtopic verlaten, straks heb ik een waarschuwing aan mijn broek.
.
impala schreef:
04-07-2018 17:03
Haha mooi woord. Die houden we erin. Maar ik ga het modtopic verlaten, straks heb ik een waarschuwing aan mijn broek.
Dit wordt straks allemaal verwijderd onder het mom van offtopic ;-)
Het topic 'Weer bloedverlies' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

ModeratorViva schreef:
04-07-2018 20:42
Het topic 'Weer bloedverlies' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Waarom krijg ik daarvoor een waarschuwing? Ik ben geen TO
lise1985 schreef:
04-07-2018 21:00
Waarom krijg ik daarvoor een waarschuwing? Ik ben geen TO
Ze moeten je wel hebben vandaag he :D

Ik vind het sowieso geklets, dat ze dat topic hebben verwijderd. Die TO vroeg nergens om medisch advies. En dan nog, wat voor advies hadden we haar moeten geven? Een tampon?
Lady*Voldemort schreef:
04-07-2018 21:02
Ze moeten je wel hebben vandaag he :D

Ik vind het sowieso geklets, dat ze dat topic hebben verwijderd. Die TO vroeg nergens om medisch advies. En dan nog, wat voor advies hadden we haar moeten geven? Een tampon?
Ik vond wel dat dit vragen was om medisch advies, maar om mij nou als TO aan te merken.
Het staat weer vol spam: memberlist.php?mode=viewprofile&u=372391
Gaat lekker met de spam.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=372399
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het topic 'Waar vind je het snelst? Of zijn er geïnteresseerde vrouwen' is verwijderd i.v.m. hengelen.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

@Mod, wil je nog even reageren op mijn post?
Het loopt weer vol met spam. Eerst de Chinese, nu Arabisch. Gooi dat hek op slot
Hardnekkig type memberlist.php?mode=viewprofile&u=372407
nounou
Mag ik op anoniem?
Bedankt alvast.
Goedemorgen,

het lijkt niet te lukken om een privébericht te versturen. Bericht blijft hangen in postvak uit, zou hij niet in verzonden berichten moeten komen?

Dank alvast voor het antwoord.
Yoginica schreef:
05-07-2018 11:27
Goedemorgen,

het lijkt niet te lukken om een privébericht te versturen. Bericht blijft hangen in postvak uit, zou hij niet in verzonden berichten moeten komen?

Dat is al sinds het forum is vernieuwd een probleem, en het is nog steeds niet opgelost. En dit vernieuwde forum is er al langer dan een jaar.
Dat schiet lekker op dan :D Ik kom het nu pas tegen, omdat ik voor het eerst een bericht wil versturen.

Nouja, dan vraag ik er bij deze nogmaals aandacht voor!
lise1985 schreef:
05-07-2018 09:30
@Mod, wil je nog even reageren op mijn post?
Hi Lise1985,

We hebben het even nagelopen en wij hebben inderdaad een foutje gemaakt. De waarschuwing is ingetrokken.

Fijne dag nog.

Met vriendelijke groet,

Moderator VIVA forum

Wie heeft er een Chinese rijsttafel besteld? Volgens mij staat je bestelling klaar om af te halen in Melbourne!
TsumTsum schreef:
05-07-2018 12:55
Wie heeft er een Chinese rijsttafel besteld? Volgens mij staat je bestelling klaar om af te halen in Melbourne!

:rofl:
Rasheed had trek denk ik.
Spam, spam, spam!!!
Yoginica schreef:
05-07-2018 11:27
Goedemorgen,

Soms lukt het alsnog; waarschijnlijk wanneer de ander inlogt, verdwijnt het vanuit 'postvakuit' naar verzonden.
Wie weet heb je geluk ;-)
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven