Centraal Moderatortopic
donderdag 7 juni 2018 om 10:21
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 11 juli 2018 om 22:11
himalaya schreef: ↑10-07-2018 22:15Het lijkt me niet zo handig om in het bantopic een link te plaatsen naar het napraattopic. Dat is binnen de kortste keren volgekletst en dan moeten jullie er weer aan denken om én in deze OP én in de OP van het bantopic een link aan te passen.
Kun je daar niet beter verwijzen naar ‘het napraattopic op de pijler overig’?
Edit: in het ‘oude’ bantopic staat ook een linkje naar de Napraat. Deel 45. Om precies te zijn, terwijl deel 100 nu bezig is..
Omdat het oude/nieuwe/toch niet volle/gesloten/verwijderde bantopic jullie aandacht heeft, herhaal ik mezelf nog maar een keer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 11 juli 2018 om 22:14
Volgens mij was dit de reden dat er een nieuw bantopic was geopend, zodat er wel duidelijk in de OP stond dat je er niet mag reageren.Loullah schreef: ↑11-07-2018 22:00Nog 1 opmerking lieve aardige moderators.
In het oude topic staat niet dat je er niet in mag reageren, of dat het ban systeem gehanteerd zal worden wanneer dit wel gedaan word. Jullie geven via mail geen reactie waar dat op slaat maar afijn, even melden in het OP zou wel handig en transparant zijn lijkt mij om te voorkomen dat er nieuwe slachtoffers worden gemaakt, toch?![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 11 juli 2018 om 22:16
OliebolmetKrenten schreef: ↑11-07-2018 22:02Hoi moderator
Als ik op dit moment kijk op de topic's waar ik op heb gereageerd, opent hij vanzelf vanaf het eerste bericht dat ik heb geplaatst, zou het handiger vinden als hij opent bij het laatste bericht dat ik heb geplaatst.
Ik wil’ naar het laatst gelezen bericht’.
woensdag 11 juli 2018 om 22:19
woensdag 11 juli 2018 om 22:20
Bedankt voor de tip en het is aangepast!Loullah schreef: ↑11-07-2018 22:00Nog 1 opmerking lieve aardige moderators.
In het oude topic staat niet dat je er niet in mag reageren, of dat het ban systeem gehanteerd zal worden wanneer dit wel gedaan word. Jullie geven via mail geen reactie waar dat op slaat maar afijn, even melden in het OP zou wel handig en transparant zijn lijkt mij om te voorkomen dat er nieuwe slachtoffers worden gemaakt, toch?![]()
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 11 juli 2018 om 22:27
Helaas is dit nog niet mogelijk ivm een bug.OliebolmetKrenten schreef: ↑11-07-2018 22:02Hoi moderator
Als ik op dit moment kijk op de topic's waar ik op heb gereageerd, opent hij vanzelf vanaf het eerste bericht dat ik heb geplaatst, zou het handiger vinden als hij opent bij het laatste bericht dat ik heb geplaatst.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 11 juli 2018 om 22:29
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Hoi Moderator
Hoe werkt het als je iemand op negeer zet? Krijgt diegene dan een melding dat zij genegeerd wordt door een bepaalde gebruiker? Persoonlijk zou ik het wel fijn vinden om dan een melding te krijgen. Want stel dat ik niets vermoed en dan bij betreffende gebruiker reageer op haar topic, dan is dat verspilde moeite.
Hoe werkt het als je iemand op negeer zet? Krijgt diegene dan een melding dat zij genegeerd wordt door een bepaalde gebruiker? Persoonlijk zou ik het wel fijn vinden om dan een melding te krijgen. Want stel dat ik niets vermoed en dan bij betreffende gebruiker reageer op haar topic, dan is dat verspilde moeite.
woensdag 11 juli 2018 om 22:46
OliebolmetKrenten schreef: ↑11-07-2018 22:39Hoi Moderator
Nee, daar krijg je geen melding van.
donderdag 12 juli 2018 om 10:09
ModeratorViva schreef: ↑11-07-2018 21:26Beste Head*,
Zeg maar moderator...
Wij zijn op de hoogte van het probleem en we begrijpen de frustratie. Er wordt aan gewerkt door de IT, maar is inderdaad nog niet helemaal opgelost blijkbaar. We hebben de meldingen doorgegeven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dank je, ik hoop snel weer ava's te zien, dat forumt een stuk makkelijker.
donderdag 12 juli 2018 om 10:50
Niet dat het mij wat uitmaakt maar De Bar is bij 700 posts ook niet vol en daar wordt wel een slotje op geplaatst. Waarom dan niet bij deze forummer die hier vriendelijk om verzoekt? Dat is toch meten met twee maten m.i.ModeratorViva schreef: ↑11-07-2018 21:19Scherp!
Wij plaatsen ook geen slotjes, behalve als het topic 'vol' is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
donderdag 12 juli 2018 om 11:10
Mwah. TO komt hier klagen dat haar topic uit de hand gelopen is, maar dat is nogal haar eigen schuld. Zelf deed ze net zo hard mee met ongezellig doen of whatever. Ze heeft niet voor niets 2x achter elkaar een ban gehad.
donderdag 12 juli 2018 om 11:15
Ah dat had ik niet meegekregen, heb het topic niet gevolgd. Het ging mij meer om de opmerking van de Mod.
donderdag 12 juli 2018 om 12:03
Het topic is een rollercoaster
Maar in principe sluiten de mods echt geen topics, alleen als het vol is. Verwijderen doen ze al helemaal amper op verzoek (behalve bij privacy), kijk maar naar de TO die meerdere keren had gevraagd een topic te laten verwijderen vanwege privacy... Het werd pas verwijderd nadat zij op anoniem was gegaan en andere forummers kwamen klagen in het modtopic.
donderdag 12 juli 2018 om 12:50
Joehoe, mods
nounou
donderdag 12 juli 2018 om 13:22
Het topic ''Ik denk dat mijn vriendje het gaat uitmaken'' is verwijderd ivm te jonge TO.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
donderdag 12 juli 2018 om 13:41
Bedankt voor het antwoord.ModeratorViva schreef: ↑11-07-2018 21:22Beste Yasmeenah82,
Op dit moment is het technisch nog niet mogelijk om de quotes van de genegeerde forummers te verwijderen.
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
donderdag 12 juli 2018 om 14:16
memberlist.php?mode=viewprofile&u=372799
Er is weer een spammer die het adres heeft gevonden
Er is weer een spammer die het adres heeft gevonden
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
donderdag 12 juli 2018 om 19:57