Centraal Moderatortopic
woensdag 29 augustus 2018 om 10:30
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 8 oktober 2018 om 21:48
Mailen heeft geen zin dat weten jullie heel goed. Als je mailt en je vraagt hier of er nog iets gedaan wordt met jouw klacht krijg je te horen dat de mail niet is ontvangen en of je nog een keer wilt mailen. Denken jullie nou echt dat dit nog geloofwaardig overkomt bij de forummers?ModeratorViva schreef: ↑08-10-2018 21:22Graag weer on-topic in dit topic. Klachten kunnen gemaild worden en in het Napraat kan er verder over gediscussieerd worden.
Dank voor jullie medewerking!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 8 oktober 2018 om 21:58
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:22
dinsdag 9 oktober 2018 om 10:21
Méén je dat nou? Kijken jullie nooit naar het forum zoals gewone gebruikers 'm zien dan? Het is de WE reclame en het is echt rete irritant Keiharde muziek , ongevraagd! En uitzetten lukt niet. Buiten het geluid is zo'n filmpje een enorme bandbreedte vreter.ModeratorViva schreef: ↑06-10-2018 12:24Beste S-Meds en Nina1966,
Om welke reclames (met muziek) gaat het? Dan kunnen we daar meteen een melding van maken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 9 oktober 2018 om 10:56
dinsdag 9 oktober 2018 om 11:22
dinsdag 9 oktober 2018 om 11:54
Hopelijk lukt het jullie wel ze boven water te krijgen!ModeratorViva schreef: ↑08-10-2018 21:10Dat is vreemd, we gaan het uitzoeken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

dinsdag 9 oktober 2018 om 12:08
Ehm, die reclame zie ik nooit. En nee, ik gebruik geen adblockers en heb wel de cookies geaccepteerd.
dinsdag 9 oktober 2018 om 15:24
Beste nina1966,
Wij gebruiken het forum net als de gewone gebruiker, maar ik zie de reclame zelf ook niet.
Ik heb het nagevraagd bij de desbetreffende afdeling, maar zonder 'bewijs' kunnen zij er helaas ook niets mee.
Zou je mij een screenshot kunnen sturen en/of een URL? Met deze details kunnen zij er achteraan, zodat we het op kunnen lossen.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
dinsdag 9 oktober 2018 om 15:27
Beste thee,
Hoe oud zijn deze topics? Door alle veranderingen van de afgelopen jaren worden heel oude topics namelijk op een andere manier aangeroepen, waardoor deze helaas niet meer te tonen zijn.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
dinsdag 9 oktober 2018 om 15:37
Ik zie ze ook hoor, af en toe. Ze geven alleen herrie wanneer je er met de cursor overheen scrollt, toevalligerwijze.
Je schrikt je wel wild want het geluidsniveau is raar hard, en ook helemaal niet gelijk aan de geluidsweergave op andere sites.
Ik heb er al eerder over geklaagd en dan gebeurt er even wat mee, maar het komt gewoon terug. Er zal wel goed voor betaald worden door de adverteerders.
Terwijl het dus voor sommigen averechts werkt (UIT met die teringherrie

Lekker productieve manier om je adverteerdersgeld aan uit te geven

nounou
dinsdag 9 oktober 2018 om 16:22
Het gaat om:CommunityManagerViva schreef: ↑09-10-2018 15:27Beste thee,
Hoe oud zijn deze topics? Door alle veranderingen van de afgelopen jaren worden heel oude topics namelijk op een andere manier aangeroepen, waardoor deze helaas niet meer te tonen zijn.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
succesrecept erwtensoep en daar staat bij 03-10-2012
lekkerste recept erwtensoep en daar staat bij 16-02-2012
maar beide zijn volgens mij in 2016 of zo nog wel eens ge-upt. Zou balen zijn als ik niet meer bij mijn eigen erwtensoeprecept kom

dinsdag 9 oktober 2018 om 16:25
Als ik even voor mijn beurt mag praten : hier is de eerste, gewoon titel + viva googelen : eten/succesrecept-erwtensoep/list_messages/170077
En de tweede : eten/lekkerste-recept-erwtensoep/list_messages/142287
zazamaenade wijzigde dit bericht op 09-10-2018 16:27
8.50% gewijzigd
nounou

dinsdag 9 oktober 2018 om 16:27
Via Google zijn ze nog wel te bereiken. De link in de zoekfunctie hier op het forum klopt niet.
Succesrecept erwtensoep
Lekkerste recept erwtensoep
dinsdag 9 oktober 2018 om 16:53
Halloo besteste viva moderators.
Ik heb een compleet nieuwe laptop, een heel ander besturingssysteem ( ubuntu ) en kan nog steeds geen avatars of plaatjes zien.
Dat is toch gewoon een fout in de programmeercode van de site? Wordt daar nog aan gewerkt? Zo moeilijk is het toch niet om de site compatible te maken voor alle besturingssystemen en browsers? Zet die technische dienst eens aan het werk, of huur mij in!
Ik heb een compleet nieuwe laptop, een heel ander besturingssysteem ( ubuntu ) en kan nog steeds geen avatars of plaatjes zien.
Dat is toch gewoon een fout in de programmeercode van de site? Wordt daar nog aan gewerkt? Zo moeilijk is het toch niet om de site compatible te maken voor alle besturingssystemen en browsers? Zet die technische dienst eens aan het werk, of huur mij in!

When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu