Centraal Moderatortopic
donderdag 7 juni 2018 om 10:21
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 27 juli 2018 om 19:50
Weten jullie dat zeker? Impala's laatste ban was (volgens jullie bantopic) een jaar geleden, en duurde 48 uur: viewtopic.php?f=8&t=235701&start=#p27364773ModeratorViva schreef: ↑27-07-2018 19:45Beste missie M.,
bedankt voor je vraag. De ban klopt volgens onze gegevens.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Oh ja, linkjes werken niet correct
vrijdag 27 juli 2018 om 19:58
Goed speur werk!KyloRen schreef: ↑27-07-2018 19:50Weten jullie dat zeker? Impala's laatste ban was (volgens jullie bantopic) een jaar geleden, en duurde 48 uur: viewtopic.php?f=8&t=235701&start=#p27364773
Oh ja, linkjes werken niet correctPagina 59, 28 juli 2017. overig/bantopic/list_messages/235701/58
vrijdag 27 juli 2018 om 20:01
vrijdag 27 juli 2018 om 20:03
Bantopics zijn toen samengevoegd, volgens mij.Pipistrello schreef: ↑27-07-2018 20:02Pas geleden had ze 48 uur. Misschien staat dat in het oude bantopic of er daar ergens iets verloren gegaan.
vrijdag 27 juli 2018 om 20:42
Beste mod,
Ik heb een ban omdat ik tegen de vrouw van de fuchsiakweker zei dat ze me niet negeerde terwijl ze dat wel beloofd had. 48 uur nota bene. Dat is blijkbaar zwaarder dan een diagnose stellen. Mijn verzoek is of jullie het hele topic nog eens willen doorlezen en je nog eens goed willen afvragen of mijn twee zinnen inderdaad zo verschrikkelijk provocerend zijn of dat er weer eens iemand op uit is om mensen bannen aan te naaien. Kijk bijvoorbeeld eens naar de reacties van TO en kijk eens hoe anderen reageren. Mijn reacties waren nog zeer mild.
O ja,
Ik kan nog steeds posten.
Ik heb een ban omdat ik tegen de vrouw van de fuchsiakweker zei dat ze me niet negeerde terwijl ze dat wel beloofd had. 48 uur nota bene. Dat is blijkbaar zwaarder dan een diagnose stellen. Mijn verzoek is of jullie het hele topic nog eens willen doorlezen en je nog eens goed willen afvragen of mijn twee zinnen inderdaad zo verschrikkelijk provocerend zijn of dat er weer eens iemand op uit is om mensen bannen aan te naaien. Kijk bijvoorbeeld eens naar de reacties van TO en kijk eens hoe anderen reageren. Mijn reacties waren nog zeer mild.
O ja,
Ik kan nog steeds posten.
vrijdag 27 juli 2018 om 21:02
Mods,
mochten jullie nu denken: “god meds, kan je ons niet mailen over die ban?”. Ja dat kan wel maar ik heb geen mail van jullie gehad. Ik vind het best pijnlijk om in het bantopic te zien dat ik een ban heb zonder dat ik ooit een mail heb gehad. Zo gaan we toch niet met elkaar om? En had ik al gezegd dat ik niks banwaardigs heb gedaan en ook geen 48 zou moeten hebben omdat mijn vorige ban is herroepen wegens onterecht uitgedeeld.
Groeten Meds
mochten jullie nu denken: “god meds, kan je ons niet mailen over die ban?”. Ja dat kan wel maar ik heb geen mail van jullie gehad. Ik vind het best pijnlijk om in het bantopic te zien dat ik een ban heb zonder dat ik ooit een mail heb gehad. Zo gaan we toch niet met elkaar om? En had ik al gezegd dat ik niks banwaardigs heb gedaan en ook geen 48 zou moeten hebben omdat mijn vorige ban is herroepen wegens onterecht uitgedeeld.
Groeten Meds
vrijdag 27 juli 2018 om 22:45
Het gaat er vooral om dat jij punten die je wilt benadrukken in hoofdletters met een schreeuwende kleur typt. En steeds verschillende kleurtjes gebruikt. Dat leest inderdaad heel vervelend.
Ik denk dat als je een normaal kleurtje gebruikt zonder hoofletters en dan in de hele zin en altijd hetzelfde kleurtje er geen probleem is. Dat is het tenminste nooit geweest. Maar dat is wat ik denk hoor.
Dus niet in verschillende topics verschillende kleuren gebruiken enzo maar ik wacht even of de Mod dit kan bevestigen of weigeren.
En als je dan antwoord hebt gekregen stop dan alsjeblieft met drammen.
vrijdag 27 juli 2018 om 22:45
Beste moderator, Dank u wel voor het vriendelijke antwoord.ModeratorViva schreef: ↑27-07-2018 19:45Beste missie M.,
bedankt voor je vraag. De ban klopt volgens onze gegevens.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Ik sta niet gauw versteld van bepaalde nick's in het bantopic. Meestal trollen of vreemde namen. (Of ikzelf, en dan sta ik het allermeest versteld) Als oa de nick Impala er zou staan sta ik ook versteld. Ik kan me niet herinneren dat ik de laatste drie maanden de naam van Impala zag staan.
Het zou jammer zijn als er toch een misverstand is ontstaan. Wilt u dat ik dit morgen even controleer of kan u dit beter en sneller?
Met vriendelijke groet en een fijne nachtrust gewenst,
missie M.
missie_m wijzigde dit bericht op 27-07-2018 22:47
0.39% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 27 juli 2018 om 22:46
We hebben het bericht in kleur aangepast. Gezien deze situatie niet echt gepast inderdaad.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 27 juli 2018 om 22:47
.
Zo te zien quote je uit een ander topic. Dat is niet toegestaan.
Edit: of is het bericht in zijn geheel verwijderd hier door de mods?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
vrijdag 27 juli 2018 om 22:48
Dit dusKyloRen schreef: ↑27-07-2018 19:50Weten jullie dat zeker? Impala's laatste ban was (volgens jullie bantopic) een jaar geleden, en duurde 48 uur: viewtopic.php?f=8&t=235701&start=#p27364773
Oh ja, linkjes werken niet correctPagina 59, 28 juli 2017. overig/bantopic/list_messages/235701/58
LOEP ME MAAR aub.