Centraal Moderatortopic
donderdag 7 juni 2018 om 10:21
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 22 juli 2018 om 15:55
De vakantie van kindertjes die ziek in hun domme hoofd zijn.
Jij dus.
zondag 22 juli 2018 om 16:03
De kans dat de Mod, als gemiddelde Nederlander, níet een telefoon of tablet bij de hand heeft, is nagenoeg nihil.zazamaenade schreef: ↑22-07-2018 15:28Dat weten ze al sinds woensdag of donderdag. Toen is het begonnen, geloof ik.
Ze zullen om 11 uur wel naar het strand zijn vertrokken. Hopelijk staan ze in een dikke file![]()
Dus Mod, tenzij je door je bundel heen bent: effe inloggen, de prullenbak openen om die verrekte trolltopics erin te mieteren en een perma om de nek van TO's te hangen, mag je daarna weer lekker zen je laveloos drinken aan de rosé bruinbakken op het strand.
zondag 22 juli 2018 om 16:09
eva-luna schreef: ↑22-07-2018 16:03De kans dat de Mod, als gemiddelde Nederlander, níet een telefoon of tablet bij de hand heeft, is nagenoeg nihil.
Dus Mod, tenzij je door je bundel heen bent: effe inloggen, de prullenbak openen om die verrekte trolltopics erin te mieteren en een perma om de nek van TO's te hangen, mag je daarna weer lekker zen je laveloos drinken aan de rosé bruinbakken op het strand.
Die telefoon gebruiken ze dus duidelijk niet voor hun werk.
Of misschien zijn ze tijdens hun werk aan het oefenen om off-line te leven
nounou
zondag 22 juli 2018 om 16:26
Nou dit! Voor sommigen hier is het ook beter om even wat anders te gaan doen.Lady*Voldemort schreef: ↑22-07-2018 16:08Nou ja het is zondag he. En de wereld vergaat natuurlijk niet als die rare posts een paar uur blijven staan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 juli 2018 om 16:30
zondag 22 juli 2018 om 16:41
Voelde je je aangesproken?zazamaenade schreef: ↑22-07-2018 16:30Oh, maakt mams zich zorgen, of wil ze wat anders zeggen ?
Ik zou zeggen, houd je bezig met je eigen leven, dan doen anderen dat ook.
Zo dapper ook weer, die algemeenheden.
zondag 22 juli 2018 om 16:45
Jeetje joh, mods zijn ook maar mensen met vrije tijd die ze nu graag buiten willen doorbrengen hè. Niet iedereen zit constant op het e.o.a. device.zazamaenade schreef: ↑22-07-2018 16:09Die telefoon gebruiken ze dus duidelijk niet voor hun werk.
Of misschien zijn ze tijdens hun werk aan het oefenen om off-line te leven![]()
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 22 juli 2018 om 16:48
Ik neem toch aan dat ze wel diensten hebben, en met een schuin oog kijken hoeveel er gestaft wordt? Elk nep topic is gestaft, en er gebeurt nog steeds niets.Grobbekuiken_ schreef: ↑22-07-2018 16:45Jeetje joh, mods zijn ook maar mensen met vrije tijd die ze nu graag buiten willen doorbrengen hè. Niet iedereen zit constant op het e.o.a. device.
Dus of
Op zondagen in de zomervakantie kun ke lekker je gang gaan zonder dat er gemodereerd wordt. Prima maar laat die andere dagen van t jaar lekker zitten.
Of
Dit is geen reden om in te grijpen voor de mods
Een zebra is geen paard met strepen
zondag 22 juli 2018 om 16:49
Was een (flauw) grapjeLady*Voldemort schreef: ↑22-07-2018 16:08Nou ja het is zondag he. En de wereld vergaat natuurlijk niet als die rare posts een paar uur blijven staan.
Maar ik wil me best aanbieden voor de zondagmiddag tussen 1 en 3 en de doordeweekse ochtenden tussen half 6 en half 7. Doen we om beurten een opschoondienst?
anoniem_275457 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 16:56
0.39% gewijzigd
zondag 22 juli 2018 om 16:54
Grobbekuiken_ schreef: ↑22-07-2018 16:45Jeetje joh, mods zijn ook maar mensen met vrije tijd die ze nu graag buiten willen doorbrengen hè. Niet iedereen zit constant op het e.o.a. device.
Tuurlijk, ik mag hopen dat ze als ze vrij zijn niet op dit forum zitten
Maar een groot forum als dit dat gewoon niet gemodereerd wordt, overdag, dat vind ik wel vreemd.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 22-07-2018 16:55
4.83% gewijzigd
nounou
Het gaat dus om memberlist.php?mode=viewprofile&u=373209
Het gaat niet alleen om de zondag. Racistische meuk blijft ook gewoon staan. Als er echt gemodereerd zou worden, dan hou je bepaalde dingen gewoon iets meer in de gaten. Als er gewoon gezegd wordt dat er alleen op stafjes gereageerd wordt vind ik dat prima. Dan weet je hoe het zit. En die neptopics van vandaag kunnen me sowieso al niet schelen.Lady*Voldemort schreef: ↑22-07-2018 16:08Nou ja het is zondag he. En de wereld vergaat natuurlijk niet als die rare posts een paar uur blijven staan.
De enige plek waar actief gemodereerd wordt, is hier in het mod topic. Deze post zal vanavond wel weg zijn omdat het off topic is.
zondag 22 juli 2018 om 16:57
Geen idee hoe het geregeld is.Jamaarhoe schreef: ↑22-07-2018 16:48Ik neem toch aan dat ze wel diensten hebben, en met een schuin oog kijken hoeveel er gestaft wordt? Elk nep topic is gestaft, en er gebeurt nog steeds niets.
Dus of
Op zondagen in de zomervakantie kun ke lekker je gang gaan zonder dat er gemodereerd wordt. Prima maar laat die andere dagen van t jaar lekker zitten.
Of
Dit is geen reden om in te grijpen voor de mods
Maar boos gaan zitten doen (niet jij trouwens) om dat er niet zo goed gemodereerd wordt, op zondag, in de vakantie, snap ik niet zo goed. Dat gaat toch al jaren zo?
Wordt dan zelf mod zou ik zeggen (algemeen bedoeld, niet jij persoonlijk
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 22 juli 2018 om 16:57
zondag 22 juli 2018 om 16:58
zazamaenade schreef: ↑22-07-2018 16:54Tuurlijk, ik mag hopen dat ze als ze vrij zijn niet op dit forum zitten![]()
Maar een groot forum als dit dat gewoon niet gemodereerd wordt, overdag, dat vind ik wel vreemd.
Ik vind dat ook vreemd, het is ook gewoon een betaalde baan toch?
zondag 22 juli 2018 om 17:02
Dat is waar. Dat ze die rommel eerst eens aanpakken, dan mogen die kinderachtige troltopics van mij best nog een paar dagen blijven staan.bethweeter schreef: ↑22-07-2018 16:54Het gaat niet alleen om de zondag. Racistische meuk blijft ook gewoon staan.
zondag 22 juli 2018 om 17:09
the_Wicked_Witch schreef: ↑22-07-2018 16:58Ik vind dat ook vreemd, het is ook gewoon een betaalde baan toch?
Zou het? Vast geen fulltime baan dan.